7 Mayıs 2013 Salı

DEBORAH HI-TECH ALLIK- PAPRIKA

Deborah Milano'ya ait allığın numarası 58, ismi Paprika. Rengi şeftali ile kiremit renginin karışımı gibi hafiften pembelikte içeriyor. Pigmentasyonu yerinde, parmağınızı dokundurduğunuzda hemen rengini veriyor, yalnız tozutma sorunu var. Sedefli bir yapıda, gün ışığında ışıltılı bir görünümü var. Kalıcılığı  tenden tene değişmekle birlikte gayet iyi. Eğer beyaz tenliyseniz tek katta, elinizi hafif tutarak uygulama yapmalısınız. Birkaç kat sürüp ambalajındaki  rengi elde ettiğinizde oldukça koyu ve doğallıktan uzak bir görüntü ortaya çıkıyor. Arka kısmında fırçasının konulduğu bölme çok hoş ve görünümü şöyle, 
Tenimde duruşu ise şöyle, 
                                              tek bir dokunuşta verdiği renk
bileğimdeki iki üç kat uygulama yapıldığındaki hali
Not: Buğday veya koyu tenli kişilere daha çok yakışacaktır diye düşünüyorum.
Fiyatı 32tl Watsonslarda bulabilirsiniz.

12 yorum:

  1. Ben de buğday tenliyim ve bu renge bayılırım,not aldım,teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim, asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Deborah marka allıkları hiç denememiştim. İndirimde denk gelirse bakayım ben de :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir forumda okumuştum, yanlış hatırlamıyorsam Deborah, Lancome markasının yan markasıydı, kaliteli ürünleri var. Anneler gününde indirime girebilir belki, çok teşekkür ederim canım benim :) sevgiler

      Sil

  3. Deborah ürünlerini hiç kullanmadım ,bilmiyordum.
    Tavsiye ettiğine göre iyi olmalı:-)

    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalıcılığı,rengini iyi vermesi herşeyiyle iyi canım. Rica ederim

      Sil
  4. Adı gibi paprikaymış...

    YanıtlaSil
  5. rengine bayıldım gerçekten bende bu renkleri seviyorum, pigmantasyonuda gördüğüm kadarıyla harika, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. sevilmeyecek gibi değil :) evet pigmentasyonu iyi.Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. allık arayışı içindeyim ve bu yazını buldum. deborah allıklarına şans vereceğim. pigmentasyon ve kalıcılık açısından iyiler sanirim. bu rengin pigmentasyonu özellikle baya iyiymiş :) öneri için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, rengini iyi veriyor, kalıcılığı da iyi kalitesi de tavsiye ederim. Sevgiler

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)