9 Nisan 2013 Salı

BEAUTY FORMULAS-KAKAOLU VÜCUT KREMİ

Watsonslarda satılan Beauty Formulas markası, uygun fiyatlı ama performans olarak iyi ürünleri olan bir marka. Üzerinde "vücut yağı" desede yağla alakası olmayan, oldukça akışkan, su bazlı yapıda hafif bir krem. Cildiniz tarafından kolayca emiliyor, ama kısa bir zaman sonra , sanki hiç krem sürmemişsiniz gibi bir his veriyor. Bazı kremlerin verdiği o yağlı hissi sevmeyen kişiler için uygun olabilir.Kokusu, kakaolu puding gibi. Öyle tatlı bir kakao kokuyor ki iştahınızı arttırıyor :)
Ben ruhumu besleyen her şeyi seviyorum, sırf kokusunu aldığımda yüzümdeki gülümseme için bu krem bu fiyata değer diyorum.
Kimlere öneriyorum: Bahar ve yaz mevsimi için hafif ve serinletici etkisi olan uygun fiyatlı krem arayanlar için ya da kakao kokusunu sevenler için,
Kimlere önermiyorum: Kış mevsimine uygun yoğun bir nemlendiricilik istiyenlere, kokuya karşı hassas olanlara önermem.
Not: Hassas ciltli biri olarak vücuduma,ellerime kullandığımda her hangi bir reaksiyona, kaşıntıya vs sebep olmadı.
Yapısı şöyle;

Fiyatı, 5tl


5 yorum:

  1. Aaaa hiç görmemiştim bu ürünü :) Kakao olmasına bayıldımm <3 güle güle kullann canımmm:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) bende kakao kokusuna bayılıyorum :) <3

      Sil
  2. Bu kremden hiç memnun kalmamıştım su gibiydi kullanamadım hala duruyor yavrucak öylece,sen ne güzeldirki sevmissin güle güle kullan diyorum bloğun hayırlı olsun banada beklerim.
    ''..SEVGİLERİMLE..''❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. su bazlı çok akışkan olduğu için belki hafif gelmiştir sana, saol hemen geliyorum :)

      Sil
    2. Yoğun yapıdaki kremleri daha çok seviyorum,hoşgeldin buarada(:

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)