17 Mayıs 2013 Cuma

THE BALM ALLIKLAR- DOWNBOY, FRATBOY, CABANABOY VE HOT MAMA


Downboy, allık mavi alt tonlu soğuk bir pembe renkte, bebek pembesi olarakta tanımlanabilir. Mat yapılı.
Fratboy, allık şeftali ile toz pembe karışık bir renkte ve mat yapılı.
Cabanaboy, allık mürdüm ve pembe karışık bir renkte, plum tonları dediğimiz renge sahip. Hafiften ışıltılı ve yanakta gayet doğal duruyor.
Hepsinin de dokusu yumuşacık, ipeksi, ince, pigmentasyonları ve kalıcılıkları oldukça iyi. Kaliteliler ve ambalaj olarakta göz alıcı, vintage dediğimiz esintileri barındırıyorlar. The balm biliyorsunuz ki High And bir marka ve içerik olarak, talc ve paraben türevlerini bulundurmuyor. Kapak kısımlarında ayna olması pratik. Üzerlerindeki eğlenceli yazılar da cabası, the balm sempati duyulmayacak gibi değil =)  
Fırçayla kat kat uygulama yapmanıza izin veriyorlar, eğer doğal ve sırıtmayan bir renk isterseniz tek katta da istediğiniz sonucu elde edebilirsiniz. 
Hot Mama, allığa gelince, şeftali alttonlu pembe ama Fratboydan ayrılan tek kısmı altın ışıltılara sahip olması.
Yapısı ve kalıcılığı diğerleriyle aynı şekilde.
Her birinin parmaklarımı dokundurduğumda verdiği renkler şöyle,
Tenimde duruşları ise şöyle,
Fiyatları 35'er tl, Gratislerde bulabilirsiniz.
Not: Renkleri hakkında iyi bir fikir edinmeniz açısından iki kat uyguladım. Ambalajlarındaki kadar dikkat çekici ve koyu değiller. Tabi bu durum sizin yoğun uygulamanızla da alakalı olarak değişecektir. Eğer bitirebilirsem, tekrar alacağım allıklardan, beğenerek ve severek kullanıyorum.

18 yorum:

  1. Ben de sadece hotmama var ve o kadar renk veriyor ki çok dikkat etmek lazım yoksa aşırıya kaçabilir hemen diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, katılıyorum :) fırçaya fazla geldikleri için ya az almak gerekiyor ya da fazlalığını silkelemek.

      Sil
  2. Hepsi var indirimden tamamlandı:) çok severek kullanıyorum :) güle güle kullan sen de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşşasın indirimler =)) teşekkür ederim canım benim <3

      Sil
  3. Fratboy almadığım için pişman oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilerleyen zamanlarda kavuşursun inşallah =)

      Sil
  4. Merhaba! ben Hot mama'nın rengine bittim!
    Mac te kullandığım Springsheen e çok benziyor, Nars Orgasm a da benziyormuş!
    çok güzel bir yazı olmuş, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Springsheene ve Orgasma dupe olabilir o zaman =) ben teşekkür ederim o müthiş enerjin ve tatlı sözlerin için =)

      Sil
  5. selamm blogun çok hoş yeni sanrım hayrlı olsun.
    ben de beklerim sevgiler:)
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, teşekkür ederim =) evet yeni, hemen geliyorum.

      Sil
  6. çok güzel renkler bayıldım :)

    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlı yorumun için teşekkür ederim=)

      Sil
  7. Hot mama yı çok sevdim,benim tarzım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok severek kullanıyorum her tene yakışıyor =)

      Sil
  8. Frat boy ve Cabana Boy bende de var, özellikle Frat Boy'a bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Ahh birde bende bunlardan olsa :D Daha yeni yeni keşfettim the balm ürünlerini .Yakınlarımda gratis yok ama sehir dısı yaptıgım bı vakıt öncelike hot mama yı alacağım .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Israrla Gratise bulunduğun yerde şube açması için mail atmalısın o halde :)) benimde bulunduğum yerde yoktu, şehir dışına çıktığımda alıyordum, ama artık var, listemi yapıp otokontrolü elden bırakmadan alışveriş yapmaya çalışıyorum yoksa ipin ucu kaçıyor :) Seçim yapmak zor olsada önceliği Hot mama ve Fratboya verebilirsin.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)