11 Nisan 2013 Perşembe

ESSENCE- QUATTRO DÖRTLÜ FAR PALETİ


Essencenin bu paleti, günlük, doğal  tonlarda makyaj yapmak isteyenler için biçilmiş kaftan. Pigmentasyonu ve kalıcılığı orta düzeyde. Far bazıyla kalıcılık süresini artırmak mümkün. Parmağınızı dokundurduğunuz da verdiği his, ne az pigmentli ne çok, ikisinin arası gibi ve tozutmuyor. Koyu kahverengi, acı kahverengi, şampanya rengi(sedefli krem rengi de diyebiliriz) ve toz pembe renginden oluşuyor. Pembe renginin alt tonunda hafiften kahverengilik içeren krem rengi varmış gibi oldukça hoş bir renk.
Numarası ve ismi 05 to die for.
Tende duruşu ise şöyle;


Ayrıca gölgeli makyaj yapmanıza olanak verecek şekilde birbirleriyle uyum sağlamaları , renklerinin tonu ve açık renklerin sedefli yapısıyla güzel olduğunu düşünüyorum. 
Ben renklerini çok sevdim özellikle yüzük parmağımdaki renk için tekrar alacağım. 
Fiyatı 10tl Gratis ve Rossmanda bulabilirsiniz.
                                                 

2 yorum:

  1. bu far bendede var severek kullanıyorum tatlım. güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim :) bende çok seviyorum günü kurtarıcı oluyor.

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)