19 Mayıs 2013 Pazar

LOREAL- TRUE MATCH FONDÖTENLER

                                                         Soldaki C1 ,  Sağdaki C2
Lorealin True Match serisi azdan ortaya doğru bir kapatıcılıkta, akışkan kıvamda fondötenler içeriyor.  Soldaki fondötenin ismi Rose Ivory, sağdakinin ise Rose Vanilla. Yenilenmeden önceki üretimlerinde yoğun, cilde zor yedirilen yapıları varken, şu an iyice sıvılaştırılmış yapıdalar. Kıvamını ne yoğun ne hafif ikisinin arasında yapsalar çok daha iyi olabilirdi. Çünkü  fazla likit kıvamlı oldukları için bu sefer de cilde sürüldüklerinde  pütür pütür bir görünüm sergiliyorlar. Su gibi akışkan oldukları için,  iyice yedirseniz de sanki hiç yedirilmemiş gibi duruyorlar. İyi bir nemlendiriciyi baz olarak sürdüğünüzde bile, gözeneklere dolup boya badana yapmış gibi bir durum sergiliyorlar. Kadifemsi dokuları gitmiş durumda, doğallıktan uzak bir görünüm sergiliyorlar. Eski seride en açık ton olan C1 daha sarı alttonlu ve beyaz tene uyum sağlayacak şekildeyken şimdi ki ton olarak pembemsi ve koyu duruyor. Ciltle hemen bütünleşmiyorlar. Kalıcılıkları orta karar. Bir süre sonra burun ve dudak kenarlarına az da olsa birikme yapıyorlar. Gerçi önceki seride bu daha çokken şu an o kadar birikme söz konusu değil. Pudramsı yapıları seyreltilmiş durumda. Spf 17 güneş koruyucu içeriyorlar. Yağsız yapıdalar, mat bir bitişe sahipler. Herhangi bir sivilce veya irritasyone sebep olmuyorlar.
Yedirilmeden önce ve yedirildikten sonraki duruşları şöyle,
Soldaki C1 , sağdaki C2 olanı.
Kısacası yeni formül isteklerimi karşılamadı ne yazık ki. Önceki formüle minik dokunuşlarla yenilikler katılabilirken, baştan aşağıya formülü değiştirmek riske girmektir bence. Beğeniler beklentilerimizle ilgili ve bunlar fondöten işlevlerini bile yerine getirmediklerinden bir daha almayı düşünmüyorum, tavsiye de etmiyorum.
Fiyatları 50'şer tl, Watsons ve Gratislerde bulabilirsiniz.
Not: Zamanla karma ve yağlı ciltlerde t bölgesinde parlama yağlanma görünümüne sebep olabilirler.Kuru ciltlilerde de pul pul bir görünüm sergilemeleri muhtemel. Gratiste mağazanın sarı spot lambalarına aldanıp en açık tonu ve bronzlaştığımda kullanırım diye bir ton koyusunu almıştım, bunu da belirtmek istedim.

9 yorum:

  1. slmlar bu ürünü bir süre cildimde kullandım maalesef sivilce yaptı:/ siyah noktaya sebep oldu. Bir daha almak mı asla:/
    http://oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Zühal, cilt tipine göre değişen bir durum söz konusudur o zaman, normal ciltli biri olarak bende sivilce ve siyah nokta yapmadı ama bende memnun kalmadım almayı düşünmüyorum :/

      Sil
  2. Ben de kullanıyorum ama galiba eski seri benim ki. Aslında sevdiğim fondötenlerden pek problem yaşamıyorum ben. Formülün değişmesi kötü olmuş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski seriden memnundum ben, severek kullanıyordum ama yeni seride formülü değiştirilince hiçbi şekilde memnun kalmadım :/ keşke değiştirmeselerdi

      Sil
  3. kesinlikle pul pul görünüme sebep oluyorlar yani en azından bende böyle bir sonuç verdi .... :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet katılıyorum, bende de öyle bir görünüme sebep oldu, ki iyi bir nemlendirici kullandığım halde.

      Sil
  4. İlk serisini kullanmıştım. Şu an kullanmıyorum, beni de pek tatmin etmemişti. iyi haftasonları tatlım.

    YanıtlaSil
  5. güzel bır tercıh ıyı bır marka zaten :D


    cekılısm var beklerım sevgıler saygılar.

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)