16 Nisan 2013 Salı

GÜNÜN OJESİ


Golden Rose markasının bu ojesi oldukça güzel, bordo alt tonlu koyu bir vişne çürüğü renginde. Fırça izi bırakmıyor ve rengini tek katta veriyor. Sürdükten kısa bir süre sonra kuruyor ve sizi uğraştırmıyor. Kıvamı rimmel ojelerin kıvamı gibi, fırçası da geniş yapılı kolay uygulanabilen fırçalardan, yapısı, kalıcılığı ve parlaklığıyla drugstore ojelerle yarışacak kadar iyi çıktı ve beni oldukça şaşırttı diyebilirim. Neden daha önce denemedim ki dedim. Color Rich serisini denemeyen varsa kalmasın. Rimmelin ojelerini beğeniyorsanız, bunu da beğenme olasılığınız yüksek diyorum.

Not : Ben ojeyi iki kat sürdüm.
Fiyatı 2.81 tl  Numarası : 28

10 yorum:

  1. ben bu renge bayılıyorumm :) çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendeeee oldukça beğeniyorum :) çok saolun :)

      Sil
  2. rengi harika duruyor, çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değerli yorumunuz için çook teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Güzelmiş canım bunun rengi güle gülerek sür,gördüm serisi ilk çıktığında ama inse fiyatları keşke az daha ya 2 tl daha koy golden rose simli ojelerinden al hani demi insan öyle düşünüyor hemen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya aynen katılıyorum, biraz düşürseler fiyatlarını üçer beşer alacağız hepimiz :) teşekkür ederim ayrıca

      Sil
  4. Benim de en sevdiğim ojelerden biridir bu, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

    YanıtlaSil
  6. rengi harika :)güle güle sür :)
    sen, tak,be aldım banada beklerim takipçim olarak :)
    z,yaretin için çok sağol ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek hemen takibe alıyorum :) ayrıca çok saol :)

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)