14 Mayıs 2013 Salı

ESSENCE KAJAL GÖZ KALEMİ - TAUPE ME


Essencenin boz kahverengi  kalemi, kajal serisine ait. Numarası 22 ismi Taupe Me .İçinde azda olsa grilik barındırıyor. Asansörlü seriye göre daha yumuşak sürümlü ve ne yazıkki akma bulaşma, zamanla silikleşme gibi bir durumu var. İşe yarar kullanımı açısından dumanlı makyaj yapmak isteyenler için buğulu göz makyajına olanak verebilir. Renginin orjinalliğini ve indirimdeyken fiyatının uygunluğunu beğendiğim için aldığım kalemlerden biri. Waterline denilen bölgede uygulamasam da, göz çevremde, kirpik diplerimde kaşıntı, sulanma vs gibi alerjiye sebep olacak bir etki yaratmadı. Rengini vermesi fena değil. Tenimde duruşu şöyle;
Fiyatı 3.5 tl, Gratis ve Rossmanlarda bulabilirsiniz.
Not: Aydınlatıcı makyaj bazında olduğu gibi beklentilerimi karşılayamadığı için bu kalemi de bir daha almayı düşünmüyorum.

9 yorum:

  1. Oo ilginç ve değişik bir rengi varmış tatlım güle güle kullan,görürsem şans verebilirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aktığını söylemiştim sadece rengi için alınabilir bence, saol bitanem <3 :)

      Sil
  2. Ben göz içine kalem çekerken kullanıyorum bunu o şekilde çok seviyorum canım. Ama dediğin gibi kirpik diplerine pek olmuyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım, bende öyle sürüyorum.

      Sil
  3. Ben de rengi soluk diye almadım iyi ki de almamışım

    YanıtlaSil
  4. ben Celine'nin kalemlerini kullanıyorum özellikle yaz için idealler. makyaj çıkarıcı ile bile çıkarmak çok zor oluyor, o derece kalıcı diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off bunu öğrenmem süper oldu, alınacaklar listeme ekliyorum. Teşekkür ederim canımm <3

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)