27 Mart 2013 Çarşamba

GLISS SIVI SAÇ KREMLERİ


Turuncu renkli olan,total repair
Sarı renkli olan,oil nutritive
Pembe renkli olan,liqued silk isimli sıvı saç kremleri, saçınızdaki elektriklenmeyi alan,dolaşıkları açan,
yumuşacık olmasını ve missler gibi kokmasını sağlayan bu sıvı saç kremleri benim bittikçe aldığım ürünlerden.
Islak,nemli ya da kuru saça aldığınız sonuca göre uygulama yapmanıza izin veriyor,saçı yağlandırıp ağırlaştırmıyor hafif yapılı ürünler.Üzerinde yazdığı gibi kolay kırılan saçlara,cansız ve mat saçlara ve ya kuru yıpranmış saçlara onarım vaadini tam olarak yerine getirdiklerini düşünmüyorum,hepsinin verdiği sonucun aynı olduğunu gördüm.Koku olarak en çok beğendiğim turuncu renkli şişedeki(çiçeksi hoş bir parfümü var) sonrasında ise sarı renkli olan (buram buram mango kokuyor).Meyve ve çiçek kokularını sevenlere önerebilirim.Pembeye gelince şişesinin rengini sevip almıştım ama hafif ve ekşimsi bir kokusu olduğu için bana pek hitap etmiyor bir daha pembe olanından almayacağım.
Fiyatları, 9.50tl

2 yorum:

  1. simler saçta farkediliyormu ?

    YanıtlaSil
  2. parlaklığı sağlayan simler değil, papatyalı ürünler nasıl kendinden bir parlaklık veriyorsa bunlarda da hafiften öyle.Işıl ışıl olduğunu söyleyemem ama bazen düzleştirip sarı ışığa geçtiğimde parlaklığı fark ediyorum.

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)