22 Temmuz 2013 Pazartesi

CLINIQUE - CHUBBY STİCK LİP BALM

Clınıque'in Chubby Stick serisi, dudak nemlendiricisi ile ruj arasında bir duruşa sahip. 
05 Chunky Cherry'de pembe ile kırmızı karışımı parlak bir renkte. Tek geçişte doğal bir görüntü verirken bir kaç sürdüğünüzde rengini daha iyi veriyor. Dudaklarda ağırlık hissi bırakmıyor, yapış yapış değil. Zaman geçtikçe kabuksu görünüm olmadan tazeleyebiliyorsunuz. Kalıcılığı ortaya yakın. Yumuşak dokusu ve sağlıklı bir görünümü var. Bir çok makyaja uyum sağlayabilecek, zahmetsizce seçim yapabileceğiniz bir renkte.
Asansörlü bir mekanizmaya sahip, çevirdikçe stres attıran bir oyuncak gibi. :) 
Ambalaj cazibesine kapılan biri olarak, tombul ve şirin bir görünümde oluşunun, cezbedici yönünü es geçemeyeceğim. 
Nemlendiriciliği iyi olduğu için genelde kış mevsimlerinde tercih sebebiyken, ben kozmetiklerde renkten dokuya kadar hiçbir şeyi yaz-kış diye ayırt etmeden seviyorum ve kullanıyorum.
Kendinizi şımartmak istediğinizde işe; joker bir renk olan Chunky Cherry ile başlayabilirsiniz. Ben oldukça sevdim :)
Bir kaç kat geçtiğimde rengi tam olarak şöyle;

Fiyatı 50 tl Tekin Acarlardan satın alabilirsiniz.



14 yorum:

  1. Rengi cok hosmus canimm güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  2. Rengi cok hosmus canimm güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  3. Rengi çok güzelmiş, keşke biraz daha ucuz olsaydı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben zaten fiyat politikalarına anlam veremiyorum yersiz yüksek buluyorum.

      Sil
  4. benim de merak ettiğim bir ürün rengi gerçekten güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem yapısı, sürülüşü hem de rengi çook tatlı, ayrıca bloğuma hoş geldiniz :)

      Sil
  5. çok tatlı bir rengi var :)

    YanıtlaSil
  6. bende de var bu bayılıyorum :))
    bana da beklerim bu arada çok yeniyim :)) www.hayatkolik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman hoşgeldin aramıza :) Bende severek kullanıyorum. Bloğuna geliyorum hemen.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)