21 Ağustos 2013 Çarşamba

THE BALM- LİKİT EYELİNER

The balm markasına müptelayım ve ürünlerinin neredeyse hepsini çok seviyorum. Kaliteli oluşu, eğlenceli ve içimizdeki kız çocuğuna hitap eden ambalaj tasarımlarıyla kalbime taht kuruyor. İlk geldiğinde standına ip geçirip komple evime götürürüm diyordum, beğenilerim doğrultusunda, komple eve taşıdığımı farkettim şu anda =) Sevimli Pin-up kızları, doğada dönüştürülebilir kağıt ambalajları ve sık sık indirime girmesi kendisini daha da cazip kılıyor. Amerika menşeili ve yurt dışında High and marka olarak geçiyor. İçeriğinin temize yakın olması da cabası. Schwing eyeliner'a gelince, hassas gözlerimi yakmadan kaşındırmadan, idare eden nadir eyelinerlardan. Simsiyah bir rengi var, kolayca sürülüyor ve çabucak sabitleniyor. Kalıcılığı ortanın çok üstünde. Göz kapağıma akma, bulaşma vs yapmıyor. Aplikatör kısmı şu şekilde;
Keçe uçlu olarak tabir ettiğimiz, hem ince hem kalın hatlar halinde çekmemize olanak sağlayan yapıda. Yani kontrollü uygulama yapmamıza izin veriyor. Sürerken dirseğinizden destek alırsanız daha kolay eyeliner çekebildiğinizi göreceksiniz. Ayrıca yumuşak bir ucu olduğu ve rahat sürümü olduğu için eyeliner konusunda acemiyim diyenleri de tatmin edecektir.
Tenimde duruşu ise şöyle;
Eğer tek kelime ile özetle deseydiniz "enfes" derdim. Beğenilerimi karşılayıp vazgeçilmezlerim arasına çoktan girdi bile.
Fiyatı 18tl, Gratislerde bulabilirsiniz.





4 yorum:

  1. bende bayılıyorum ve bu yaz sıcağında güneş gözlüklerinin içinde hiç mi akmaz bulaşmaz 10 numara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuna kadar katılıyorum canım, bende de sekiz-dokuz saat boyunca yerinden oynamadı hakkını veriyor. Beklentilerimi tam anlamıyla karşılayan nadir ürünlerden.

      Sil
  2. Bu markayı hiç kullanmadım...Deneyeyim sen bu kadar beğendiysen iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim Sinem. The balmın far paletlerinden allıklarına kadar yumuşak dokusundan, alerjik hassas kişilere yan etkisinin olmayışından tutta ten ürünlerine kadar beğenmeyenini duymadım. İyice araştırıp fikir edindiğimde ortaya çıkan sonuç, biz bu markayı aşırı benimsedik. Çünkü bütün soru işaretlerimize cevap bulduğumuz, diğer markaların ürünlerinden memnun kalmadığımızda, kürkçü dükkanı gibi dönüp dolaşıp geldiğimiz tek yer:)

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)