9 Eylül 2013 Pazartesi

MİM : KOZMETİK, BAKIM, GÜZELLİK VE FORMDA KALMA

Sevgili kozmetik turu bloğunun tatlı sahibesi beni mimlemiş, kendisine teşekkürlerimi sunuyorum. Ve hemen soruları cevaplamaya geçiyorum.
Bloğunuzun adı ve linki nedir? : Renkli Masallar, renklimasallarimblogspot.com
Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz? :  Altı aydır yazıyorum.
Kilo problemi yaşadığınız dönemler oldu mu? : Üniversiteye hazırlık döneminde yaşamıştım, ama öyle sorun teşkil edecek düzeyde değildi. Her daim balık etli bir bayanım =) Ve üç aşağı beş yukarı aynı kilodayım.
Formda kalmak için nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz? :  Köpeğimle her gün düzenli olarak yürüyüşe çıkarım, kulaklığımı takıp tempolu yürüdüğüm de olur. Beslenmeye gelince, açıkçası form çaylarını tüketmiyorum, ama suyu çok içmeye çalışıyorum. Sağlığım için , et, balık, tavuk, yeşillik, yumurta ve süt ürünlerini belli bir düzende tüketiyorum. Hepsinin ayrı ayrı faydalarını bildiğimden önem gösteriyorum. Özellikle yumurtanın sağlıklı saçlara ve tırnaklara sahip olmamız için en güçlü adım olduğunu es geçemeyeceğim. Her şeyden az az yediğimi de belirtmek isterim. Bu konuda olumsuz özelliklerim ise, hayatımdan tuzu şekeri unu çıkartmıyorum. Tam manasıyla aburcubur ve kola delisiyim. Tatlı, pizza, patates kızartması da iyice tuz biber ektiğimi gösteriyor. Bağımlılıklarımdan vazgeçemiyorum.
 Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama hapı vb. destek ürünleri kullandınız mı? : Hayır kullanmadım, bu tip haplar bünyeye kalıcı hasar verebilir, oldukça zararlı bence.
Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız düzenli bakım kürleri var mı? :  Olmaz mı =) söz konusu cilt ve saç bakımı oldu mu akan sular durur bende. (Daha sonra detaylı olarak bir post hazırlayacağım bu konuda)  Düzenli olarak temizleme jeli, peeling, maske ve güneş kremleri kullanmayı aksatmadığımı var sayarsak, siyah noktalar ve arındırma, derinlemesine temizleme için kil maskesi, nemlendirme içinse avokado maskesi uygularım. Bunların yanında Lancome Serumu ve Biotherm Aquashourch nemlendiriciyi dönüşümlü olarak sürerim. Ki Tekin Acardan ne zaman alışveriş yapsam ordaki tatlı çalışanlar denemem için bir sürü tester ürün veriyorlar bende onları değerlendirip fikir sahibi olmaya çalışıyorum. Tonik olarakta, çok sevdiğimiz bir aile dostumuzun kendi bahçesindeki nisan güllerinden gün aşırı toplayarak damlacıklı yöntemle yaptığı hakiki gül suyuyla yüzümü silerim. Emek verildiği ve doğal olduğu için kıymetlidir. O kadının elinin değdiği her şey güzelleşir...
Gelelim saçlara; şampuan olarak Kanada'dan ithal eczanelerde bulabileceğiniz bir markanın doğal özler içeren şampuanın kullanıyorum. Her duştan önce, daha önceden demlemiş olduğum ısırgan otu, biberiye ve papatya sularını eşit oranda karıştırıp spreyli bir şişeye koyuyorum ve bol miktarda saçlarımın her yerine fıslatıyorum. Şampuanın yanında hediye olarak dökülmeyi engelleyici vitamin kürü losyonu var, onu da saç diplerime yediriyorum. Duşta Live Clean markasının saç maskesini yapmayı ihmal etmiyorum, duştan sonra da saç uçlarıma arganpur argan yağı(lila kutudan çıkan mini boy bir tester) ile Loreal Elseve Ekstra Ordinary Oili karıştırıp sürüyorum.
Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri nelerdir? 
Mat ve kremsi yapılarına bayıldığım Maybelline Colossal rujlar, The balm likit eyeliner, aydınlatıcı, far paletleri ve allıklar, Missha bb kremim, ojelerim ve parfümlerim. Sanırım geriye pek bir şey kalmadı =))
Ben de tek tek yapmayan bloglara göz gezdirdim, DeepbeautyBoşnakkızHaziözrimellikiz , Makyaj Bulvarı,kediminhobidefterinegathivekelebegingozunden
makeupbyjademakyajsandigimissfiruzmor rimelpekhanimpekhanimcikrainbowgatherersenistiyorruj,
solmazilemakyajecegucelsevdanindunyasibellavita-bgmgizemilktanzorbeanneegetunca0 , sombrenix,
seregonsworldmarstandusenkadin bloglarını ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum. Ayrıca çok sevdiğim bir blogger olan Sinem(listies) aklımdan geçtin ama kozmetik içerikli yazmadığın için yorum yapamıyorum. Aynı şekilde bulutagaci ve bahargulce arkadaşımda kozmetik içerikli yazmıyor. Ama söz konusu biz bayanlar formda kalma ve güzellik olunca belki fikirlerini paylaşırlar diye linklerini veriyorum.

24 yorum:

  1. :) Nasılda bakımlısın canım helal olsun ben bu dediklerini hayatta yapamam :)
    Bizde golden almak istiyoruz ancak eve geç geliyoruz bütün gün işteyiz yazık hayvancağıza evde
    bir başına bırakamam o kadar saat ... mim içinde teşekkürler :))

    hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, Güzel görüşlerin için de teşekkür ederim :) cilt temizliğimi bakımımı yapmazsam için rahat etmiyor, özenle eksiksiz olmalı. Böyle anlatınca uzun bir vakit alıyormuş hissi uyandırmış gibi ama en fazla on beş dakikamı alıyor.
      Bir köpeğin sorumluluğu büyük ama sevgisi bambaşka şey. Siz işteyken evde çok sıkılır yavrucuk, bahçeli bir eviniz olsa en azından koşturup oyunlar oynar.

      Sil
  2. Mim süper olmuş. Beni de mimlemişsin. Aldım kabul ettim güzel arkadaşım bugün akşama ya da en geç yarına inşallah cevaplamış olacağım.. Çok seviyorum mim cevaplamayı.. Çok çok teşekkürler ediyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, asıl ben teşekkür ederim nezaketle geri çevirmediğin için, tatlı kadın :) Heyecanla bekliyorum

      Sil
  3. Seni takip etmek istedim ama takip et butonunu bulamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerleşimden eklemeye çalıştım alt kısımda resimin bir üstüne bir bak bakalım umarım olmuştur

      Sil
  4. Canım ben teşekkür ederim,ne kadar güzel ve ayrıtılı yazmışsın,çok keyifli bir yazıydı,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım asıl ben teşekkür ederim, sayende kendimden bahsettiğim ilk paylaşımım oldu ve yeni misafirler ağırladım küçük dünyamda :)

      Sil
  5. Tatlııımmm ince düşüncene çok teşekkür ederiimmmm mimini yanıtlayıp yayınladım. Öpüyorumm seni kocamannnn :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canımmmmm :) heyecanla okumaya geliyorum hemen :) bende kocaman öptüm

      Sil
  6. Aman Allahım o nasıl bir bakımdır öyle!! Gerçi eskiden bende senin gibiydim ama kızım doğduktan sonra yıkanmaya zor vakit bulduğum için üşeniyorum artık bu kadar uğraşmaya elin değmişken arada bana da gel saçlarıma bir bakım yapıver hayra girersin valla :) Bu arada mim için teşekkürler en yakın zamanda yapmaya çalışıcam ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha çok tatlısın yahu çok içten olmuş :)) tabi ya gelmem mi :)) çoğu anne aynı şeyi söylüyor, ah ah hem en kıymetliniz hem de vaktinizin çoğu onlara ait. Biraz büyüsün başını kaşıyacak vaktin de olur diye umuyorum. Mimini büyük bir hevesle bekliyorum canım :)

      Sil
  7. Seni kırar mıyım hiç? İlk fırsatta cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy yaa gel de kocaman kocaman sevme :)) çook teşekkür ederim inceliğin için tatlı karşılaman için :)

      Sil
  8. ayy süpersin renkli masalım:)
    yürüyüş ben de yaparım. gül suyu, kil maskesi maya maskesi yaparım. saç için o çayları demleyip ben de yapacağım aynısından:) bir de şampuanın markasını verebilir misin?
    mimlediğin için çok teşekkür ediyorum ben de cevaplamaya çalışırım.
    güzel fikirler verdin bana:)
    çok öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Baharım :) Maya maskesini ilk defa duyuyorum bak sayende bende yeni bir fikir daha öğrendim. Şampuanımın markası Sanfiyto. Isırgan otu özlü. Yanında solüsyonuda var. İlerleyen zamanlarda postunu yapmayı düşünüyorum. Rica ederim, cevaplayacak olmana çok sevindim. Bende çok öpüyorum :)

      Sil
  9. cnm ya cok tesekkur ederim benide dusunmussun mimlemişsin bende en kısa zamanda yapmaya çalısacağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ne demek :) merakla bekliyorum, sevgiler

      Sil
  10. canım mımı uygulayacagımmm cok tesekurler ayrıca kılo problemının olmması harıkaaaa tu tu tu :Ç) masallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook sağol kelebeğim teşekkür ederim :)) oldu bitti balık etliyim ama :) bir de mimini heyecanla bekliyorum.

      Sil
  11. Canım çok teşekkürler mim için, en kısa zamanda yapmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Sevdacığım heyecanla bekliyorum :)

      Sil
  12. Canım bu hafta sırada senin Mimin var, iki mimim olan arkadaşlarımdan birini seçiyorum ki hepsi yetişsin eğer senin için de uygunsa bu mimi seçtim. Bak unutmadım :) Mimleri biraz listies formatına uyarlıyorum bunun için de senden izin isityorum. Eğer kabul edersen, yazıyı bugün ya da yarın yayınlamayı düşünüyorum. Haber bekliyorum, tekrar beni de dahil ettiğin için çok teşekkür ederim. Gecikme içinse çok özür dilerim, sağlık sorunları fena halde takvimimi altüst etti. Şimdi arayı kapıyorum.
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinemim sen ne zaman vakit bulabilirsen, ne zaman müsaitsen o zaman yaparsın. Süresiz limitin var bende :) Açıklama nezaketinde bulunduğun için inceliğin için çok teşekkür ederim. Sağlığın düzelsin, neşen daim olsun o yeterli. Geriye kalan hiçbirşey önemli değil. Öpüyorum tatlılık

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)