22 Mayıs 2013 Çarşamba

PANTENE- SAÇ BAKIM JELİ


Hacim verme özelliğindeki tüm saç bakım ürünlerine karşı zaafım var. Daha dolgun görünen saçlar her zaman favorim. Bu yönde arayışlara girdiğimde karşıma birçok seçenek çıkıyordu. Bunlardan biri de pantene'nin ekstra hacim veren saç bakım jeliydi. Kalın saç tellerine sahip biri olarak ince telli saçlara yönelik jellerin veya saç bakım ürünlerinin daha çok hacim verme olasılığına inanıyorum. Jel olarak geçsede su gibi akışkan kıvamsız bir yapıda, bu sayede saçı ağırlaştırmadığı bir gerçek. Saç uçlarındaki çatal çatal görünümü azaltıyor. Dolayısıyla nemlendirmiş oluyor. Yapış yapış bir his vermiyor. Limon ve sümbül karışık hafif bir kokusu var bana göre. Klasik pantene şampuanlarının kokusuda diyebiliriz. Kullanım önerisinde "nemli saça, yalnızca köklere ya da dilerseniz tüm saçınıza püskürterek uygulayabilirsiniz. Durulama gerektirmez. Yuvarlak fırçalarla başınızı öne eğerek kurutun." diyor. Ben duştan sonra saçımın ıslaklığını biraz havluyla aldıktan sonra nemliyken, saç diplerine fazla getirmeden uçlara doğru sıkıp, başımı eğerek kurutuyorum. Her zamanki saçlarımdan çok daha hacimli görünüm veriyor, ama bu görünüm öyle uzun saatler sürmüyor. Mesela sahil yürüyüşüne, cafelere gitmeden uygulandığımda  fazla vaktimi almayan pratik bir saç şekli oluyor. Uzun süreli dışarı çıkacaksanız bir süre sonra saçınızın sönme ihtimalini göz önünde bulundurmalısınız. Son olarak jelin sprey kısmı ve ürünün gelme miktarı iyi, pompa kısmı herhangi bir tutukluk bozulma yapmadı.
150ml'lik bir ürün. Fiyatı 9tl, Migros vs gibi market raflarında, Gratis ve Watsonslarda bulabilirsiniz.
Not: Bu jelin amacı belki hacim vermek olabilir ama ikinci bir işlevselliği, saç uçlarınızdaki dolaşıklıklara sıkıp taradığınızda uğraştırmadan açması, özellikle havuz-deniz sezonunda etkili olduğunu düşünüyorum. Eğer minik bir kıyaslama yaparsak, Glissler saçların dolaşığını açarken, pantene hem saçları açıp hem de fönle kurutma sonrası hacim veriyor.

7 yorum:

  1. çekilişime herkesleri bekliyorum
    http://nursfashion.blogspot.com/2013/05/cekilis-varrr.html

    YanıtlaSil
  2. Algıda seçicilik herhalde hacim sorunum olmayınca hiç görmemişim bu ürünü, güzel bir ürüne benziyor ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısa süreli beklentiyi karşılayan fiyatına göre performansı iyi olan bir ürün :)

      Sil
  3. Bende böyle bir ürün arıyorum önerilerini dikkate alıcam :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de deneyeyim,bilgi için teşekkürler:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)