18 Nisan 2013 Perşembe

GRATİS ALIŞVERİŞİM

Merhaba Güzellikler :) Gratise ne zaman uğrasam, kafamı dağıtıyorum , küçük mutluluklar ediniyorum. Öyle ki elimden gelse çıkışta ayak topuklarımı havada birbirine çarpıp, sevinç çığlıkları atasım geliyor :)) biz bayanlar için alışveriş eşittir terapi gibi :) Gelelim aldıklarıma ve ön görüşlerime,


Essence ojeler, soldan sağa nude renkli olan 110 modern romance, sıklamen  rengi 132 break through, fıstık yeşili 138 L.O.L, petrol mavisi olan 128 let's get lost, lacivert alt tonlu koyu füme rengindeki 134 stuck on you. Fiyatları, 2.50tl 
Baykuş Figürlü el kremi, kokusu damla sakızlı falım gibi, cilde emildikten sonra yapış yapış his bırakmadan hemen emiliyor hafif bir nemlendiriciliği var. Ambalajının şirinliği için aldım. Fiyatı, 12tl
Nivea Pearly Beauty rollon, soft kokusu var, bir kaç kere denedim koltuk altlarımda kaşıntı, kızarıklık vs sebep olmadı ama deoderantları gibi etkili değil terlemeyi önlemiyor ama kokuyu önlüyor diyebilirim. Pudralı ve Alkolsüz, Fiyatı, 7tl
Pastelin allıkları, bahar koleksiyonu için sınırlı sayıda olduklarından denemek istedim. Ambalajları Tartenin allıklarına benziyor, renkleri canlı, kullandıktan sonra yorumlayacağım. Fiyatları 10tl
Loreal Elseve Extraordinaryoil , çiçek özlerinden oluşan saç bakım yağı, methini çok duyduğum için merak ettim.İlerleyen günlerde görüşlerimi paylaşacağım. Fiyatı 20tl
Angie Sugar Mania vücut spreyi, oldukça şekerli ve keskin bir koku, şeker seven beni bile bir süre sonra baydı kokusu. Ne zaman sıksam annemle babam kaçıyor yanımdan :) Fiyatı 15tl


La Ligne ipek proteini ve kiraz çiçeği içeren krem duş jeli, çocukken içtiğimiz şuruplar gibi kokuyor birebir kimyasal kokusu da aynı. Yapısı akışkan ve orta kıvamda. Fikir edinmek için bir kere kullandım, kokusu duştan sonra uçup gidiyor ama cilde verdiği yumuşaklık hissini sevdim. Fiyatı, 2.75tl
Benri ıslak mendil, dermatolojik ve mikrobiyolojik olarak test edilmiş, içeriği alkolsüz.Islaklığı idare eder, kokusunu pek beğenmedim. Limon ve prima bebek bezi karışık kokuyor :) Fiyatı, 2tl
Benri makyaj temizleme pamukları, yapılarını, dokularını, temizlemelerini herşeylerini çok beğeniyorum ve bittikçe alıyorum. Ayrıca dikişli oldukları için de tel kadayıf gibi ayrılmıyorlar :) Fiyatları 2tl
Alışverişim bu kadardı herkese güzel bir gün dilerim

14 yorum:

  1. flormarın allıklarını bugun gordum ve bayıldım bende ama ihtiyacım yok diye almadım . ambalajları paul & joe'nun birebir aynısı :)
    renklerde cok guzeldi 2 sinide alarak iyi etmişin :) güle gule kullan ebnde beklerim bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki gelirim :) Paul Joe'nun ambalajları öyle güzel ki, çocuk yanımıza hitap ediyor. İhtiyacın olmadığını bilerek kendini tutman ne güzel, ben görünce dayanamadım, birde koleksiyon olduğu için sınırlı sayıda diye almasam aklım kalacaktı.

      Sil
  2. Nivea Pearly Beauty,çok güzel bir rol-ondur özellikler kokusuna aşık olduğum,geçen sene yazın 2-3 kere alıp kullandığım mis kokulu rol-onuydu terlemeyi değil ama kokuyu önlüyor evet tsortdede güzel bir koku bırakıyor.Aldıklarını güle güle kullan tatlım body care body mis'serinin vücüt spreyini almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim canım :) dediğin gibi Nivea roll-onun yumuşacık insanı rahatsız etmeyen bir kokusu var. Body care body mistleri alanlar hep memnun, övgüyle bahsediyorlar bende ilerleyen zamanlarda denemeyi istiyorum, özellikle hindistan cevizi vanilya karışımı olanı. Gratisin yeni kataloğu 27 nisanda yenileniyor, anneler günü için indirim olabilir.

      Sil
    2. Hindistan vanilyayı-birde beyaz çiçekleri olan var wıld nectar sanırım isimi onuda sıkıp çıktım canım ama inan vanilyalı olanının kalıcılığı sıfır nokta sıfırdı!Benim vucudum kurudur bide~vanilyayı bende severim zaten hafif kokuyor ama baktım uçtu gitti diğerini almaya karar verdim bende ginede sen bilirsin tabi uçup gitmesi sorun olmaz dersen al ama çokta ucuz değiller zaten şuan anneler gününü bekliyorum herkezler gibi bakalım çok kasıntı olduu herkezcee vla bir an önce gelip gitsin artık sıkıldım indirimi beklemekten ((:

      Sil
    3. öyle uçup gidiyorsa hiç almam ya dediğin gibi çokta ucuz değiller, birde kalıcılık sıfırsa niye alıyoruz. İyi ki söyledin çok saol :) Befine markası nasıl acaba onda da vücut mistleri var diye biliyorum. Şu anneler günü bir gelseydi :)

      Sil
    4. Onun kremlerini falan gördüm ama spreylerini sıkmak aklıma gelmedi bak benim aklım body cre sanıyorum yasemin kokulu-armut kokulu karışımında sanırım hala ama onada bakmak lazım (:

      Sil
    5. yaseminle armut nasılsa denemek lazım benimde aklıma gelmedi :) bir kaç yerde çiçekli diye okumuştum.

      Sil
    6. Çiçek bitkiler hakkında bilgim vardır jasmine diye bir çiçek var canım çiçeklerini ona benzettim oyüzden tahminde bulundum değildir belkide öyle :)))

      Sil
    7. aa üzerindeki beyaz minik çiçekleri diyorsun herhalde, olabilir :)

      Sil
  3. Ben de ne zaman Gratis'e,Watsons'a gitsem çok mutlu çıkıyorum:)...Aldıklarını güle güle kullan canım hepsi çok güzel,baykuş figürlü el kremini ben de ambalajı için alıcam sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yaa mutluluk sebeplerimiz :) Çok saol canım benim :) Baykuş figürlü el kremini bitirip başka sevdiğim bir el kremini içine koymayı düşünüyorum. Gratiste lip balmları da vardı, bir daha ki gidişimde lip balmını almak istiyorum karamelli olduğunu duydum bakalım artık :)

      Sil
  4. Ayyy bebeğimm güzel günlerde kullan hepsini :) Baykuşlu el kremi mükemmel bende lip glossu var görürsem kesinlikle alıcam.Essence Lol ojeside harika harikaaa tam yazlık oje <3 <3 Kocaman öpüldün :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim tatlım :) <3 baykuşlu el kreminin verdiği yumuşaklık hissini sevdim, lipglossta karamel deyince akan sular durur bende :) Lol cıvıl cıvıl :) bende kocaman öptüm sevgiler :*

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)