23 Nisan 2013 Salı

ESSENCE- "MUHTEŞEM VE KUDRETLİ OZ" KOLEKSİYONU

Essence koleksiyonlarını heyecanla takip eden biri olarak Oz koleksiyonuna da kayıtsız kalamadım. Koleksiyonda çatlayan ojeler, kalemler, aydınlatıcı pudra ve farlar olduğu halde, ben tercihimi iki lipbalm ve bir likit allıktan yana kullandım. Daha kullanışlı, bitirebileceğim ve severek kullanacağım ürünlere yöneldiğimden seçimlerim bunlar oldu. Lipbalmlardan soldaki kırmızı kapaklı olan ne yazık ki kırmızı renk vermiyor koyu pembelik veriyor, niveanın eski renk veren kirazlı dudak balmları gibi. Dudakta gayet doğal duruyor. Pembe kapaklı olan da çok açık bir pembe olduğu için dudağınızda pek belli olmuyor gibi. Her ikiside dudağı azcıkta olsa nemlendirip parlaklık veriyorlar. Likit allığa gelince, pembeyle turuncu karışık bir renge sahip, ama içinde simler var, gün ışığında kendini fazlasıyla belli ediyor. Yanaklarınızdayken simler öyle göze çarpmıyor. Kalıcılığı gayet iyi, eğer bir gün "yanak bazı" isminde bir ürün çıkarsa bu allık o işlevi fazlasıyla yerine getirecektir :) Sürdükten kısa bir süre sonra sabitleniyor, o yüzden elinizi çabuk tutup dağıtmalısınız. Pompası, makyaj bazındaki gibi bir kere bastırdığınızda birden bire gelen, arada tutukluk yapan şekilde değil daha dikkatli uygulama yapabiliyorsunuz. Bir pompa her iki yanağınıza da yeterli gelecektir.
Farklı ışıklarda tende duruşları şöyle,














Lipbalmların farklı ışıklarda duruşu ise şöyle;


 Soldaki kırmızı olan, sağdaki pembe olan.
Not: Lipbalmlar rengini tam olarak versin diye iki üç kat uyguladım.
Son olarak pembe olan lipbalmın numarası 02 ismi Master of magic, kırmızı olan lipbalmın numarası 01 ismi Glinda the good, fiyatları 7tl, likit allıkta 9.55tl


5 yorum:

  1. allığı ben de çok sevdim lip balmı ise parlatıcı olarak evde kullanıyorum

    YanıtlaSil
  2. lip balmlar doğal durduğu için bende genellikle evde ya da kısa mesafeli yürüyüşlerimde kullanıyorum. Allığın rengi hem tatlı hem de değişik bir renk olduğu için gel beni al diyor :)

    YanıtlaSil
  3. Küçük mutluluk listelerimle ilgili yorumun beni çok mutlu etti, çok teşekkür ederim :-) Bu markayı tüm Türkiye denedi bi ben deneyemedim. Gratise bir uğrasam alıcam .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim senin bloğunu okuduğumda ilk izlenimim çok içten ve doğal biri olduğun, hayat kavgasını bertaraf edip gerçekten mutlu kalmayı başaran çok az insan var değerini bilmeliyiz :) Yarın Gratisin kataloğu yenileniyor anneler günü için indirimler olur diye tahmin ediyorum uğra uğra :)

      Sil
  4. güle güle kullan bunları ambalajları bile çok şekermiş:)
    lip balm çok doğal duruyor güzel nem veriyor kullanmayı seviyorum

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)