19 Nisan 2013 Cuma

RİMMEL - EXAGGERATE GÖZ KALEMİ

Rimmel London'un Exxaggerate göz kalemini, akmayan siyah göz kalemi arayışlarındayken bulmuştum. Göz kapaklarım yağlı değil ama kullandığım krem, kapatıcı, baz birleşince nemli bir his olduğundan kalemler göz kapağıma bulaşıyordu ya da göz altlarıma akıyordu. Bu kalem o hissiyatı en aza indirdi diyebilirim. Sürümü yumuşak, sabitlenmesi hızlı. Kalıcılığı muazzam. Ayrıca vaadettiğini harfi harfine yerine getiren ender ürünlerden, suya dayanıklılığı çok iyi. Asansörlü, arka kısmındaki şeffaf kapağı açtığınızda şöyle bir sünger kısmı çıkıyor, 
Kolayca buğulu gözler yapmak için dağıtmamıza imkan veriyor. Numarası 261 ismi Noir
Gelelim keşfettiğimde yüzümü gülümseten sürprizine, arka ucundaki plastiği kapakla beraber çıkarttığınızda minicik bir kalem traş çıkıyor :)  bunu düşünmek büyük bir incelik diyorum, şöyle bir görünümü var,
Rengini iyi veriyor, canlı bir siyahlık sağlıyor. Suya dayanaklılığı,uygun fiyatı ve kalıcılığıyla kesinlikle   denenmesi gereken   kalemlerden.
Uç kısmı şu şekilde,
 Tende duruşu ise şöyle,
0.28 gram , Almanyada üretilmiş.
Not: Bileğimi yıkarken baya uğraştırdı , kalıcılığının oldukça iyi olduğunu, bir kez daha belirtmek istedim.
Fiyatı 12tl Watsonslarda bulabilirsiniz.

14 yorum:

  1. Ne güzel ben bulana kadar canım çıkmıştı doğru kalemi bulmak kadar zor birşey yok evdekileride napcam bilmiyorum kalemlerimin çok olmasını sevmiyorum aslında çünkü kullanmadığım için saçma geliyor ama baya almışım işte:/Resimleri nerede çektin canım arkadaki yeşil yapraklı bitki kalın yapraklı sanırım çok güzel gözüküyor(:
    Cecilin kalemide var çok güzel 18Tl ye,oda iyiydi canım baktığımda ama şuan sevdiğim kalemi bulduğum için onuda sonra alacağım aklında oluversin cecile'de.

    YanıtlaSil
  2. bende bu kalemi bulana kadar baya kalem almıştım, şimdi niye onları almışım ki deyip pişmanlık duyuyorum elimden çıkarmaya çalıştığım kadarını çıkarıyorum. Bir daha da beğendiğim belli başlı markalardan alacağım. Fotoğrafların arka planı bizim nar ağacımızın dalları :) baktıkça içimiz açılsın diye :) Cecile iyi ürünleri olan bir marka, aklıma yazdım çok teşekkür ederim önerin için canımsın <3 ha unutmadan eğer anneler gününde Rimmelde indirim olursa bu kalemler baya uygun fiyata gelmiş olacak bir dene derim, siyah ve koyu kahverengi olanı var bildiğim kadarıyla.

    YanıtlaSil
  3. Oyy..oyy..ne güzel eviniz bahçeli demek yaşama arzunuz artar canım benimde içim açıldı zaten çok düşüncelisin yirim :)))Evet bencede öyle aslında ne güzel,kaliteli hemde fiyat olarak uygun ürünler var, bazılarımız çok ön yargılı olduklarından almıyorlar alıncada kötülüyorlar ucuz diye çok yalnış,alsalarda deneseler bloğlarda görüp bizde alsak dimii ama yahu..:)
    Iemam datlum ozaman yarı yarıya olursa 6,5Tl gibi denerim yada daha aşağı oluyormuş 3'e4'e ihihi ozaman 3er 5er alırmışım :)))

    YanıtlaSil
  4. huyy yaa çok sevindim sözlerine :)) doğayla iç içe olunca terapi gibi geliyor insana, bir gün mutlaka misafirim olmanı isterim kapımda gönlüm de açık sana bilmeni isterim :) Dediğin gibi ön yargılı olmamak gerekiyor, illa belli başlı markalara saplantılı şekilde kalındığında diğer markalara gölge düşüyor sanki, her markanın her ürünü iyi olmayabilir ama bazıları uygun fiyatına rağmen kaliteli çıkabiliyor denemekten zarar gelmez.Birde benim ten ürünlerinde çekindiğim tek şey, sanırım ülkemizde talc oranında sınırlama yokmuş bu da ciddi oranda cilde zarar verebilir, ama yurt dışında sağlık açısından belli kurallar denetiminde oranlar kullanılıyormuş, keşke burda da öyle olsa.Özellikle fondöten, kapatıcı ve pudrada o yüzden yerli markalardan çekiniyorum açıkçası.Ama iş ruj,allık, göz kalemi,dudak kalemi, oje vs gelince özgür hissediyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
  5. Benimde severek kullandığım göz kalemi,güle güle kullan canım
    http://ojebalonjoje.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. (:Ayyyyiiiyy çok sağol dadluşkom gönlü açık güzel insansın belli tabiki tanışmak çok isterim,sanırım ankaradasın senn canım ozaman gelirim tabi hatta buluşabiliriz ankaralılarla kendi aramızda organizasyon yaparaktan ne dersin :)
    ''Hay azını öpüm dicem o sözü bende çok söylüyorum marka ve illa pahalı olacak takıntısı olan insanlara çünkü,israf gibi geliyor yazıktır bir ruja 60-70 lira vermem param çok bile olsada vermek istemem yani.Ama diğer konudada ondada çok haklısın işte,direk cildine sürdüğün şeyler sonuçta eğer doğalsa pudra föndoten gibi şeylere 100-200 verilebilir çok kullanan biri değilsen ama daha fazlasına yazık doğal birşey kalmadı çünkü piyasada her ne kadar talk içermesede diğer yazılanlarında başka başka zararları var:/

    YanıtlaSil
  7. o tatlı o güzel sözlerin beni öyle mutlu etti ki çok teşekkür ederim sana bitanem :) Ne yazık ki Ankarada değilim ama çok sevdiğim arkadaşlarım ordalar ve arada gidiyorum. Ve seninle tanışmayı çok isterim hem hayatın ne göstereceği belli mi belki böyle güzel tesadüfler güzel dostluklara sebep olur kim bilir :) benim misafirim olmanı da çok isterim tatlı dilli güler yüzlü insan :) Gelelim talk meselesine dediğin gibi eğer talk içermese de o görevi gören daha zararlı içerikler çıkabiliyor, bunda marka güvenilirliğinin katkısı büyük işte. Diğer blogların da fikirleri satın almamda etkili oluyor. Memnuniyetlerine artılarına eksilerine bakıyorum. Marka takıntım hiç olmadı, pahalı ruj konusuna gelirsek rujun içeriğinde kurşun olduğu için insanlar kansere yol açıyor diye sağlık açısından 7 tane 10 liralık ruj alacağıma bir tane alırım daha iyi diyebiliyor, onlara da hak veriyorum geleceğin ne göstereceği belli olmaz şu an çok pahalı bir ruj almamış olabilirim ama ileride alabilirim. Yoksa düşününce sana da katılıyorum.Birde bazen uygun fiyatlı markalarda olmayan renkler de cazip gelebiliyor. Mesela uzun zamandır turuncu pembe arası tam yavruağzı bir allık ve ruj arayışındayım ama tuzlu fiyatı olan bir kaç markada bulabildim.

    YanıtlaSil
  8. Ayy ayy!!!seninkilerde benim sözlerden aşağı kalmıyor yanee cinimciğım,vala sende çook şekersin gerek içtenliğin gerek doğal yaklaşımınla bana yakınsın,ne yalan söyliyim dost arkadaş edinmek çok zor:(ya kıskançlık çekememezlik yüzünden yada diğer sebeblerden herkez uzaklaşıyor zamanla oyüzden insanın kendine güveni olucak birazda karakteri olucak bu ikisi oldumu anlaşamıycam kişi olmaz diye düşünüyorum,sen neredesin bilemedim ama istanbulsa gelebilme ihtimalim olabilir ama benim biraz başka taraflara gitmem mümkün değil beni bağlayan büsürü şey var malesef kine zorr:'(Amaa amaa sen geliyormussun arada ozaman görüşüp kaynaşabiliriz işte.
    Tabiikii tabiiikii ama velakin canım bir tane ruj alıp kullanacaksan eyvallah ama millet pahalı pahalı 70 liralık rujdan veya daha pahalı allıkdan 3,er 5 er alıyor bu bence yalnış saçma,bir tane alırsın kaliteli rujun allığın olur sonra bitirirsin yeniden alırsın böylesi daha mantıklı dimi sencede düşünürsek öyle yani.
    (Ay baktımda baya yazmışız canım biz((: bloğun kirlenmesin sen sil sonra konu dışında yazdıklarımızı konuyla ilgili olan yorumları okumakta zorlanmasın blogerlarımız ve okuyucularımız gmailine mesaj attım bakıver ordan devam ediverelim=):)

    YanıtlaSil
  9. kesinlikle bu zamanda karakteri sağlam insan az, dost edinmekte bir okadar zor. Ama şunu bilmeni isterim gözlerinin içi gülen sıcak bir memleketin insanıyım, ve güzel düşünür güzel görürüm.Fikirlerimiz gönüllerimiz uyuştuğunda görüşmememiz için hiçbir sebep yok, orta yol bulunur:) yok canım ne kirliliği biz ona içtenlikle fikir paylaşımı diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve Aynende öylee ne yazıkki:/ Aklıma hemen ege bölgesi geldi ya izmir balıkesir ya çanakkale gibi hissettim ben :)
      Tamam ozaman ne bileyim buranın yerine mail daha hızlı bu arada bakıp cvap yazmamıssın mailime :/

      Sil
    2. Yolları Denize çıkan bir memleket İskenderundayım kuzum:) bu arada dün sen söyler söylemez maillerimin hepsine tek tek baktım senin bloğa attığın yorumlardan başka yok :/ hotmailden atmayı bir dene bakalım.Yoksa neden cevap yazmayayım sakın yanlış anlama.

      Sil
    3. allah allah gene attım bu sefer her ikisinede attım :/ Spama baktınmı oraya gitmiş olabilir.

      Sil
  10. canım mail kutuna iki tane mail attım bak bakalım :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)