3 Mayıs 2013 Cuma

FLORMAR BEŞLİ FAR PALETLERİ - BEŞ VE İKİ NUMARA

                                              Üstteki 5 numara, alttaki 2 numara
Mavi renk tonlarını barındıran beş numaralı paletin renkleri soldan sağa, beyaz, mavi, turkuaz, koyu mavi ve mor alt tonlu koyu mavi renklerinden oluşuyor.
Siyah ve beyaz tonlarının olduğu iki numaralı palet ise, siyah, koyu füme, gri, açık gri ve beyaz renklerinden oluşuyor.
Tüm renkler sedefli, parmağınızı değdirdiğinizde renk vermesi iyi, kalıcılığı orta düzeyde ama far bazıyla süreyi arttırmak mümkün. Tebeşir gibi kazımanıza gerek kalmadan fırçanıza geliyorlar.
Renk geçişlerini sağlamanız açısından olumlular. Tonları birbiriyle uyumlu, rahatça gölgeli makyaj yapmanıza olanak sağlıyorlar. Sürümleri yumuşak, yalnız tozuttukları için göz altına dökülüyorlar, bu paletlerle makyaj yapacaksanız önce göz makyajınızı yapmanızı öneririm.
Tende duruşları şöyle,

Fiyat performans olarakta iyiler.Watsons, Gratis ve Flormar kiosklarında bulabilirsiniz.
Fiyatları 16.50 indirimlerde daha uyguna alabilirsiniz.
Not: Ben mavili paleti gündüzleri kullanıyorum, gece makyajımda ise grili paleti kurtarıcı olarak görüyorum.
                                                           **Sevgiler**

14 yorum:

  1. güle güle kullan canım:) gri paleti bende beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim, grinin her tonunu aynı anda bulmak süper :)

      Sil
  2. Palet çok harikaymış güle güle kullan inş.üstten soldaki ilk 2 renge bittim bayıldım.(:
    (Not:mailime bakmadınya alıcağın olsun içimde bir kırgınlık oldu neyse )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yaa bende özellikle o renkleri çok beğeniyorum :) hemen maile bakıyorum canım, rica ediyorum kırılma.

      Sil
  3. Bu paletler cok guzel bende mat07 paletin isiltilisini bulursam ( oyle bir palet varsa ) almayi dusunuyirum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 07nolu paleti vloggerlardan Bilgen çok memnun kalıp dile getirdiği için bende meraktayım, tamamen mat olduğu için keşke birde aynısının sedeflisi çıksa çok iyi olur :)

      Sil
    2. Eveet mat olan cok guzel gercekten. Pigmentasyonlari da cok iyi ve isiltilisi cikarsa onu alacagim hemen. Eger indrim olursa 07 ye bakmanizi oneririm:-)

      Sil
    3. o zaman ilk indirimde 7nolu palete bakacağım :) kahve tonlarını seviyorum,color tattoo one and one bronze ile karıştırdığımda iyi bir uyum sağlıyor.

      Sil
  4. Mavili paletteki renkler ne güzelmiş :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) favorim sondaki lacivert olanı.

      Sil
  5. Güle güle kullan, renkleri çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba:)
    İkisinin tonları da tam benlik çok hoş
    güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Bahar, sevindim güzel yorumuna, çok teşekkür ederim nezaketin için :)

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)