20 Nisan 2013 Cumartesi

PASTELİN YENİ ALLIKLARI


Pastelin bahar koleksiyonu için çıkardığı iki allığını da şuradaki Gratis alışverişimde satın almıştım. Pembe renkli olan sarı alttonlu canlı bir pembe. Diğeri bal kabağı turuncusu renginde. Pembe olan mat görünümlüyken, turuncu olanın içinde hafiften simler var ve bu simler yanağınızda pek belli olmuyor. Eğer sim miktarı fazla olsaydı tercih etmezdim. Her ikisinin dokusu da ipeksi, yumuşacık. Pigmentasyonları ortanın üzerinde. Parmağınızı değdirdiğinizde verdiği renkler şöyle,
Ne kadar ipeksi olduklarını artık tahmin edebilirsiniz. Allık fırçasına az miktarda alıp silkeleyerek kullanmanız gerekli, aksi halde palyaçoya dönmeniz olası. Pembe olan 10 numara, Turuncu olan 15 numara.
Bileğime iki üç kat uyguladığımda duruşları şöyle,
bu da rahatlıkla uygulama yapmanıza izin veriyor. Tek katta daha doğal bir görünüm elde ediyorsunuz. İçeriklerinde parfüm var, sabunla lavanta karışık temiz bir kokusu var ama teninizde rahatsızlık verecek bir kokuya sahip değiller. Tabi parfüme alerjisi olanlar veya kokuya karşı hassas olanlar tercih etmeyebilir.
Merak edenler için içeriği şu şekilde,
Yani en çok kullanılan kimyasal olarak ilk sırada talc var.
Üretim tarihi 03/2013 ve Son kullanım tarihi 03/2018 olarak belirtilmesi iyi bir özellik. 5gramlar her birinin fiyatı 10tl koleksiyonun parçaları oldukları için belirli bir süre satıştalar. Gratislerde bulabilirsiniz.





8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. sırf canlı renkleri için bile alınası :) sevgiler

      Sil
  2. Gülee gülee kullan bu cici güzel şekerleri,ikiside harika renkler...!!Aaaa. canım belirli bir süremi var satışları bende sanıyordum anneler gününde alırım iner fiyatı az daha bekliyorum kalmazmı diyorsun ozamana :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim kuzum benim, renkleri çok tatlı :) koleksiyon olduğu için belirli bir zaman diliminde diye biliyorum ama anneler gününe kalır ya, çünkü balmjoviye de koleksiyon dediler baya kaldı hala da var. Eğer anneler gününde bulamazsan benim allıkları sana yollarım merak etme :) mucckkss :*

      Sil
    2. iviit yaaa ay pembesini aldım bugün dün sen öyle yazınca korktum,dayanamadım daha fazla cazibesine :)))Çook teşekürler tatlım binim senin yollarım demen yeterdi benim için mucuuxxss :(/\)
      (((NOT:Gmailine bak bir ara derim )))
      :P

      Sil
    3. hemmen bakıyorum :)) enemm ne güsel etmişsin aklında kalacağına evinde kalsın :) rica ederim canımım her zaman.

      Sil
  3. bende şeftali tonunu kullanıyorum çok beğenerek pembeside hoşmuş ama :) renkli bi blogun var adı gibi bende beklerim bloguma sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook mutlu oldum sözleriniz için teşekkür ederim :) pembesi çok tatlı. Hemen geliyorum bloğunuza.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)