13 Mayıs 2013 Pazartesi

THE BALM- TİME BALM FONDÖTEN VE KAPATICI

                         
The balm markası Amerika menşeili, high and ve fiyatına göre kalitesi yüksek olan bir marka. En çocuk yanımıza, gözümüze gönlümüze hitap eden cicili bicili ambalajlarından, allıklarının,rujlarının ve farlarının kalitesine, içeriğine kadar memnuniyetimin, sempatimin yüksek olduğu bir marka. Favorilerim arasına girmeyi çoktan başardı. İlk olarak fondöteni ve kapatıcısıyla başlangıç yapmak istedim. Soldaki fondöteni, sağdaki time balm kapatıcısı. Kapakları açıldığındaki renkleri şöyle,
Fondöteni, pata krem olarak adlandırdığımız yapıda. Ama yüzde ağırlık yapmıyor ve sürerken hafiften pudralaşıyor gibi. Light clear isminde. Çilleri olan biri olarak diyebilirim ki kapatıcılığı muazzam. Ne yazık ki beyaz tenliler için koyu sayılabilecek renkte. Cilde yedirilmesi orta, kalıcılığı ve gözenekleri kapatması iyi. Burun,ağız kenarlarında birikme yapmıyor. Öncesinde iyi bir nemlendirici kullanıp, fondötenden sonra transparan pudra kullanırsanız böyle bir problem yaşanmayacaktır diye umuyorum. 
Kapatıcısı , lighter than light isminde, fondötene göre bir tık daha açık, aynı kıvamda. Göz altları için yoğun yapıda olsa da göz altı kremi ile halledilebilecek türde. Morlukları sağlam kapatan ender kapatıcılardan. Ama göz altı kremi kullandığımda halde, zamanla göz altı çizgime biriktiği için başka alternatiflerle uygulama yaptığım bir kapatıcı oldu. Göz çevremin dış kısımları, kusurlar vs gibi. Farklı bir uygulama olarak göz kapağımın tamamına sürüp far bazı gibi kullandığımda fena olmadığını gördüm. Üstüne sürdüğüm farın rengini biraz daha belirginleştirip, kalıcılığını sağlaması yerinde. 
Tenimde duruşları ise şöyle; 
                                           Üstteki kapatıcı, alttaki fondöten
Kapatıcı fondötene göre bir ton daha açık olsa da yine de koyu duruyor ama ciltle bütünleştiğinde farkı en aza iniyor. Her ikisini de dokunduğunuzda, parmaklarınızın arasında dairesel hareketlerle ısıtıp öyle uygulama yapmanız gerekiyor.Hijyen açısını göz önünde bulundurmalısınız. Birde her ikisinde de soya yağı ve kimyasal karışık koku var. İçlerinden çıkan süngerler öyle yumuşak yapıda değil ve ürünleri emiyor. The balmın kendi fondöten fırçasıyla daha doğal bir görünüme ulaşabiliyorsunuz.
Fondötenin içeriği şöyle; 
Not: Kapatıcı da fondötenle harfi harfine aynı içeriğe sahip. Bu demek oluyor ki, cildimizin diğer yüzeylerine göre, yedi kat daha ince yapıda olan göz çevremiz için hassas ve özenli düşünülmemiş, ayrı bir ambalajda farklı stratejilerle piyasaya sürülmüş.
Son olarak, yağlı ve karmadan yağlıya dönük cilt tipine sahipseniz yoğun yapılı ten ürünlerinden uzak durmalısınız. Normal cilt tipine sahip olduğum için bir problem oluşturmadı. 
Fondötenin fiyatı 48tl, kapatıcının fiyatı 24tl. Gratislerde bulabilirsiniz.

18 yorum:

  1. Canım fondöteni hiç denemedim ama kapatıcıyı kullanıyorum ara ara.Bu kapatıcının gece gözünde kalsa bile zararlı olmamama gibi bir vaadi var.ben hiç bırakmasam da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajımı temizlemeden içim rahat etmez, dediğin etkiyi bende okumuştum ama içeriğinde talc ve kimyasallar olan bir kapatıcıyı silmeden uyumak cesaret ister.

      Sil
  2. yüzüme fondoten kullanamıyorum hatta hıcbısey ama bu urun aklımda olsun...en guzel yanı agırlık yapmaması bence :) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağırlık yapma hissini bende sevmiyorum, ben burdayım diyen fondötenleri de. Elinizi kıvamında tuttuğunuz sürece gayet iyiler. Ama yüzünüze fondöten vs kullanamadığınız için bunlardan başka bir iki şey de önerebilirim, lila kutudan misshanın kremini ve makyaj bazını aldım çokta sevdim, tavsiye ederim. Burda linkleri var, ilerleyen zamanlarda bahsedeceğim.
      http://www.lilakutu.com/urun/missha-signature-real-complete-b-b-cream-spf-25-pa-no-13-45ml-
      http://www.lilakutu.com/urun/missha-parlak-b-b-krem-spf-27-pa-20ml-

      Sil
  3. evet bu biraz koyu benim için de.. Çillerini saklama tatlım ya..Bence çilli kadınlar çok güzel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel düşüncen güzel kalbin için çok teşekkür ederim :) Annemde üstüne basa basa söylüyor, düşündüm de peki ozaman çillerimi saklamayacağım.

      Sil
    2. Saklama ve tadını çıkar!

      Sil
    3. tatlılığın için teşekkür ederim çook <3 =)

      Sil
  4. Ben bilmiyordum fondoten ile aynı içeriğe sahip olduğunu halbuki üstünse bedtime falan da yazıyor, nasıl olabliyor o zaman yahu, ben bu ürünü 2-3 aydır hergün kullanıyorum neredeyse ama içine kurt düştü şimdi ::

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer kapatıcının kutusunu atmadıysan arkasına bakabilirsin tatlım. Her gün böyle yoğun yapılı bir kapatıcı kullanman yerine iki üç gün ara verip likit yapılı hafif yapıda kapatıcılarla devam edebilirsin belki göz altını yorabilir.

      Sil
  5. valla içerik konusunda iyi tespit yapmıssın :) ben de hemen gidip inceleyecegim simdi kapatıcımı :D

    bu arada takipteyim, ben de bloguma beklerim :)
    smektepli.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim o halde =)) tabi geliyorum hemen =) sevgiler

      Sil
  6. Bugday tenliyim en acık rengini alsam ,çok mu acık gelir banna acaba .Çok fazla morlukda yok göz altlarımda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cilde yedirilip bütünleştiğinde belki çok fazla sırıtmayabilir teninde, ama yinede emin olamadım. Mağazada bileğine sürüp gün ışığında bir bakmalısın. Spot ışıkları insanı şaşırtıyor.

      Sil
  7. Kalintilari cok oluyor diye ara verdim tabi cilli biri olarak gercekten iyi kapattigini söyleyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalıntıdan kastını anlamadım ama kapatıcılığı hakkında hem fikiriz canım. Çillerinden rahatsızlık duyanlar için geçici bir çözüm diyebiliriz.

      Sil
  8. merhaba çok güzel bir tespitte bulunmuşsun, ben içeriklerinin aynı olduğunu ;ikisini de mi alsam yoksa birini mi almasam yapılarıda aynı gibi deyip bakmıştım içeriklerine ve aynıydı o zaman da talc ı gördüğüme de sevinmemiştim ve sadece fondöteni almıştım pek farkı yok dediğin gibi ambalajı küçültülmüş sadece, bende bloğa yazısını koymak için bekliyorum. kedileri şuan deneme sürecinde de : D tartıp biçip koyacağız inşallah neyse canım güle güle kullan ürünlerini :)(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, güzel geri dönüşünüz için teşekkürler. Yapıları kıvamları neredeyse aynı gibi. Sadece fondötenin yoğunluğu bir adım önde o kadar. Bloğunuza geliyorum hemen. Çok sağolun siz de mutlulukla kullanın :)

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)