7 Ekim 2013 Pazartesi

ESSENCE - MIDNIGHT IN PARIS JEL LİNER

Essence markasının en beğendiğim ürünlerinden biri de siyah jel linerı. İsmi Mıdnıght ın Parıs. Rengi simsiyah, kendi eyeliner fırçasıyla (herhangi bir kesik uçlu sert yapılı liner fırçasıyla da uygulama yapabilirsiniz.) sürümü kolay ve kalıcılığı oldukça iyi. Saatlerce dayanıyor. Pigmentasyonuda gayet iyi. Likit eyeliner çekerken zorlanan kişiler için biçilmiş kaftan. Yapısı yumuşacık, herhangi bir kuruma,bozulma vs olmadı.
Göz çevremde alerji, kaşıntı vs yapmadı. Böyle makul bir fiyata alabileceğiniz en güzel jel liner diyebilirim.

Ambalajının alt kısmı kalın bir camdan yapılmış, bir kaç kere yere düşürdüğüm halde herhangi bir probleme neden olmadı. Tenimde görünümü şöyle;
Beğeniyle, aşkla kullanıyorum ve öneriyorum. Bittikçe yedekleyeceğim ürünlerden.
Fiyatı 10 tl, Gratis ve Rossmanlardan bulabilirsiniz.

9 yorum:

  1. Bende kullaniyorum cnm guzel bir urun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende güzel olduğunu düşünüyordum ki Ceydadan kaldırıldığını öğrendim :/

      Sil
  2. Bu jel linerlar kaldırıldı maalesef artık bulunmuyor canım :( eğer standlarda falan bulursan hemen atla üzerine yedekte dursun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi yaa :/ Neden böyle iyi ürünleri kaldırırlar ki anlamam. Belki ambalaj değişikliğine gidiyorlardır umarım gelir tekrar

      Sil
  3. Bende tam aradığım ürün diyecektim ki, ürünün kaldırıldığını yazmışsınız :( takipteyim, bende beklerim :)
    http://kadinlaraaozel.blogspot.com/
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki standında vardır bende tam olarak bilmiyorum. Tabi hemen geliyorum, sevgiler benden :)

      Sil
  4. Çok güzel bir ürün, çok severim:)

    bayramın kutlu olsun tatlımm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Çok mutlu oldum teşekkür ederim Baharım, seninde bayramın kutlu olsun sevdiğin insanlarla mutlu huzurlu güzel bir bayram geçir :)

      Sil
  5. evet bende gri tonunu almıştım alırkende aman işe yaramaz heralde demiştim akma bulaşma olmuyor gerçekten bu fiyata bu performans çok çok iyi..

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)