25 Temmuz 2013 Perşembe

MAYBELİNNE - MASTER SMOKY NAVY GÖZ KALEMİ



Maybelinne uygun fiyatlı kaliteli ürünlere geniş yelpazede yer veren bir marka. Color sensational rujların kremsi yapılarından, jel linerlarına, son dönemde oldukça popüler olan color tattoo krem farlarına kadar birçok ürünü favorilerim arasında. Daha önce göz kalemlerini denemeyen biri olarak, önceliği, dumanlı göz makyajı yapmama olanak sağlayan bir göz kalemine vermek istedim. Dumanlı göz makyajı denildiğinde, akıllara hemen yumuşacık yağ gibi kayan bir gelebilir, ama bu kalem tam anlamıyla yumuşak değil serte yakın bir dokuda. 
Tek katta rengini iyi veriyor, iki katta çok daha canlı bir renk elde edebiliyorsunuz. Arka kısmındaki süngerle bastırmadan hafifçe üstünden geçmelisiniz yoksa güzelim renk yerini kalmış mürekkep lekesi gibi bir ize bırakıyor. Elinizi ağır tutmadığınızda istediğiniz sonucu rahatlıkla elde edebilirsiniz. 
Rengi şöyle;

     alttaki tek kat sürülüp hafifçe dağıtılmış hali, üstteki iki kat sürülmüş hali

Ambalajları yine benim sevdiğim türden tombul ve tatlı. Geniş ağızlı kalemtraşlarla açılmaya olanak sağlıyor. Herhangi bir yanma, kızarıklık, kaşıntı vs gibi bir sorun yaratmıyor. (göz alerjisi olanlarda nasıl bir sonuç verir bilemiyorum.)
Üstünde ayrıca göz farı olarak da kullanılabileceği belirtilmiş. Öyle kullanıldığında ne yazık ki kısa sürede rengi silikleşiyor. Ama dumanlı görünüm elde etmek istediğinizde performansı daha iyi. O şekilde de kalıcılığı azdan ortaya yakın. Eğer yağlı göz kapaklarına sahipseniz bu süre daha kısalacaktır dolayısıyla memnuniyetiniz de azalacaktır. Bir de süngersiz kullanımda, sadece sürüp bıraktığınızda göz kapağınıza az da olsa bulaşma yapabiliyor. Ayrıca göz içine çekmek istediğimde yapısının kaygan ve yumuşak olmaması nedeniyle rengini iyi vermiyor. Büyük beklentiler içine girmeden rengi, verdiği hoş görüntü için alınabilir. Ama iyi bir kalıcılık ve ortanın üstünde performans istiyorsanız bu kalem isteklerinizi karşılamaz diye düşünüyorum.
Arka kısmındaki sünger şöyle;


Son olarak fiyatı 22 tl Watsons ve Gratislerden bulabilirsiniz.







6 yorum:

  1. çok kullanışlı bir kaleme benziyor, bende deneyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene tabi canım, sırf renginin tatlılığı için bile alınabilir :)

      Sil
  2. senenler önce bu renk bir lancome kalem kullanmıştım. rengi için bile alınabilir. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğuma hoş geldiniz :) size katılıyorum.

      Sil
  3. Göz Kalemi olarak bir sürü marka denedim, denemeye de devam ediyorum. Bunu da inceleyeceğim en kısa zamanda. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle neredeyse her markanın göz kalemini denedim hala da devam ediyorum. Teşekkür ederim Sevdacığım.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)