11 Eylül 2013 Çarşamba

THE BALM- BALMBİNİ VOL 2 PALET

The balm markasının ürünlerine neden müptela olduğumu daha önceki postlarımda da şuradaşurada ve şurada detaylarıyla belirtmiştim. Elimdeki paletlerin ilki ile başlamak istedim. Balmbini vol 2 çook tatlı bir ambalaja sahip. Mıknatıslı iki kapağın ardına saklanmış sevimli bir dünya gibi. Stres attıracak bir oyuncak gibi de diyebiliriz. Bir aydınlatıcı, dört far, bir ruj ve bir glosstan oluşuyor. Kalıcılığı, renklerinin güzelliği, yumuşak yapılarıyla üstün özellikte. Pigmentasyonları oldukça iyi, yalnız petrol mavisi rengi bir tık daha az renk veriyor. Siyah rengin hafiften tozutma sorunu var ki, bana göre hiçbir sorun teşkil etmiyor yeter ki yapısı ipek gibi olsun. Tabiri caizse tebeşir yapılı sert farlardan hiç haz etmiyorum çünkü. Renklerden siyah olan mat yapılıyken, diğerleri sedefli yapıdalar. Aydınlatıcı da mary lou ile eş değer renk ve yapıda. Üst kapağın iç kısmında aynası var. Seyahate çıkarken yanınıza alacağınız güzellikte bir palet.
Aydınlatıcısı göz farı olarakta kullanılıyor. Farların hepsinin eyeliner olarak kullanılması, strawberry renginin hem ruj hem allık olarak kullanılması da paleti çok işlevli kılıyor. Tenimdeki duruşları şu şekilde;
Ruj ve lipglossun rengi ise şöyle;
Farklı ışıktı ise şöyle bir görünümü var,
Rujun rengi mat ve kalıcılığı ortanın çok üstünde, lipglossun yapısı ise kremsi rujlar gibi yumuşacık ve rengini gayet iyi şekilde veriyor. Hatta glosstan daha çok nude renkli bir ruj gibi. Ben bazen ayrı ayrı bazende her iki rengi karıştırarak dudağıma sürüyorum. Rujun yanağımda duruşunu da beğeniyorum. Bu palete başka bir isim verilseydi mutluluk abidesi olabilirdi :) Cıvıl cıvıl eğlenceli ve göze gönüle hitap ediyor. The balmın kalitesi tartışılmaz olduğu için farları aydınlatıcısı, ruju, glossu ile çok güzel bir palet, hepimizin sevgilisi Gratis'in özel günlerde yaptığı %50 indirimleriyle daha da cazip, alınası bir hale geliyor. Fiyatı 45tl, Gratislerde bulabilirsiniz.
Not: Görür görmez aşık olduğum, İnanılmaz tatlı bir palet olan Muppet Palet'in ve balmbini vol1 'in ülkemize gelmesini tüm kalbimle istiyorum. Umarım bizi bu güzellikler için daha fazla bekletmezler.

22 yorum:

  1. Renkler ne kadar güzelmiş.. Kızımda balm jovi palette var ama bunu bilmiyordum.. bulmak lazım almak lazım..
    Öpüyorum çok selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renklerin tatlılığına vuruldum bende :)) Kızın güzel günlerde kullansın, ilk indirim muhtemelen bayramda o zaman alınabilir:) Bende çok öpüyorum sevgiler benden :)

      Sil
  2. Balm ı sevmeyen var mı ya cok güzel bi paletmiş buda ..bende henuz sadece Nude Tude var ,darısı diğerlerine :)Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman darısı diğerlerine :)) Gerçekten yahu Balm sevilmeyecek gibi değil göze gönüle hitap ediyor :) Teşekkür ederim tatlım

      Sil
  3. Çok pratik.Tuutum ben bunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte buna sevindim :) ayrıca bloğuma yazmasan haberim olmayacaktı senden, ne güzel yaratıcı çok çalışmaların var :) bende dekupaj hazırlıkları içindeyim.

      Sil
  4. Ilk defa goruyorum bu paleti nekadar guzelms canim gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  5. farların altında baz var mı ? çok güzel çıkmış renkler bayıldım :)
    hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazsız renkleri öyle, bazla daha da artırmak mümkün :)

      Sil
  6. kabı çok şeker :) bu arada blogun çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel görüşün için teşekkür ederim Edacığım, bende kabına bayılıyorum albenisi yüksek :)

      Sil
  7. gerçekten seyahat için cok kullanıslı olur bu palet, renkleri de çok guzelmiş=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle canım, pratikliği sayesinde ekstra ürün almamıza gerek kalmıyor, renklerinin ikili uyumu da güzel. Birbirine yakışan renkler.

      Sil
  8. ne guzelmıs bu paletttler , ama ben palet kullanamayanlardanım:) sevgıler,askla kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm:) Ben de özellikle the balmın makyaj paletlerini çok seviyorum.

      Sil
  9. Çok güzel bir palet bu ama ben fazla far kullanamadığımdan tek seçim yaptım o da Balm Jovi... Yalnız Muppet Palet ile Balmbinivol1 ne kadar güzelmiş bayıldım onlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya Muppet palet çook tatlı, balmbinivol1de öyle :) Ben farları çok seviyorum o yüzden the balmın bütün paletlerini aldım.

      Sil
  10. insan dış kabı için bile almak istiyo bunları yaa harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen valla, zaten the balmın ambalajlarına bayılıyorum :) bunun yanında da çok kaliteli ürünleri.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)