5 Eylül 2013 Perşembe

MİSSHA SHOP ALIŞVERİŞİM

Missha Shop Türkiye, bizler için çok sevdiğimiz Kore ürünlerini ayağımıza kadar getiriyor. Hepimizin bildiği, popülerliğini uzun süredir devam ettiren perfect cover bb krem dahil olmak üzere, bir çok bb krem seçeneği, compact pudralar, rujlar, fırçalar, cilt bakım ürünleri vs de kendi sitelerinde mevcut. Her cilt tipine ve cilt tonuna ayrı ayrı hitap edecek, beğeniye sunulacak bir çok alternatifin olması da ayrıca güzel. Bende onların bu müthiş hizmetine kayıtsız kalamadım ve sitelerinden alışveriş yaptım. Ve bu süreçteki hizmetlerinden, ilgilerinden, oldukça memnun kaldım. Siparişi verdiğiniz andan itibaren bilgilendirme maili atıyorlar, sipariş numaranızla kargo takibini yapabiliyorsunuz. Ve inanılmaz hızlılar, pazartesi verdiğim sipariş çarşamba günü elimdeydi. Ki ben İstanbula on altı saatlik uzaklıktayım gerisini siz düşünün. Hiçbir aksaklık, sıkıntı vs yaşamadım. Aklıma takılan soruları iletişim kısmındaki numaradan arayıp sordum ve oldukça nezaketli, sabırlı bir bayan tarafından tüm sorularıma cevap buldum. Sabırla dinlediği için çok teşekkür ederim. Ayrıca ürünlerin paketlenmesi çok sağlamdı. Şöyle;

Dayanıklı vakumlu poşetlere iki kat sarılı olarak geldi. Açmakta bile zorlandım diyebilirim. 
Ödeme seçenekleri geniş yelpazede, kredi kartıyla alışverişte var havale de, kapıda ödeme de. Ben kapıda nakit ödemeyi tercih ettim. Ve en ama en çok hoşuma giden şeyse, sitede toplamda ne kadar tutar görünüyorsa sadece o kadar ödüyorsunuz. Yani diyelim ki, kapıda ödeme hizmet bedeli için yurt içi kargoya 8tl, online sitenin anlaşmalı kargo ücreti içinde 8tl olmak üzere toplamda 16tl'yi ödemiyorsunuz. (Benim sepetteki ürünlerimin toplamı 246tlydi ekstradan hiçbir ücret ödemedim.)  Hizmet bedelleri alınmıyor oluşu da çok iyi bir tercih sebebi. Ayrıca Misshayı facebook sayfasından takip etmek isterseniz, aklınıza takılan soruları sormak isterseniz buyrun
Gelelim neler satın aldığıma,

Missha Sıgnature Real Complete bb krem fiyatı: 95 tl
Missha Sıgnature real complete blendıng prımer: 60tl
1adet allık fırçası 26tl
1adet fondöten fırçası 35tl
kirpik kıvırma makinesi adeti 15tl (kutusunda yedek lastikleriyle geliyor,ben iki tane kirpik kıvırıcı aldım yedeklemek amaçlı, çünkü tüm ürünler stoklarla geliyor o yüzden elinizi çabuk tutmanızda fayda var)
Sıgnature Real complete bb krem hem benim gibi bembeyaz tenli olan kişiler için kurtarıcı renkte. Kapatıcılığı iyi duruşu doğal. Daha önce alıp çok beğendiğim için yedeklemiş oldum bunu da.
Sıgnature Real Complete karıştırılabilen yüz bazı da aşırı güzel bir görünümde, verdiği aydınlık ışıltı müthiş, clarins beauty flash balmından çok daha iyi bir baz olduğunu düşünüyorum, eğer bakmak isterseniz sizi şuraya alayım tık tık
Kirpik kıvırıcı ise paslanmaz çelikten, kirpiği asla kırmayan kesmeyen yapıda olduğu belirtilmiş, fiyatı da kalitesine göre uygun. 
Allık fırçasını sevgili youtuber Ebru Mac'in allık fırçasıyla tamamen aynı performansta ve güzellikte olduğunu söyleyince bu fırsatı kaçırmak istemedim ve sepete attım. Mac ürünlerine karşı aşırı sempatisi olan biri değilim ama kalitesinin tartışılmaz olduğunun bilincindeyim. 
Fondöten fırçasına gelince, Shiseidonun fondöten fırçasına muadil olarak gösterilecek kadar güzel bir fırça olduğunu düşünüyorum. Hatta bir sonraki alışverişimde yedeklemeyi istiyorum.
Bir de Missha ailesi olarak kendiliklerinden, çok ince bir davranışta bulunup, cilt bakım ürünlerinden oluşan bu güzel testerları hediye olarak göndermişler, nazik davranışları için ayrıca çok teşekkür ederim.

Uzun süredir online alışveriş yaptığımdan, ilerleyen zamanlarda memnun kaldığım siteleri birarada yorumlayacağım. Bunların başındaki birkaç isimden biri de kuşkusuz Missha shop. Aklımda rujları, toz pudraları ve göz kremleri de var. Ben alışverişimden memnun kaldım, tüm Missha severlere şiddetle öneririm.



33 yorum:

  1. Ne guzel seyler almissin canim ya cok guzel bi yazi olmus gule gule kullan aldiklarini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Selin, postu beğenmene sevindim, daha güzelleri senin olsun :)

      Sil
  2. Cok guzel seyler slmissin swatclarini bekliyorum gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım, kullanıp en yakın zamanda yorumlayacağım :)

      Sil
  3. Ne güzel bir alışveriş olmuş canım.Özellikle fırçaları çok beğendim.Yazılarını bekliyorum :)
    Hepsini güzel günlerde mutlu mutlu kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huyy yaa Kelebeğim senin varlığın mutlu olmama sebep zaten, çok teşekkür ederim :) Fırçaları kullanıp fikir sahibi olduktan sonra görsellerle anlatacağım.

      Sil
  4. Missha özellikle bb krem konusunda en sevdigim markalardan biri.. fondoten fircasindan bende alicam Güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missha bb kremlerin şahı, bende oldukça seviyorum. Fondöten fırçası pfofösyonel, kıllarını, uygulama yaparkan eşit dağıtmasını çok beğendim, shiseido ile yarışır diyebilirim. Hemde onun üçte bir fiyatına. Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. bi türlü internette alışveriş yapamadım içime oturdu güle güle kullan canım hepsini :) bu arada blogumda bi çekiliş var katılırsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında kapıda nakit ödemede hiçbir riskin yok, online olarak güvenli belli başlı sitelerden alışveriş yapabilirsin. Sağolasın.

      Sil
  6. bu kore ürünlerinden bir furyadır gidiyor da ben takip edemedim çok meraktayım aslında çok övüyorlar. Bu siteyi de hiç duymamıştım iyi oldu bahsettiğin cnm aklımda olsun:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu site orjinal Misshaları Koreden ithal eden tek site bildiğim kadarıyla. Missha bb kremler gerçekten güzel. İlk kullandığımda söylenildiği kadar övgüyü hak ediyor dedim. Düşünsene, günlük makyajını yaparken her gün fondöten pudra vs gibi ürünlerle saatlerce cildinin nefes almasını engelleyip, gözeneklerin genişlemesine,çukur çukur izlerin kalmasına davetiye çıkarıyorsun ama japonlar bb krem ismiyle öyle sağlam bir şeyi hayata geçiriyorlar ki, hem renklendirirken nemlendirsin, renk eşitsizliğini düzenlesin, hem de içerisindeki bitkisel özlerle cildi besleyip düzenlesin,nefes aldırsın diyorlar ve bize de keşfetmek düşüyor. Dediğin gibi aklının bir köşesinde bulunsun canım. Sevgiler

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederimmm Sinemim <3 :)

      Sil
  8. güzel günlerde kullan tatlım,harika:)
    sevgiler renkli masalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman yaşşasın :) teşekkür ederim Baharım, sevgiler benden.

      Sil
  9. Güle güle kullan canım:)bu arada mimlendin:))
    http://kozmetikturu.blogspot.com/2013/09/mimkozmetikbakmguzellik-ve-formda-kalma.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun :) ilk defa mim yapacağım ha, heyecanlandım bak şimdi :) en kısa zamanda yapacağım.

      Sil
  10. Güle güle kullan canım. Bu ara fırça takıntım var bu yüzden en çok fırçaları merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Fırçaları ilerleyen zamanlarda yorumlayacağım. Sevgiler

      Sil
  11. merhabalar, fondöten fırçası yuvarlak flat mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoş geldiniz, Flat fırçalardan.

      Sil
  12. Merhabalar, aldıgınız urunler cok guzel gozukuyor gule gule kullanın. Benım bir sorum olucaktı, ben de misshadan bb krem alıcam ama perfect cover ı mı tavsıye edersıınız yoksa sızın aldıgınız bb yi mi ? Benim cılt rengım baya beyaz ve en az kımyasalı tercıh ederım bu yuzden kapatıcılığı cok onemlı degıl. Tesekkurler sımdıden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Beyza hanım, güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Eğer bütçe olarak makul fiyatlı ama etkisi güzel bir bb krem isterseniz Missha Shinnyi öneririm. Fiyat olarak tuzlu olsun derseniz de complete Real olanını deneyebilirsiniz. Perfect Cover olanını hiç denemedim ben. Madem sizde benim gibi beyaz tenlisiniz ve en az kimyasal olsun diyorsanız Missha Shinnyi şiddetle tavsiye ederim. Cilde apaydınlık, doğal ve porselen bebek gibi sağlıklı ışıldayan bir görünüm veriyor ve nefes aldırıyor. Kapatıcılığı önemli değil demişsiniz ama ideal bir kapatıcılığı var. İçerik kısmında lotus çiçeğinden elmas tozuna kadar var. Bakmak isterseniz bu linkte özellikleri ile içeriği var aşağıda.
      http://www.misshashop.net/index.php?cdetail/1.2.11/YUZ/BB-KREM/M--Shiny-B.B-Cream-SPF-27-PA--(-20-ml).html

      Sil
  13. merhabalar, bir şey sormak istiyorum size missha ürünleri satan iki site var misshashop ve misshacomtr bu siteler hakkında bilginiz nedir özellikle misshacomtr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, missha.com isimli site hakkında hiçbir bilgim yok, ben hep missha shop net'ten alışveriş yaptım. Ve ürünlerin kalitesinden şüphem olmadı. Uzun zamandır bir çok ürününü denedim ve hala kullanıyorum muhteşem ten ürünlerimi buldum diyebilirim.

      Sil
  14. merhabalar, cevap için teşekkür ederim. size bir şey daha sormak istiyorum. salyangoz özlü ürünlerini kullandınız mı bir bilginiz var mı bununla ilgili?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Salyangoz özlü ürünlerini kullanmadım. O yüzden fikir sahibi değilim :/

      Sil
  15. Kirpik kıvırıcı yenilemek istedim ben de missha markasını tercih ettim fakat kirpik kıvırıcı adındaki ürünün kirpikleri kıvırmaya niyeti bile yok. 5 liralık beğenmediğim kirpik kıvırıcım ondan daha iyi iş yapıyormuş meğerse. Sizin üründen memnuniyetiniz nedir öğrenmek istedim. İyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, isminizle hitap etmek isterdim ama sağlık olsun, hemen fikirlerimi paylaşayım siz öyle deyince kendime güldüm. Çünkü kullandığım ilk kirpik kıvırıcı olduğundan her defasında acemiliğin bende olduğunu düşünüyordum meğer kıvırıcıdaymış :) Kirpiklerimi tam olarak içine oturtmam için olan mesafenin uzunluğundan dolayı kirpiklerimi kavrayamıyordu. Hatta kirpiklerim kısamı acaba diye de düşündüm. Sonra bir kaç defa üst üste kirpiklerimi uç kısımlarından sıkıştırmaya çalıştım bir nebze oldu dedim bu seferde plastikleri sert geldi. Paslanmaz çelik oluşu ve yedek lastik özelliği kendine çekmişti halbuki.

      Sil
    2. Genelde blogları inceler adsız yorum bırakırım bugüne kadar hiç bu kısma takılan bir kişi görmemiştim hoşuma gitti açıkcası ne kadar incesiniz :) İsmim elif :) Ne yazık ki ben de aynı ürünü alma gafletinde bulundum gaflet diyorum çünkü missha bir kore markası (yanlış bilmiyorsam) yani bu kıvırıcı çekik hatunların göz yapısına göre tasarlanmış. Büyük umutlarla almıştım oysaki.. ama bu durum bana bişey öğretti 5 liralık kirpik kıvırıcını beğenmezsen al işte böyle olur :) asla maceraya girmem bundan sonra zira ağzımın payını aldım :)
      Uzun cevabınız ve alakanız için teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Taksit taksit gibi olucak amaaa :) evet bu kıvırıcının lastikleri inanılmaz sert bari onlar işe yarar deyip eski kirpik kıvırıcıma taktım yine olmadı :) ah missha ahhh neyse ki bi ürün için harcamıycam seni zira memnun kaldığım pek çok ürünün var :) Sağlık olsun ne diyelim :)

      Sil
    4. Güzel görüşünüz için teşekkür ederim, mutlu ettiniz Elif hanım :) Missha aynen dediğiniz gibi bir kore markası. Gerçek bb kremin ne olduğunu, ne amaçla çıkıp beğeni kazandığını defalarca kanıtladı. Adından övgüyle söz ettirdi, beğeniler çok fazla olunca hepimizin güvenini kazandı diyebilirim. Çekik gözlü hatunlar için tasarlanmış olma ihtimali hiç aklıma gelmemişti iyi mi :)) Uç kısmı tam olarak oval değil bizim göz yapımıza uygun olmadığı için kirpiklerimizin bitimine (gözün kuyruk kısmına) doğru olan kısımdaki kirpikleri kavrayamaması da bundan demek ki. 5tllik kirpik kıvırıcı için değil, ama kalitesine güvenmediğiniz kirpik kıvırıcılar için şunu diyebilirim ki; hiç almayın da kullanmayın da. Çünkü bir blogger arkadaşımızın kirpiklerinin yarısı bildiğiniz kopmuştu sıkıştırınca. Bende korkumdan bizim ülkemizdeki uygun fiyatlıları almamıştım. Demek ki neymiş kirpik kıvırıcısı alırken ulusal boyutta düşünecekmişiz :) Bizler için tasarlanan, müşteri memnuniyeti yüksek ürünlere yönelmeliyiz aslında. Dediğiniz gibi sağlık olsun, bu da bize tecrübe olsun :)

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)