31 Temmuz 2013 Çarşamba

DOĞUM GÜNÜM / VE /NAİL ART DENEMESİ #1 =)



İlk denemem olduğu için biraz bulaşmış olabilir hatta hayalimdeki gibi olmamış olabilir :) ama pembeli mint yeşilli çiçekli desenleri seviyorum ve denemekten zarar gelmez diyorum. 
Ayrıca bugün benim doğum günüm=) Aile, dostluk ve hakikatli sevgiler başımın tacı. Darısı yeni arkadaşlıklara, dostluklara...Kumbarasında para değil kıymetli insanlar biriktirenlerdenim. Onca yarınlık birikti heybemde. Hele bir de kız kardeşim dediğim insan var ki, Candan Canımdan da öte, Zümrütüm Seni dünyalar kadar çok seviyorum. Sen başıma gelen en güzel şeysin. Belki aynı annenin karnında büyümedik ama biz birbirimizin kalbinde büyüdük. Defalarca söyledim yine söyleyeceğim seni çok seviyorum ve ben senin sayende mussmutluyum=)
Son olarak,



Google ne hoş bir sürpriz yapıyor, gün boyunca görselim böyle ve üstüne tıkladığımda doğum günümü kutluyor :)

22 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun canım.Sevdiklerinle sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum.Nail Art'ına bayıldım.İlk deneme için süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yaa o güzel dileklerin ve güzel kalbin için binlerce kere hem de =) Nail arta olan tatlı sözün için de heveslenip devam edicem =) Sevgiler <3

      Sil
  2. iyiki doğdun tatlım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özgemm canım benim =)

      Sil
  3. doğum günün kutlu olsun :) ayrıca kendine haksızlık etme manikür çok cici olmuş ^^ bulaşanları asetonla temizlersin canım ne olacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol Ceydacım :) yaşşassın ozaman, denemeye devam :)

      Sil
  4. Doğum günün kutlu olsun tatlım:)
    bol şans,bol mutluluk diliyorum sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim, yüreği güzel, kalemi sağlam insan...Şans ve mutluluk yanıbaşımızdan eksik olmasın hiç=)

      Sil
  5. Pembe ve mint birbirine cok yakısmıs!
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe ve mint yeşili gibi soft renkleri çok seviyorum.

      Sil
  6. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :))))
    Doğum gününüzü kutlarım :))
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim,
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoş hanım çok naziksiniz teşekkür ederim :) Güzel dilekleriniz için de ayrıca. Hemen geliyorum bloğunuza, tekrar görüşmek üzere tabiki :) İzmire yakışır şekilde sıcacık bir karşılama olmuş :))

      Sil
  7. Benim misafirim vardı yatılı, ilgilenemedim pek blogumla. Doğumgününü de geç gördüm :( Geç olsu ama doğum günün kutlu olsun , çok mutlu bir yaş olsun.
    Ojelerin de güzel olmuş, renklere bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun be Sevdam, önemli değil senin dünya tatlısı yüreğin ve sözlerin yeter, çok mutlu ettin beni:) ayrıca çok incesin teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Doğum günün kutlu olsun tatlım, gecikmeli oldu, kusura bakma. Bir süredir buralarda değildim, yazılarını da takip edememedim. Herşey gönlünce olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnce düşüncen nezaketin yeter Sinem, ne kusuru güzel dileklerin ve kalbin için çok teşekkür ederim:) Bende bir süre yoktum.

      Sil
  9. çok geç oldu ama geçmiş doğum gününü kutlarım canım bu arada bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Eda, hemen geliyorum :)

      Sil
  10. Doğum günün kutlu olsun. :) Nice güzel yıllara. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim inanılmaz mutlu oldum :)

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)