14 Ağustos 2013 Çarşamba

PASTEL - STAR LİPS RUJLAR

Pastelin star lips serisi, nemlendirici özelliğe sahip, içeriğinde hücre yenilyeci B5 vitamini olan bir seri. Denildiği gibi nemlendirme özelliği ve yumuşak dokusu var. Sürerken kolayca kayıp gidiyor. Dudak balmı yoğun, renk verişi az. Bu yüzden en az iki üç kat geçtiğinizde görünen rengi elde edebiliyorsunuz. Parlak bitişli. Minik ışıltılar görünüyor ama dudağa sürüldüğünde belli olmuyor. Dudak çizgilerine dolma birikme yapmıyor. Yapıları itibariyle uzun süre kalıcılıkları yok. Kırmızı dudaklara sahipseniz pembe renginin dudakta pek belli olmadığını bilmelisiniz.
Soldakinin numarası 508 ismi Ela, sağdakinin numarası 506 ismi Yasmin. Ela mavi alt tonlu bir bebek pembesi. Yasmin' de nude pembe renge sahip. Her ikisi de doğal tonlarda her makyaja gidecek türden renklere ve dokuya sahipler. Rahatsız edici ve yoğun kokuları yok. Burnunuzu yakınlaştırdığınızda, çocukluğumuzdaki arı maya silgilerinin kokusuna sahip olduğunu anımsayabilirsiniz. Ve geçmişe tatlı bir yolculuk yapabilirsiniz. =)
İki üç kat sürüldüğünde renkleri şöyle;

Farklı ışıkta duruşları ise şöyle;

Fiyatları 13tl, Gratis ve Watsonslarda bulabilirsiniz.
Not: Geçen sene 9.50 tl fiyatları varken bir yılda 4 tl'ye yakın zam gelmiş olması çok manidar. Neden yerli markalarımız fiyat konusunda sınırları zorluyor ve biz tüketicileri bir adım geriye çekiyor anlamıyorum. Gratisin yaptığı %50 indirimle satın almış olan biri olarak, indirimle almanızı tavsiye ederim.

26 yorum:

  1. sırf kokusu için alabilirim...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ikisinin rengide indirime denk gelirsem alacağım :)Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet renkleri ideal :)

      Sil
  3. Renkleri çok güzelmiş tatlım. Bende indirimde iki rengini almıştım ama deneyen edim daha :(
    Her ikisini de güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benimm :) Elindeki rujları kullandıktan sonra sıra gelir elbet. Senin postunu da heyecanla bekliyorum :)

      Sil
  4. bende lal rengi var hoş bir kırmızı bunlarda çok hoşmuş özellikle ela. Evet artık Türk markaları sınırları zorluyor ama 50-60 tl olan yabancılarda 90 a çıkmış bugün ysl alacaktım 70 den 91 e çıkmış pes dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğin gibi pes artık, birden bire neden o kadar yükseliş... O zaman yurt dışı kozmetik yasağından sonra hepsinde nasılsa bize kaldınız gibi bir anlayış oluşmaya başladı diyebiliriz. Umarım fiyatlar makul olan seviyede kalır ve daha fazla cep yakmaz. Bu arada lal rengini not ettim bir kenara çok sağol canım.

      Sil
  5. renkleri ne kadar güzel çok beğendim güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum, her türlü makyajda günü kurtarı güzellikteler :) teşekkür ederim :)

      Sil
  6. biraz fazla satmaya başlasın hemen zam yaparlar zaten.. geçenlerde bir markette golden lady marka 2'li far aldm fiyatı üzerinde 10tlidi kasada 17tl dedi.Marketler de böyle oyunlar oluyo sinir oluyorum.
    buarada blogunu çok beğendim
    ben de beklerim
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet neden bu politika anlayamıyorum. Çoğu marka da normalde zararını kurtaracak kar marjını sağlayacak fiyatı bildiğinden iki katı fiyatla piyasaya sürüyor, bizde %50 indirim olduğunda sorgulamadan seviniyoruz.
      Bu arada çok teşekkür ederim, hemen geliyorum.

      Sil
  7. ama renkleri de çok güzel yahuu dayanamayıp alırım kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al al, sırf renkleri bile tercih sebebi :)

      Sil
  8. çok hoş renkleri kokusunu merak ettim :)
    bende beklerim http://porsukcilli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokusu bir rujdan beklenecek yoğunlukta, burnunuzu yakınlaştırmadan gelmiyor belirtmek isterim. Bu arada hemen geliyorum :)

      Sil
  9. Renk secimleri şahane :)
    Banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hemen geliyorum :)

      Sil
  10. Renkleri süpermiş!
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Tuğbacığım, ayrıca bloğuma hoşgeldin :)

      Sil
  11. yerli markalar zaten rekabet edemez oldular yabancılarla sırf bu devamlı fiyat değiştirmeleri yüzünden :)
    bende indirime girsin yasmini alırım :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle. Ayrıca yasmin de şans verilmeyi hakediyor :)

      Sil
  12. hiiii bu nasıl güzel renkler bayıldım almam lzm :)

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ama :)) bloğuma hoşgeldin Selin :)

      Sil
  13. Renkler gerçekten çok hoş ve sıcacık bir his bırakıyor, fakat fiyatlar konusunda söylediğiniz şeye katılıyorum, bir de kozmetik sektörü, son 5 yıldır kendilerine gösterilen aşırı ilginin (Kozmetik her dönem sevilirdi ancak aşırı bir ilgi var son 5 yıldır) farkındalar ve bunları kendileri lehine kullanmayı seçtiler. Hoş değil elbette. Geçen yıldan bu yana ne değişti peki..? Neyse alıştık birazda dayanamayıp alıyoruz o da var..;) Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size sonuna kadar katılıyorum, renklerin güzelliği bir yana özellikle fiyat politikası konusunda. Kozmetik sektöründe rekabet çığ gibi büyürken biz ilgiyle fırsat veriyor olabiliriz, halbuki bu daha çok "alınabilirlik" seviyesinde olmalı. Herkesin kozmetiğe ayırdığı bütçe farklı. Kendi lehine kullanmak yerine tüketiciyi de düşünmeleri gerekir, hoş değil evet. Geçen yıldan bu yana rakamlar yükselişi seçtiğine göre bize de yeni adımlar atmak düşer. Mesela normal zamanda yerli markaların uçuk fiyatlarını göz ardı etmeyip ürünlerini almıyorum, ama ne zaman yarı yarıya indirim olursa o zaman işte şimdi alınabilecek ortalamaya geldi deyip alıyorum. Belki birçoğumuz bu stratejiyi uygularsak mesaj doğru yerlere gider diye düşünüyorum.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)