14 Temmuz 2013 Pazar

GLISS- SAÇ KÖPÜĞÜ


Şekillendiricilerden şampuanlara, maskeye ve bakım yağlarına kadar, yeni keşifler denemeye bayılıyorum.
Saç bakımını ilgilendiren herşeye zaafı olan biri olarak Schwarzkopf Glıss'e ait olan bu köpüğü denemeden duramadım. Kuru ve yıpranmış saçlara hitap eden aynı zamanda saç kırılmalarına karşı saçı ağırlaştırmadan günlük bakım sunduğunu vaat eden bir köpük. Saçı ağırlaştırmadığı kısmına katılıyorum. Yapısı bir köpüğe göre fazla akışkan. İçeriğindeki cetearet (sıvı kozmetik ve kişisel bakım ürünleri kalınlığını azaltmak için kullanılan stearil alkol çeşidi) ve su miktarının fazla oluşu ne yazıkki saçtaki tutuculuk süresini oldukça azaltıyor. Mesela Tony and Guy markasının saç köpüğünün kıvamı tam anlamıyla ideal. Köpük oldukça hafif olduğu için miktarı fazla kaçırsanızda bir problem olmuyor. Ben saçlarım nemliyken serbest bırakıp kuruttuktan veya maşayla şekillendirdikten sonra uyguladım. Her iki uygulamamda da başımı eğip saçıma yedirdikten sonraki görüntü fena olmasa da elektriklenmeyi artırdığını söyleyebilirim. Saç kırılmalarıyla bir bağlantı kuramadım açıkçası. Baştaki hafif nemli görünüm zamanla yerini çatal çatal ayrılmış saçlara bırakıyor çünkü. Yazın en güzel günlerini yaşadığımız şu zamanlarda Sahil yürüyüşü, cafe vs gibi kısa süreli aktif olacağınız yerlere gidecekseniz önerebilirim. Eğer saçlarınız ince telli ve  kıvırcıksa belki memnuniyetiniz artabilir. Son olarak, rahatsız etmeyecek düzeyde, greyfurt ve deniz tuzu karışık bir kokusu var.
Gelelim içeriğine,

Merak edenler için şunu diyebilirim; kimyasallar hayatımız olmuş durumda. Sadece saç şekillendiricilerinde değil, şampuanlar, kremler, sıvı sabunlar, diş macunları ve temizlik ürünleri vs'de de bol miktarda kullanılıyor.
Sinir sistemini bozma, beyin ve göğüs tümörleri, kanserler gibi ciddi etkilere sebebiyet veriyorlar. Bulaşık deterjanının içeriğiyle şampuan içeriklerinin birbirine çok yakın olduğundan haberim yoktu öğrenmiş oldum.
Burada ve burada yan etkileriyle ne anlama geldikleri anlatılmış.
Neden doğallığa yakın olmak isteyen kişiler ısrarla bu fikri savunuyor şimdi daha iyi anlıyorum. Elimdeki stoklar bittiğinde daha temiz içerikli ürünlere yönelmek istiyorum. Keşke piyasada doğal içerikli ürünlere daha fazla yer verilse. Bizde bir çok seçeneğin arasından karasız kalmadan seçim yapabilsek.
Not: Benim saçlarım kalın telli, hafif dalgalı ve normal saç tipine sahip. Beklentilerinizi yüksek tutmayıp, fiyat olarak alternatif bir köpük arıyorsanız deneyebilirsiniz.
Fiyatı, 10tl
Gratis, Watsons ve Migroslardan rahatlıkla bulabilirsiniz.
* Ülkem ve halkım adına huzurlu günlerin gelmesini canıgönülden diliyorum.*

4 yorum:

  1. ben yoğun köpükleri seviyorum,kısa saçlarım olduğundan çabuk etkileri geçiyor fakat yaz için hafif bir ürün deneyebilirim,bu ürüne değindiğin için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, yoğun köpükleri sevdiğine göre, Tony&Guy'in saç köpüğü yoğun ve hakkını veren güzel bir ürün denemelisin.

      Sil
  2. benim de saçlarım dalgalı
    deneyebilirim
    önerin için sağol canım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte buna sevindim rica ederim güzel insan <3 :)

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)