26 Ağustos 2013 Pazartesi

MİSSHA- SHİNY B.B KREM

Missha Güney Kore çıkışlı, B.B. kremleriyle kendinden epey söz ettirmiş bir marka. Bloggerlar arasında en meşhuru Perfect Cover olanı. Daha bir çok çeşidi yer alıyor. Hepsinin ortak özelliği içeriğinde %100 bitkisel özlerle, cildi beslemek, kızarıklığı azaltmak, pürüzleri giderip günden güne cilt bozukluklarını, renk eşitsizliklerini gidermek ve bunu cilde zarar vermeden yapmak. Ayrıca içerdiği antioksidan özelliğiyle cildin kırışmasını engellemek, var olanları hafifletmek, elastikiyetini korumak gibi vaadleri var. Tüm bunları yaparken cildin nefes almasını sağlaması, 27 faktör güneş korumasına sahip olması da bir ayrıcalık.
Ben cildimin daha aydınlık ve sağlıklı bir görünmesini istediğim için tercihimi Shiny'den yana kullandım. 
Shinny doku ve renk olarak tüm cilt tipleri için önerilmiş. Tek renk skalasında. Her tona uyum sağlayabilecek yapıda. Ciltte ağırlık yapmıyor, hafif yapıda. Kıvamı ne yoğun ne çok akışkan, ikisinin arası. Kapatıcılığı ve kalıcılığı ortanın üstü. Ciltle bütünleşmesi, doğal görünümü verdiği pürüzsüz his gayet iyi. İçerisinde minik minik simler var. Sedef değil simli bir görünümdeler. Simleri rahat edici bir boyutta ve miktarda değil. Aydınlık ve nemli yapıda olduğu için yağlı ciltler parlama yaptığını düşünebilir. Cilt tipi olarak normal, kuru ya da kuruya dönük karma ciltliler kullanırsa beklentileri karşılanabilir. Yağlıya dönük karma ciltliler T bölgesine transparan pudra geçerlerse sorun olmayacaktır. Tüm bunların yanında içerisinde, elmas, inci tozu, çiçek ekstresi, lotus çiçeği ve antioksidan özelliğe sahip  Astaxanthin bulunuyor
Yapı olarak yaz mevsimi için ideal bir makyaj alternatifi. Pratikliği sayesinde sür çık diye adlandırılabilir.
Tenimde duruşu şöyle;

Cildime yedirdiğimde ise şöyle;


Not: Shinny birebir , Alman papatyası gibi kokuyor. Çok doğal ve hoş bir kokuya sahip. Rahatsız edici yoğunlukta değil.
Fiyatı 30 tl, Missha Shoptan ve Lila Kutudan satın alabilirsiniz.

6 yorum:

  1. duruşu şahaneymiş gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama :) Sonuna kadar katılıyorum Merve.

      Sil
  2. oldukça aydınlık durmuş beğendım yakında mıssha alışverişi düşünüyorum bunuda alabilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Özgeciğim, güzel tenine de yakışacağını düşünüyorum. Ben de Misshadan alışveriş listemi hazırlıyorum, iyice araştırıp yeni ürünler keşfediyorum.

      Sil
  3. Bu markayı ilk defa duyuyorum, hafif bir yapısı var, anlaşılan.
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oldukça hafif doğal bir yapısı var ve hassas ciltler için alerjik testlerden geçiyor. Cildim yorulacağına nefes alsın hem de günden güne bakım yapsın diyenler için birebir. Rica ederim :)

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)