27 Mart 2013 Çarşamba

GOLDEN ROSE SİLKY TOUCH GÖZ FARI

Golden rose markasının "Silky Touch"serisine ait bu göz farı oldukça yumuşak,ipeksi bir dokuya sahip,uygun fiyatına rağmen pigmentasyonu gayet iyi.Rengi de çok hoş bir acı kahve.Numarası 210.Göz makyajımda gölgeleme yapmak içimin elimin çok sık gittiği farlardan biri.Göz altıma çizgi şeklinde çekip buğulu göz makyajı da yapıyorum zaman zaman.
Tenimde duruşu ise şöyle,
yukarıdaki-far bazlı
aşağıdaki- far bazı olmadan
sağ taraftaki de bir kere dokunarak elde ettiğim renk
Açıkçası yerli markalarımızda böyle iyi ürünler bulmak beni mutlu ediyor.Her markanın her ürünü iyi olmuyor ama bu fardan oldukça memnunum ve tavsiye ederim.Ayrıca far bazı olmadan da rengini gayet iyi veriyor,far bazı ile uygulama yapıldığında ise tabiki rengini bir kat daha iyi veriyor.Kalıcılığa gelince dört-beş saat arasında renginde hafifleme olmadan,kat yerlerine dolmadan sağlam bir performans sağlıyor.Ambalajını da beğeniyorum basit durmuyor,yere düşürmeme rağmen kırılma dağılma olmadı.Tekli farlarda doğal tonlarını tercih eden biriyseniz bu üründen memnun kalacağınızı düşünüyorum.
Fiyatı, 8.50 tl

2 yorum:

  1. Gölgelendirme için pigmentasyonu gerçekten çok başarılı görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. pigmentasyonu oldukça iyi,ben maybelinne on and one bronz krem farı tüm göz kapağıma uygulayıp gölgeleme işlemini bu farla yaptığımda ortaya çok hoş bir kombinasyon çıkıyor tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)