27 Temmuz 2013 Cumartesi

ESSENCE- FLORAL GRUNGE ALLIK


Essence'nin koleksiyon olarak çıkardığı allıkların rengini çok seviyorum. Miami Roller Girl koleksiyonundaki coral geçişli allığından sonra Floral Grunge koleksiyonundaki bu tatlımı tatlı allığı da çok sevdim. Coral pembe arası, soft bir rengi var. Hatta rengine yavruağzı ile toz pembe arasında da diyebiliriz. Gün ışığında belli belirsiz simleri var, yalnız rahatsız edecek derecede değil. Dokusu ne yumuşak ne sert orta karar. Parmağınızı değdirdiğinizde gelen rengi az bulup bir kaç kat daha gezdirebilirsiniz. Üst üste uygulama yapmaya müsait bir allık. Az da olsa tozutuyor, ama bu benim için bir sorun teşkil etmiyor. Kalıcılığı orta karar. Numarası 01, ismi Be Flowerful. Rengi itibariyle beyaz ve açık tenlilere daha çok uyacağını düşünüyorum. Ambalajının üst kapağında bombe olmayışı, açma kapama yerindeki klipsin kesimi dahil klasik allıklarından daha iyi düşünülmüş. Allığın farklı ışıklarda tenimde duruşu şöyle;



Fiyatı 9tl, Gratis ve Rossmanlardan bulabilirsiniz.

10 yorum:

  1. Essence'in koleksiyon ürünlerini bende seviyorum canım. Bu allığın rengi de çok güzel. Güle güle kullan. Güzel yüzünde çok güzel durmuştur eminim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy oy oy ne kadar da güzel sözler bunlar, inanılmaz mutlu oldum <3 :) Rengi çok tatlı, koleksiyon ürünü olunca bitince yedekleme şansımız olmayışından, her defasında farklı farklı ürün denediğimizden hevesle alıyoruz.

      Sil
  2. tebeşir gibi yorumları yapılınca almadım ben :( ama essence in koleksiyon ürünlerini seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebeşir gibi sert yapılı değil bence. Belki parmağını ilk değdirdiğinde rengi az gelebilir ama bunu artırmak bizim elimizde. Koleksiyon olunca tester şansımızda az oluyor eğer allığın testerı olsaydı bir dene derdim.

      Sil
  3. Alligin rengi guzelmis. Yorum gonder yazisinin rengiyle ayni hatta:)))) Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveettt :)) teşekkür ederim tatlım benim.

      Sil
  4. Çok güzelmiş rengi, son dönem favorilerimden bu renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum kesinlikle çok güzel bir rengi var :) coral pembe gibi renkler benimde favorim.

      Sil
  5. Bende bugun kullandım bu farı cok hoş bi rengi var bronz allıkla uyum saglıyor postunu da yapacagım inşallah ..Bana da beklerim tatlım http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)