15 Nisan 2013 Pazartesi

ESSENCE - SUN CLUB GLAMOUR TO GO FAR PALETİ


Essence markasının bu paleti Sun Club serisine ait, ismi Long Beach numarası 02.
Gratisten aldığım bu paleti soft tonlarından ve birbirleriyle uyumlarından dolayı seviyorum. Ayrıca bazı renkler sık gördüğümüz renklerden değil bu da onu ayrıcalıklı kılıyor. Parmağımı değdirdiğimde rengini hemen veriyor, yumuşak ama oldukça tozutuyor. Sedefli ve hafif ışıltılı. Şampanya rengi, krem-kahve alt tonlu pembe rengi, acı kahve, koyu kahverengi, açık şeftali, bakır rengi, koyu taupe ve gri alt tonlu açık taupe renginden oluşuyor. Kalıcılığı iyi, far bazıyla süreyi artırmak mümkün.

Far bazı olmadan böyle ;

Far bazı kullandıktan sonra böyle bir görüntüsü var.


Benim en çok sevdiğim renkler, soldan ikinci, beşinci ve altıncı renkler. 
Fiyatı 10 tl, Gratis ve Rossmanlarda bulabilirsiniz.
Not: Paleti yere düşürdüğüm için sağ en üst köşedeki koyu kahverengi kırılıp dağıldı o yüzden öyle görünüyor.

6 yorum:

  1. Merhabalar farın tonlarını çok beğendim,bu tonlarla doğal ve sade tonlasrda makyaj yaoılabilir.
    banada beklerim takipleşmek dileğimle sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. tabi ki gelirim memnuniyetle görüşmek üzere :) dediğiniz gibi doğal makyajlar için güzel bir palet.

    YanıtlaSil
  3. Rossman bir numara zaten far paletinin renkleride çok güzelmiş canım hemde minik bişi bu biliyorum çantana at çık güle güle kullan nazar değmiştir benimde ordan geçengün aldığım küpemin taşları düştü:(

    YanıtlaSil
  4. Dediğin gibi çantaya at çık oldukça pratik, teşekkür ederim. Valla ya nazar gibi, orda çalışan kız bunu mu alacaksınız dedi son bir tane kalmıştı, bende evet dedim niye şaşırdığına da anlam verememiştim, alır almaz elimden düştü düşünmedim değil, bir an için ona mı hediye etseydim diye içimden geçirdim. Herhalde ben almasaydım kendisi için ayıracaktı. Küpen için üzüldüm canım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanada geçmiş olsun canım üzülüyor insan ama,sende sağol:(NOrmal böyle şeyler artık canım aynen dediğinin benzeri gibi benimde kasadaki kız geçirirken tutup baktı dikatlice,ne pis gözlüler varyaa eve geldim düştü 3'ü yapıştıramadımda öle kalsın dedim artık nazarlık olsun..:/

      Sil
  5. tabi ya bir hevesle alıyorsun doğru dürüst kullanamadan kırılıyor :( Aslında çalışanlar gölge gibi peşine takılmadan uzaklaşıp alışveriş yapacaksın, dediğin gibi canım nazarlık olsun diyelim ikimizde.

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)