1 Mayıs 2013 Çarşamba

I LOVE SERİSİ KREM, VÜCUT LOSYONU VE DUDAK PARLATICISI

I love strawberries&milkshake el kremi, koku olarak çilek ve milkshake ile pek alakası olmayan, çilekli şurup  ile hindistan cevizinin karışımı gibi kokan bir krem. Yapısı watsonsun beauty formulas kakaolu kremi kadar akışkan değil onun daha yoğun yapılı olanı. Ciltte hemen emilmiyor ama kısa bir süre sonra emilen bir krem. İlk bir saat buram buram kokuyor. Daha sonraları hafifliyor teninizi yakından kokladığınızda kokusunu alabiliyorsunuz. Bana göre iştah açıcı ve insanı mutlu eden bir koku. Yağlı bir his bırakmıyor, su bazlı. Nemlendiriciliğide fena değil. 
I love strawberries&milkshake vücut losyonu, kremine göre daha hafif yapıda, aynı kokunun daha hafifletilmişi, yine su bazlı çabuk emilen yapıda. Nemlendirmesi kremleri gibi bahar ve yaz aylarına göre. Kapağındaki pompa tutukluk yapmıyor ama kremi kullanıpta sonuna geldikçe sizi uğraştırıyor almakta zorlanıyorsunuz. 
I love strawberries&milkshake dudak parlatıcısı, ambalajında çok az toz pembelik barındırsa da şeffaf bir parlatıcı, sedefli yapısıyla parlıyor ve ışıl ışıl bir görüntü veriyor.Işıltısının simlerden oluşmadığını söyleyebilirim. Yapış yapış bir yapısının olmaması iyi, vücut losyonuyla aynı hafif kokuya sahip. Aroması baskın değil.
I love coconut&cream el kremi, hindistan ceviziyle vanilya karışık bir kokusu var.Yapısı strawberries&milkshake ile aynı yoğunlukta, nemlendiriciliği de öyle. Ama kokusu ona göre daha baskın. 
Hepsinin tende duruşları ve kıvamları şöyle,

Fiyatları, el kremleri ve dudak parlatıcısı 7tl, vücut losyonu 12tl. Watsonslarda bulabilirsiniz.
Not: Eğer çilek ve hindistan cevizi gibi meyve kokularını seviyorsanız beklentilerinizi karşılayabilirler, kokuya karşı hassas yapıdaysanız yoğunluğunu beğenmeyebilirsiniz. Ayrıca koku tahmininde iyi olduğunuzu düşünüyorsanız strawberries serisinin içeriğinde hafiften çürük çilek kokusu gibi bir koku almanız muhtemeldir. Tatlı çilek kokusu yves rocherın bir parfümünde var mesela. Ben sırf kokuları ve yapıları için tekrar alacağım.
                                                   **Sevgiler**

7 yorum:

  1. Milkshake kremi yeni aldım.Kokusu çilekli pudingi anımsattı bana.Çok severek kullanacağım sanırım.Sende güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çilekli puding ne güzel benzetme olmuş :)) iştah açıcı kokusu, teşekkür ederim canım benim, güzel günlerde kullan.

      Sil
  2. Ben bunun el kremini almıştım hiç beğenmedim çok akışkan irenç :'( kısa zamanda yazısını yazcam zaten :/ Sen ne güzel sevmissin canım güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir üründen memnun kalıp kalmadığımız tamamen beklentimizle ilgili, ben tatlı tatlı koksun nemlendirsin istediğim için memnunum, kıvamına çok takılmıyorum. Senin yazını da bekliyorum tatlım, teşekkür ederim bitanemm<3

      Sil
  3. teşekkürler bir çilek hastası da benim! body shop ürünlerini bu yüzden çok seviyorum full çilek aroması..iyi haftalar!

    YanıtlaSil
  4. çilek kokusu en tatlı en mutlu eden kokulardan:) Teşekkür ederim size de iyi haftalar.

    YanıtlaSil
  5. Bende hindistan cevizlisini cok merak errim . Evde bir suru glossum var ama bunlarada goz diktim ve evet o curuk cilek kokusunu tahmin edebiliyorum . Watsonstan aldigim body scrub da cilekliydi ve bir tek ben curuk cilek kokusu almistim kardesim bayilmisti kokusuna bende ona vermistim :-)

    Bloguma beklerim http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)