13 Nisan 2013 Cumartesi

ESSENCE I LOVE STYLE LİKİT EYELİNER

Essence markasının bu likit eyelineri , I love serisine ait. Ben yapı olarak bu seriyi diğer serilerden biraz daha iyi buluyorum. Ucundaki aplikatörü kalem gibi sert değil, bir fırça gibi esnek. Parlak ve rengini iyi veren bitişe sahip. Sürdükten kısa bir süre sonra kuruyor ve sabitleniyor. Kıvamı oldukça sıvı , başlarda gözün iç köşesine (göz pınarına yakın yerlere) çekerken göz kapağınıza bulaşabilir, bu durum rahat uygulama yapmayı engelleyebilir ama zamanla eliniz alıştıkça daha rahat sürebiliyorsunuz.

Tek katta alttaki gibi, iki katta üstteki şerit gibi görünüyor.
Kalıcılığı ortanın üzerinde. Günlük kullanım için ideal olduğunu düşünüyorum. İnce değil kalın eyeliner çekmeye daha müsait yapıda. Belki ince eyeliner çekmek isteyenler memnun kalmayabilir.
Bir de Makyaj temizleme jeliyle çıkarırken gözlerimi yakıyor. Makyaj temizleme jeli olarak La Roche Posayın jelini kullanıyorum , diğer eyeliner markalarında böyle bir şikayetim olmadı sadece bu üründe böyle bir olumsuzluk gördüm. 
Not : Göz çevrem yağlı yapıya sahip olmadığından kalıcılık süresi kişiye göre değişecektir.
Fiyat performans açısından ele alacak olursak, bu fiyata alınabilecek en iyi eyeliner diyebilirim, ki ben indirimden gayet güzel bir fiyata 3.5tl ye aldım. Normalde fiyatı 7tl. 


2 yorum:

  1. mrb cnm
    fiyat çok çok iyiymiş gratise gidince bi bakınıyım bende bu ürüne
    sevgiler..
    http://cansuandic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar hoş geldin bloğuma :) teşekkürler

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)