22 Nisan 2013 Pazartesi

LOREAL ELSEVE- SAÇ BAKIM YAĞI

Loreal Elseve markasının Extraordinary oil isimli saç bakım yağı değerli çiçek özlerinden oluşuyor. Saç dokusunu kusursuzlaştıracağını, saçı ağırlaştırmadan ipeksi yapacağını vaadediyor ve bence çoğunlukla gerekeni yapıyor. Saç uçlarımdaki kırıkları, çatallı görünümü de büyük oranda hafiflettiğini söyleyebilirim. Bir de sanırım içinde papatya yağı var ki, sürdüğümde saçlarıma parlaklıkta veriyor. Bebek yağına lavanta karışmış gibi hafif bir çiçeksi kokuya sahip, pek rahatsız edici değil. Kullanım önerisi olarak,
"saçınızın tamamına 1-2 damla uygulayın. Şampuanlama yoğun besleme, tarama öncesinde saç dokusunu yumuşatarak taramayı kolaylaştırma veya şekillendirme sonrası son bir rötuşta saçı onarmak ve ipeksi bir görünüm kazandırmak için kullanabilirsiniz. " diye yazıyor. İki çeşiti mevcut kırmızı kapaklı olan boyalı saçlar için, sarı kapaklı olan tüm saç tipleri için. Aralarındaki fark boyalı saçlar için olanın içeriğinde alkol olması. Kıvam olarak akışkan bir yağ, ellere verdiği hafif yapışkanlık hissini saçlara vermiyor. Eğer önerilen miktarda kullanırsanız saça verdiği yumuşaklığı beğeneceksiniz, ama elinizin ayarı kaçarsa hoş olmayan sönük bir görünüm yaratabilir. Benim saçlarım uzun,kalın telli, boya vs gibi işlem görmemiş, uçları kuru ve kırık görünümde. Sık sık kuaför bakımımı ihmal etmiyorum, bu yağdan sonra uçlarından aldırma süremi uzattım diyebilirim. Etkisine, verdiği ipeksi görünüme bayıldım. Ben banyodan sonra minik bir ölçüde avucuma damlatıp ovuşturduktan sonra saç uçlarıma sürüyorum. Bir de Kıvamı şöyle,

Akışkan yapıda. Ambalajının cam şişede olan sunumu gayet şık. Pompası herhangi bir takılma, bozulma yapmadı. Ürün 100 ml, Fiyatı 20 tl Gratis ve Watsonslardan bulabilirsiniz.
Not: Saçları ince telli yağlanmaya müsait olan kişilerde sonuç değişebilir, bunu da belirtmek isterim. Ama ben oldukça beğendim.

8 yorum:

  1. ben böyle saç yağlarını kullanmayı çok seviyorum mümkün olduğunca çeşit denemek istiyorum :) bunu da mutlaka denicem teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  2. rica ederim ben teşekkür ederim inceliğiniz için :)

    YanıtlaSil
  3. bende bu ürünün oragnix markasını kullanıyorum çok guzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozaman ileride organixi de denemek lazım :)

      Sil
  4. merhaba canım
    blogunu bana yazdığın yorum sayesinde keşfettim:)ismi ilgimi çekti önce,şöyle bir gezindim ve çok beğendim. bu ürünü geçenlerde gördüm rossmannda elimdeki saç bakım ürünleri bitince mutlaka deneyeceğim.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel sözlerin için çook teşekkür ederim beğenmene çok sevindim:) Evet evet denemelisin :)

      Sil
  5. bu sac serumunu her alışverişe gittiğimde suzup geri donuyorum. evde zibilyon tane sac urunum olduğu için vazgeçiyorum. ama alınacaklar listemde elimdeki serumlardan biri bittiği anda alıyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel yorumun için, yaşasın ipeksi saçlar :)

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)