15 Mayıs 2013 Çarşamba

GÜNÜN OJESİ # 3

Rimmel London markasının çıkış yaptığı Pro serisi kalitesiyle ün yapmış ojeler arasında, rakiplerine göre uygun fiyatıyla ayrılıyor ve kendini seçkin kılıyor. Çivit mavisi dediğimiz renge sahip. Koyu bir mavi. Numarası 425 ismi My Denim. Rengini tek katta veriyor. Kıvamı ne çok yoğun ne çok ince, ikisinin arasında. Bazı ojelerde olduğu gibi hava gözenekleri bırakmadan pürüzsüzce doku bırakıyor. Kısa sürede kuruyor. Kalıcılığına gelirsek benim gibi sık sık duş alan biriyseniz iki gün diyebilirim. Fırçası geniş açılı olduğundan pratik sürümlü. Kenarlara bulaşma olasılığı az da olsa var. Asetona batırılmış çubuklar ile halledilebilir. Ayrıca İspanya üretimli, 12ml'lik bir oje. Koyu renk oje olmasına rağmen kolay ve zahmetsizce çıkıyor. Tırnakta renk iz vs. bırakmıyor.
Not: Ojeyi iki kat sürdüm, bir de on gün kalıcılık gibi yersiz bir iddiası var belirtmek isterim.
Bence 60 saniye kuruyan oje serisi hem kuruma hem renk verme olarak bir tık daha iyi bu seriden.
Son olarak keskin bir kokuları olduğu için astım hastaları tüm oje, aseton vs ürünlerde uzak durmalı.
Fiyatı 5tl, Watsonslarda bulabilirsiniz.

12 yorum:

  1. Bu rengi çok severim yazları beyazlı kırmızılı kombinlerle çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyazla kırmızı kombini hiç düşünmemiştim denizci tarzı dedikleri gibi :) birde pantolonlardan gömleklere her tona yakışıyor

      Sil
  2. 10 numara bir oje! hastasıyım

    YanıtlaSil
  3. selam!! çok güzel bir rengi var! ama gerçekten 10 güne kadar çıkmaz kısmı çok iddialı, bir kere çıkmasa bile ben sıkılırım 10 gün oje nasıl durur ya tırnakta:))) sally hansen in de o iddada bir ojesi var, no chip for 10 days die, 1 gün bile dayanmıyor:)
    ojede tırnağı sarartmadığı sürece çok yüksek fiyatlıların kullanılmasını anlamsız buluyorum, bu oje de güzel bir seçenek:)
    blogunu çok sevdim, arka fon çok hoşuma gitti resimlerde:)
    makyaj bloglarında pek arka fonu desenli seçmezler, bence güzel olmuş:)
    sevgiler bebek!

    YanıtlaSil
  4. merhabalaarrrr=) sıcacık bir gülümseme, bir çift tatlı söz insanın yüzünde güller açtırır mı? =)beni öyle mutlu ettin ki çook teşekkür ederim, sayende güne güzel başladım =) fikrini paylaşman, emeği karşılıksız bırakmaman takdire değer. Ojeye gelince dediğine katılıyorum on güne kadar çıkmama iddiası oldukça saçma, hem diyelim ki öyle, bizim gibi değişikliği seven bir çok kişi günlerce aynı rengi görmekten sıkılır. Sally Hansen de oldukça popüler bir marka hani, nasıl bir dayanıklılıksa =) tırnağı sarartan, renk veren ojelerden hiç haz almıyorum bende. Aslında her ojenin altına baz olarak parlatıcı sürmek gerekli ama arada dikkatimizden kaçabiliyor.

    YanıtlaSil
  5. Rengine bayıldım ojenin yahu ben bunu hiç farketmemiştim pahalı olduğundanda bakmamış olabilirmiyim? hehe sanırım olabilir :))Güle güle kullan şeker! Buna benzer mavi bir renk ojem var benimde ama golden rose taktım bu aralar gidip onlardan alıcam.
    Son olarak alerjik astımım ama hastayız diye ojedemi kullanmayalım yani sende ayıp ediyorsun,:)doktor jelibon yeme onu bunu yeme dediği halde ben hep yemeğe devam ettim zaten ölene kadar geçmicek bir hastalık bu çeken bilir :(

    YanıtlaSil
  6. olabilir =)) Rengi çok tatlı =) Çok teşekkür ederimmm=) Golden Rose rich color serisine de bir bak o zaman =) sağlığın için feragat etmen lazım ama canım, annemde alerjik astım onun yakınında oje sürmemeye dikkat ederim hep. Bazen tek derdim de bu olsun de, belki gelecekte kokusu yoğun olmayan ojelerde üretilir kim bilir =) Kardeşim küçükken atlattı Ankarada tedavisi yapıldı, erkenden önlemi alınırsa geçecek bir hastalık halbuki, erken tedavi ve tanı önemli, geçmiş olsun şifa diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Rica ederim tatlımm :))Bakarım onada ,annede çok geçmiş olsun,benim annemdede var astım ama o çok sigara içiyor ondan oluşmuş artık,ben küçüklüğümden beri çekiyorum ama geçecek bir hastalık değil ne yazıkki,boyuttan boyuta farkediyor,küçüklüğüm hastanelerde çürüdü zaten :'( Çok sağol...

      Sil
    2. teşekkür ederim canım, tabi boyutları ve çıkış nedenleri farklı. Annene ve geçmişine üzüldüm :( çocukluğum hastanelerde çürüdü dedin ya dokundu kalbime, anlıyorum bir cümleye neler sığdırdığını. Bir de senden daha güç hastalığa sahip olanları düşün, hijyen açısından dikkat edilsin diye odalarından çıkamayan Lösemili çocukları, ailesini aylarca göremediği için bir telefon bekleyen böbrek hastası çocukları, her gün hastanede yatarken kaçan çocukluğunu tutmayı çalışan insanları görünce daha da üzülüyorum. İnsan en çok özgürlüğünü ve Gökyüzünü özlüyor olmalı...

      Sil
  7. Çok güzelmiş rengi, Rimmel ojeleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem rengine vuruldum, hem de dediğin gibi Rimmel ojeleri bende seviyorum, bir sempatim var.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)