16 Temmuz 2013 Salı

PHYSICIANS FORMULA- NUDE FAR PALETİ

Physıcıans Formula Amerikan menşeili, içeriğinde cildi tahriş eden 132 zararlı kimyasal ve PABA içermeyen, irritasyon, komedon ve sivilcelenmeye sebep olmayan bir marka. Buraya kadar her özelliği iyi olsa da ne yazık ki ambalajının şirinliğine ve renklerinin güzelliğine dayanamayıp aldığım Nude isimli far paleti için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Kalıcılıkları orta karar, mat değil sedefli farlar, dokuları ne sert ne yumuşak, parmağınızı değdirmeniz bir kenara kazısanız ancak öyle renlerini verirler. 
Far bazı sürüp üstüne üç dört kat geçtiğimde soldan sağa görünümü şöyle, 
Hem göz farı hem liner olarak kullanılabileceğini belirtseler de, daha far olarak kullanılamayan bir paletin liner olarak önerilmesi de pek manidar. 
Piyasaya giriş fikri ivme kazandıracağa benzese de, söz konusu bu far paleti olunca yaklaşımım hiçte olumlu değil. Belki diğer ürünlerine şans verilebilir ama söz konusu bu palet olduğunda tavsiye etmiyorum. 
Fiyatı 50tl, eğer yine de bir şans vermek isterseniz online eczanelerden alabilirsiniz.

10 yorum:

  1. urban decay palete benzetmeye çalışmışlar sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekil ve renk tonu itibariyle evet Özgeciğim.

      Sil
  2. aa çok kötüymüş halbuki aklımda vardı bu palet..:-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende hevesle almıştım ama ne yazık ki isteklerimi karşılamadı. Almamanız daha iyi ayırdığınız küçük çaptaki bütçenizi çöpe atmamış olursunuz.

      Sil
  3. merhabaaaa bloguma bıraktıgınız guzel yorum ıcın cok tesekkur ederım...ayrıcaaaa denemeyelım o zaman degıl mı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, paylaşımlarınızdan yazdıklarınıza kadar herşeyinizi samimi buluyorum. Evet denemeyin :)

      Sil
  4. hevesle almışsınız ve iyi de bir fiyat vermessiniz üzüldüm :) bu arada bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Eda, çok istediğimiz bir ürün beklentilerimizi karşılamadığında daha çok üzülüyoruz. Tabi geliyorum hemen.

      Sil
  5. Bu paleti ben de merak etmiştim :/ Tüh hayal kırıklığıymış demek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle :/ keşke ambalajına önem verdikleri kadar pigmentasyonunada önem verselermiş. Hayal kırıklığı oluyor.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)