29 Nisan 2013 Pazartesi


La Roche Posay markası vaadettiklerini çoğunlukla yerine getiren ender markalardan biri ve oldukça beğendiğim ürünleri mevcut. Bugün size iki ürünüyle başlangıç yapmak istedim.
Hydrane Legere , hassas ve normal- karma cilt tipleri için paraben içermeyen nemlendirici krem. Kıvamı akışkan, cilt tarafından anında emiliyor ve rahatlatıyor. Diğer kremleri gibi termal su ve selenyum içeriyor. Hafif yapılı olduğu için bahar- yaz aylarında tercih sebebi. Herhangi bir kızarıklık, sivilce vs gibi irritasyona sebep olmuyor. İçinde az miktarda parfüm var ama rahatsız edici değil. Saatler sonra cildime dokunduğumda verdiği yumuşaklık hissini seviyorum. Hani cildinize bazı kremleri sürdüğünüzde sanki hiç sürmemişsiniz gibi etki verirler ve anında uçup giderler ya hydrane legere o kremlerden değil. Eğer yağlı bir cilt yapısına sahip değilseniz kış aylarında nemlendirmesinden memnun kalmayabilirsiniz çünkü yoğun yapılı değil. Ayrıca benim tenimde sivilcelenmeye neden olmadı.
Hydraphase Intense Yeux, nazik göz çevremizi yormayacak içeriğe sahip olan, temiz yapılı bir nemlendirici krem. Yapısı su bazlı ve jel olduğu için oldukça hafif yapıda. Eğer ilk mimik çizgileriniz çıkmışsa layıkıyla nemlendiriyor ve yenilerinin çıkmasını engelliyor. Göz çevrenize serinlik hissi de veriyor. Jel yapıda olduğu için cilt tarafından hemencecik emiliyor. Yalnız kısa bir süre sonra dokunduğunuzda jelin vermiş olduğu hafif bir yapış yapış his alabiliyorsunuz. Ben böyle minik bir ayrıntıyı sorun etmiyorum. İlk kullandığım zamanlarda şiş göz kapaklarım inmiş olarak güne başlıyordum, gecenin tüm yorgunluk izlerini silip süpürüyordu ama bir süre sonra cildim alıştığındanmı neden bilmiyorum, şişkinlik ve torbalanma konusunda etki etmemeye başladı. Ara verip tekrar kullandığımda yine şişlikleri, torbalanmayı gidermişti. Göz çevremde yanma, sulanma, kaşıntı vs gibi herhangi bir alerjik reaksiyona neden olmadı. Ayrıca göz altında yağ bezesi adını verdiğimiz milialara da sebebiyet vermedi. Biliyorsunuz ki göz çevremizdeki deri, tenimizin diğer kısımlarına göre yedi kat ince ve narin yapıdaki deriden oluşuyor. Ona istediği esnekliği, canlılığı sağlamak ve üstün yapıda içerikle nemlendirerek istediğini en iyi şekilde vermeliyiz. Ben iyi bir cildin makyaj için en ideal zemin olduğunu daha iyi duracağını düşünenlerdenim. Sağlığım ve cildim için bütçe ayırmaktan sakınmıyorum. Göz altımı hırpalamamaya, kaşımamaya ve olabildiğince temiz içerikli, etkili ürünleri denemeye çalışıyorum. İçim rahat kullandığım ve gerçekten beğendiğim bir krem jel.
Kullanım önerisi, bir damlayı iki yüzük parmağımda ovuşturup, piyanonun tuşlarına basar gibi hareketlerle göz  altıma, göz çevresine yediriyorum. Ardından baş parmağımla ve işaret parmağım açıp, gözümün kuyruk kısmına (şakağa doğru) alt ve üst deriden gerginleştirip, sol elimin işaret parmağıyla, yan yatmış sekiz rakamı (sonsuzluk işareti gibi) çizer gibi hızlı ve tempolu hareketlerle ardarda tur atıyorum ki, göz çevremdeki kan dolaşımı hızlansın, krem deri altına daha iyi etki etsin ve kırışması engellensin diye. Bu egzersiz kaz ayağı kırışıklığını vaktinden önce oluşmasın diye yüksek oranda engelliyor. Merak edenler olursa içeriğinde A vitamini var. Keşke C ve E vitamini de olsaydı demeden geçemeyeceğim.
Good Guide puanı da iyi, bakmak isterseniz buyrun .
Kıvamları şöyle;

Not: Cilt tipim kışın kuruya dönük gibi hafif gerginlik oluyor, yazın herhangi bir sorun yaratmayan normal cilt tipine sahibim. Ama aynı zamanda yanaklarımda kızarıklık oluyor zaman zaman. Ürünlerin etkisi kişiden kişiye cilt tipine göre değişecektir bunu da belirtmek isterim.
Son olarak uykunun cildimize, güzelliğimize olan mucizevi etkilerini öğrenmek isterseniz sizi buraya alayım.
Hydrane Legere 30tl, Hydraphase Intense Yeux 60tl eczanelerden bulabilirsiniz.

8 yorum:

  1. laroche ürünlerini bir ara çok sık kullandım,bu nemlendiricisinden haberim yoktu sanırım yeni çıktı,anlattığına göre göz çevresi ürünüde gayet güzel alabilirim,iyigünlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer yağlı ciltliysen veya karmadan yağlıya dönük cildin varsa, tavsiye ederim canım benim :) hydrane legere bir kaç yıldır piyasada diye biliyorum.
      Göz çevresi ürününden çook memnunum ve yedekte stoğum bile var aynısından. Cildimize iyi bakmalıyızi, geleceğe yatırım gibi düşünmek gerekli.

      Sil
  2. Ne kadar ayrıntılı yazmışsın. Soracak soru kalmamış :)) benim cildimde yağ bezeleri oluşmaya başladı, ona iyi gelecek bir şey biliyor musunuz??

    Sevgilerimle
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle çok teşekkür ederim nezaketin için :) yağ bezeleri için aşağıdaki sayfaları bir oku bakalım, işe yaracak bişeyler çıkar belki.
      http://www.sifasaglik.gen.tr/yag-bezesi-dogal-tedavi_37289/
      http://saglik.kanald.com.tr/guzellik-ve-bakim/guzellik-ve-bakim/yag-bezelerini-yok-eden-maske
      http://www.saglikvegebelik.com/yag-bezelerine-bitkisel-cozum.html
      http://www.xprodoksit.com/yazi/yag-bezelerine-dogal-cozum
      http://www.dogaldiyet.com/yag-bezesi-bitkisel-cozum-yag-bezeleri-nasil-gecer.html
      http://www.yagbezesi.com/?tag=yuzdeki-yag-bezeleri
      http://www.uzmantv.com/goz-cevresindeki-yag-bezeleri-icin-neler-yapilabilir
      http://www.kadinlarkulubu.com/genc-ciltler-sorunlari/473433-yuzdeki-yag-bezeleri.html
      Sevgiler :)

      Sil
    2. Ah çok teşekkür ediyorum ve hızla bakıyorum :))

      Sil
  3. Göz altı önemli bir bölge ve bu su bazlı ürün serisi gerçekten iyi. Ben kendi göz altı kremlerimi dolapta saklıyorum, çok daha iyi etki ediyor,
    Sevgiler
    Sin<3m

    YanıtlaSil
  4. Sinemciğim sonuna kadar katılıyorum, su bazlı oldukları için güvenle kullanıyorum gerçekten iyiler. Dolapta saklamak aklıma gelmemişti hiç, teşekkür ederim önerin için hemen dolaba koyacağım.

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)