11 Mayıs 2013 Cumartesi

ANNELER GÜNÜ- GRATİS VE WATSONS ALIŞVERİŞİM

Anneler günü için 9-10-11 ve 12 mayısta Gratisin kendi ürünlerinde %40, Renkli kozmetik markalarından Essence, The balm, Maybelinne,Loreal,Max factor ve Alix aviende %50 indirim(oje ve kalemler hariç) vardı ve hala da devam ediyor. Bende büyük bir mutlulukla alışveriş listemdekileri aldım. 
İlk önce Gratisten aldıklarım,
Maybelinne Lasting drama jel liner 03 Blue, 02 Brown ve 06 Black Pink Diamonds: 24tl (küsüratları sevmesemde eksiksiz olması için paylaşıyorum)
Meet Matte Nude far paleti: 75.50tl  ve Put a lıd on ıt far bazı 27tl
Essence I love Runaway likit aydınlatıcı 7tl, 
Party all night tekli far 5.25tl, 
sorbet lipgloss 5tl
sniff mendiller 2tl

Lionesse oje sürmek için parmak arası ayracı: 1.25tl , 
Perge altılı saç tokası: 2tl, 
Eklips dörtlü seyahat seti:4tl ,
Eklips beşli kapaklı mini yuvarlak kutu 2tl,
Eklips çift taraflı banyo lifi: 2.50tl,
makyaj süngeri 8tl,mikrofiber yüz peeling pedi 4tl,
 Benri kulak pamuğu 1.50tl

Essence siyah oje 144 black is back, kırmızı oje 114 fame fatal, 106 free hugs: tanesi 2.50tl
,Jazz it up çift yönlü tırnak süsleme fırçası ve kalemi olarak geçen ojeler, pembe olan na6-pink ve na17-bright purple: her biri 7tl
Eklips masa üstü çanta askısı: 8tl,
Lypsyl ıntense protection dudak kremi: 7tl,
Blistex Med Plus dudak kremi: 8tl
 Swisspers exfoliating pamuk 8tl,
Benri pamuklar 2'şer tl,

Next anahtarlık:8tl ve Eklips telefon kabı13tl

Essence Fransız manikürü için tırnak bantları: 3.55tl,
Maybelinne mousture extreme rujlar 425 ve 210,fiyatları 7'şer tl,
pastel star lip rujlar 506 ve 508 fiyatları her biri 12.50tl,
Watsons alışverişim(sadece kozmetik ürünlerinde indirim olduğu için aldıklarımda indirim yoktu)
Smiley World kulak pamuğu fiyatı: 3tl,
Diş fırçası askısı fiyatı:7tl,
Footease ayakkabı vurmasını önleyici jel 7tl
Nyc ojeler soldan sağa, 109,212,238
Rimmel pro serisi ojeler,sol en baştaki tırnak güçlendiricisi, diğerleri soldan sağa 352,294,313,500,425
tanesi 5tl
Not: Küsüratları pazarlama stratejisi olarak gördüğümden fiyatları indirimsiz olarak paylaştım, gratisin kendi markaları üzerinden %40, kozmetik ürünler üzerinden %50 indirimli olarak hesaplayabilirsiniz.

22 yorum:

  1. ojelerrr çok güzeller mutlu günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sözlerinle şimdiden mutlu oldum bile :) çok teşekkür ederim

      Sil
  2. Güle güle kullan canım :) Bir sürü de oje almışsın hihi :) Benri pamuklardan alacaktım ama kalmamış :( Şu kare olanları çok kullanıyorum. Yarın tekrar uğrayıp bakacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimmmm :) yaşşasın oje aşkı :) Umarım bugün gittiğinde Benri pamuklardan bulabilirsin canım.

      Sil
  3. Bu arada twitter kullanıyor musun canım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni bir tane twitter hesabı açtım, linki vereyim ekle tatlım.
      https://twitter.com/Renklimasallar

      Sil
  4. Cüzdan boşalınca bir hafiflik geldi demii :D :D Ohh bee rahatladıkk canımm güle güle kullann hepsiniii ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülmekten koptum yaa aynen öyle :D :D Ohh bee :D gratis ve watsonstan çıkınca sevinçten havaya zıplayıp ayak topuklarımı birbirine vurasım geliyor :)) teşekkür ederimm<3

      Sil
  5. güle güle kullan aldıklarını
    o mendilleri nasıl unuttum ben dedim şu an kendime :)

    hep bi eksik çıkıyo yahu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun :) gerçekten öyle, bende fraternikus markasının ayak kremini alacaktım tamamen unutmuşum. Artık daha sonraki gidişimde alacağım.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim canımm <3 :)

      Sil
  7. Rimmel Pro Serisine ben de hastayım! Abahtarlığın çok çok güzel olmuş!

    YanıtlaSil
  8. Rimmel Pro serisinin kalıcılığı, sürümü kalitesi hoşuma gidiyor. Saol tatlım, anahtarlık çok şeker, eğlenceli olduğu için tercih ettim, birde cupcakeli küpesi vardı.

    YanıtlaSil
  9. Telefon kabına bayıldım <3
    xo

    YanıtlaSil
  10. Gratisten alınacaklar listesi için çok işime yaradı bu post ellerine saglık. Bana da beklerim http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman ne mutlu bana :) işte buna sevindim. Geliyorum hemen:)

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)