26 Eylül 2013 Perşembe

TONİ&GUY HACİMLENDİRİCİ ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ


Toni&Guy İngiltere menşeili, mascola kardeşlerin 1963 yılında kurduğu, tek bir salondan zamanla dünyanın dört bir yanına salonları, akademileri kurulan çok uluslu bir şirket. Dünyanın en ünlü ve en geniş ağına sahip ingiliz kuaför markası olarak tanınıyor. Böyle köklü ve popüler bir markadan, ne yazık ki şampuan ve saç kremi konusunda pek olumlu bahsedemeyeceğim. Övgülerin hiçbirini haketmediğini düşünüyorum. İlerleyen zamanlarda saç köpüğü ve hacimlendirici spreyi var ki onları çok beğendim. Ama altını çizdiğim, memnun olmadığım konu ise şampuanı ve saç kremi.
Şampuanı kullandıktan kısa bir süre sonra avuç avuç saçlarım döküldü. Koparak dökülme yaşamamıştım ona da sebep oldu. Kokusu katlanılacak gibi değil. Erkek parfümlerine katılan sandal ağacı, sedir ağacı ve çam terebentin karışımı gibi keskin bir kokusu var sanki. Burnu düşüyor insanın. Verdiği etkiye gelince, saçlarımı az birşey yumuşatıyor ama vaadettiği gibi hacim vermiyor. İçeriğinde en ön sıralarda sülfat var, bol miktarda kullanılmış. Saç kremine gelince; saç uçlarımdaki çatallanmayı azaltıyor ve bunu ilk andan itibaren gözlemleyebiliyorum ama bu anlık geçici bakım oluşturuyor. İçeriğinde en ön sıralarda alkol ve dimethicone var.
Her ikisinin kapak kısmına gelince, yarım ay şeklinde iç içe geçmiş iki kapaktan oluşuyor ve keskin bir bıçak yardımı olmadan açamıyorsunuz. Ve bunu her seferinde uygulamak zorunda kalıyorsunuz aksi halde tamamen açık bırakmalısınız. Sağ kapaktaki deforme de bu sebepten.
Şampuanı da saç kremi de sırf saçlarımı biraz yumuşatıyor diye 40'ar tl'den, 80tl'yi kesinlikle haketmiyor. Çok daha makul fiyatlara aynı etkiyi yapan bir sürü şampuan var. Kimseye önermiyorum bir daha da almayı düşünmüyorum. 
Not: Saçlarım boya vs işlem görmemiştir, bunu da belirtmek isterim.

6 yorum:

  1. İnsan bu kadar para verince haliyle beklentiyi yüksek tutuyor ama bazı ürünlerle hayal kırıklığı yaşayabiliyoruz ne yazıkki.
    Ben bu markayı hiç denemedim canım ama mucize etkileri olabileceğine inanmıyorum zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın,katılıyorum dediklerine, bir de fiyat dahil beğeniler ve rakip piyasadaki yeri iyi olunca da insan iyi olacağını düşünüyor ne yazık ki öyle değil.

      Sil
  2. Benim de hiç denemediğim bir marka ama saç ürünlerine güvenip dünya kadar para verdikten sonra hiç işime yaramamaları beni çok üzüyor. Zaten nerede ise vaadini gerçekleştiren bir saç ürünü görmedim diyebilirim ya da çok az gördüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sevda o kadar para verince haliyle daha olumlu sonuçlar bekliyoruz ama vaadettikleri gerçekleşmeyince hayal kırıklığına uğruyoruz. Böyle yüksek fiyatlı olupta vaadini gerçekleştiren göremedim ama eczanede satılan çok daha uygun fiyatlı bir şampuanda aradığımı bulabildim böyle bir ihtimal binde bir.

      Sil
  3. Alovera saç şampuanlarını deneyin müthiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel öneriniz için çok teşekkür ederim, hemen araştırayım netten.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)