27 Nisan 2013 Cumartesi

SUPERDRUG VÜCUT YAĞLARI

soldaki hindistan cevizi& she yağlı, sağdaki kakaolu
Superdrug markasının Hindistan cevizi ve she yağı içeren vücut yağı ile kakaolu vücut yağı ne zaman bitse Watsons'a gidip aldığım ürünlerden. Özellikle kakaolu olanın kokusu , hindistan cevizli olana göre daha baskın ama her ikisi de öyle baymayan hafif kokulu kremler. Öyle yoğun bir yapıları varmış gibi gözükse de cilde sürüldeklerinde kısa sürede emiliyorlar. Yoğun ve yağlı bir his bırakmıyorlar, yapış yapış değiller. Düzenli kullanımda cilde yumuşak bir etki sağlıyorlar. Ben her duştan sonra tüm vücuduma uyguluyorum. Arada tenimi kokladığımda hafifte olsa kokuyu alıyorum. Verdikleri yumuşaklık hissini seviyorum. Nemlendiricilikleri fena değil. Benim hassas tenimde herhangi bir sivilce, alerji vs yapmadılar.
Dermatolojik olarak test edilmiş ve miktar olarak 200m'lik yağlar. İçeriklerinde paraben ve türevleri var.
Fiyatları 7 tl, Watsonslarda bulabilirsiniz.
**Sevgiler**
Not: Uygun fiyatlarına göre performansları hiçte fena değil. Eğer I love markasının hindistan cevizli olanının kokusunu biliyorsanız bu onun baya baya hafifletilmiş hali. Ondaki hindistan ceviziyle karışık vanilya kokusu, Spurdrug hindistan cevizlide yok.

14 yorum:

  1. kokusunun kalıcı olması çok iyi çünkü ben çoğunda bunu yakalayamıyorum daha önce hiç denememiştim bu kremleri bir daha ki gidişimde mutlaka bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gittiğinde kakaoludan başlayabilirsin :) teşekkür ederim <3

      Sil
  2. Superdrug markasını bende seviyorumm :) Fiyatına göre harikalarr :))

    YanıtlaSil
  3. Bu butterlari ne zmpamandir merak ediyorum ama ben alsamda kullanamiyorum unutuyorum hep. Acaba soyle kokulu guzel bisey alsam kullanir miyim unutmadan:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iştah açıcı kokuları seviyorsan kakaoludan başla derim, eğer daha hafif olsun dersen hindistan cevizli :) göz önünde tutarsan kullanabilirsin, teşekkür ederim canım benim <3

      Sil
  4. fiyatları çok uygunmuş bunların bende denemeliyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene Özgeciğim saol yorumun için :)

      Sil
  5. Ben de vücuduma sürsem berraklaşır mıyım acaba. Imm.

    YanıtlaSil
  6. Hi dear nice blog..I follow you! Do u want to return? I wait u in my blog =)! KISSESSSSS <3

    http://thefashionvictimbyantonellabasile.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  7. Hi all Antonella, thank you for the visit, I've been very pleased with the :) nice to meet you, My name is Burcu. Just got to follow <3 Wishing to communicate, big kisses :)

    YanıtlaSil
  8. Krem değilmi bunlar canım yağ yazmıssında şüpheye düştüm:/Kokularının güzel olduklarını biliyorum deneyeceklerim arasında bunlarda,güle güle bitir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitanem bady butter yani vücut yağı olarak geçiyor bu kremler. Ama sen yağ dediğine bakma bildiğimiz yağ ile uzaktan yakından ilgisi yok. Bildiğimiz kremlerin yoğun yapılı görünenleri gibi.Sadece görünüş olarak öyle, cilde sürüldüğünde değil yani. Teşekkür ederim canımımm <3

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)