14 Ekim 2013 Pazartesi

GRATİS VE WATSONS BAYRAM ALIŞVERİŞLERİM

Gratis ve Watsons alışverişlerinin postlarını heyecanla okumayı seviyorum. Fiyatlarıyla belirtildiğinde en azından almak istediğimiz ürünler için yeni bir liste oluşturmamıza, unuttuğumuz ürünleri not almamıza yardımcıyken, bir dahaki indirim için yol gösterici oluyor. Ayrıca kendi adıma diyebilirim ki böyle postlara baktıkça içim açılıyor :) Şimdi gelelim Gratisten neler aldığıma,

Ecotools kapatıcı fırçası, çok beğeniliyordu, kapatıcı fırçasınada ihtiyacım olduğundan aldım, kılları yumuşacık ve sık şimdilik görüşlerim olumlu   13tl 
Lypsyl ballı dudak nemlendiricisi, gratisin kendi markası kapsamına giriyor, malum lipbalmları sık tüketiyorum birde işin içine yeni ürünler deneme merakı girince alayım dedim 8tl
Maybelline eyeliner pen, bu eyelineri asıl alma amacım bitince ucundaki aplikatörle rahatça jel liner uygulamaktı, kullanırken rengini zorlanmadan veren kaliteli bir ürün olsun istediğim için tercih ettim 22tl
Maybelline rocket rimel,  blogger ve vloggerlarda övgüyle bahsedilen bir rimel olduğu için denemek istedim, 20tl
Duru Lilyum özlü duş jeli daha önce bir tane daha aynısından bitirmiştim bir tane daha almak istedim kokusu tatlı bir meyve ile karıştırılmış çiçek kokusu gibi, daha önce lilyum koklamadığım için yorum yapamıyorum ama verdiği koku beni mutlu ediyor ah birde duştan sonrada kalıcı olsa keşke,  5tl
Maybelline mousture extreme rujlar 12'şer tl, özellikle thats mauve rengine bir bakın derim.
Maybelline color show oje 5tl coral renkte şeker gibi bir oje renginin orjinalliği için aldım
Essence long lasting rujlar tanesi 7.75tl ülkemize ne zaman gelecek diye beklerken standda görünce çok sevindim ve en beğendiğim üç rengini aldım. Aslında nail art için damga, disk vs de almak istiyordum ama ne yazık ki gelmediğini söylediler umarım gelir.
Flormar 401 nolu far paleti 15tl renklerini ve sedefli yapısını(simli değil) çok beğendiğim için ve flormarın normal zamanlardaki fiyatlarını yüksek bulduğum için ertelediğim paletimi bu indirimde aldım.07nolu mat far paletini de alacaktım ama kalmamıştı. 
Essence tekli farlar 3.75tl normalde tanesi 5.25 olan farları, kasanın hemen yanındaki indirim sepetinde görünce uygun fiyata almış oldum. Böyle sürprizlere bayılıyorum :) Ayrıca ne zamandır mint yeşili bir far almak istiyordum ama bulamıyordum essence sayesinde kavuştum.

Oxygen Bubble maskeler tanesi 2.50 tl, kullanıcı yorumları olumluydu denemek istedim. Havayla temasa geçince yüzde köpüren maskeler. 
Flower Power göz maskeleri tanesi 1.50 tl , daha önce iki tane deyenip kullandığımda göz altlarıma canlılık verdiğini gördüğüm için uzun süreli ve düzenli kullanımdaki sonucunu merak ettiğimden aldım. Tabi uygun fiyatıda almam için bir nedendi.
Down Under Argan yağlı saç serumu, 25tl yine bir çok bloggerın severek kullandığı, oldukça memnun kaldığı bir serum olunca denemek istedim.
Baby Shampoo 5tl, köpeğimi yıkamak için aldım aynı zamanda makyaj fırçalarımı temizlerken de çok işime yarayacak. Bir de gratisin kendi markası kapsamına girdiği için denemek istedim. İndirimle gayet güzel bir fiyata denk geldi.
Vaseline cocoaglow krem 12tl ve essential losyon 4.50tl. Yapıları, kokularıyla, nemlendirmeleriyle vaseline bir başka. Kış gelmeden stoklanacaklardan özellikle yarı yarıya indirimle tadından yenmez bir hale geldi :)  


Palmolive çikolata ve vanilyalı duş jelleri, tanesi 5'er tl , birer tane alıp bitirdim iştah açıcı kokularının tatlılığına dayanamayıp yine aldım. Perfect Purity ağız çalkalama suları, tanesi 3.25tl


 Eklips tırnak eti itici 2tl, Lionesse parmak ayracı 2tl

 Microfiber yüz temizleme pedleri 5tl, Eklips seyahat kapları 7.50tl


 Aromanice güllü vücut losyonu 4.50tl, Fraternikus bacak losyonu ve ayak balsamı tanesi 3.75tl
Benri hidrofil pamuk 2tl, kare pamuk 4tl, disk pamuk 2tl, gül kokulu ıslak el bezi 2.75tl, beyaz sabun kokulu ıslak mendil 2.25tl, Cala mendiller tanesi 4.25tl
Trım büyük boy tırnak makası ve cımbız. Kalite olarak bir tık önde olduklarını düşünüyorum. Her birinin fiyatı 8.50tl

Watsons alışverişim,

Palmolive duş jeli 1tl,
Rimmel London dudak kalemleri tanesi 8tl,
Kate Moss rujlar tanesi 13tl
Allık 16tl
Apocalips ruj 13tl,
Maybelline Color sensational ruj 24tl, bu serinin mat,kremsi ve yumuşacık yapılarını çok beğeniyorum.
Siyah jel liner 24tl
Fiyatları indirimsiz haliyle yazdım, Gratise özel ürünlerde %40, tüm kozmetik markalarında %50 indirim, saç bakım ürünlerinde %30, ecotoolsta %30, vaselinede %50 indirim vardı. Watsonsta da Rimmel London vs kozmetik ürünlerinde %50 indirim vardı. Kendi markalarına herhangi bir indirim yoktu.
Benim alışverişim bu kadardı, umarım yardımcı olabilmişimdir. Sağlıcakla kalın.

22 yorum:

  1. Oooh masallah neler almissin neler :) ben 3-4 parca alabildjm maalesef :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde daha güzelleri senin olsun :) bir sonraki indirim yılbaşına, Gratisimiz güzel adımlar atıyor belki o zaman ihtiyacın olan ürünleri alabilirsin.

      Sil
  2. Maybeline rujlar icimde kaldi bak simdi :D cok güzel seyler almissin güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç deme bak üzülürüm ama. İnşallah bir sonraki indirime yılbaşına alırsın. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bunu gorunce ben hic alisveris yapmamisim dedim:D Masallah gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni yerim yerim :)) Teşekkür ederim tatlım benim.

      Sil
  4. Hepsi hayırlı olsun. :) Ben de alışveriş yazılarını okumayı da yazmayı da seviyorum. ^.^ Lypsyl dudak balmını merak ediyordum aslında ama unutmuşum. Elimdekilerden 1-2 tane daha bitirince alırım artık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun :) Ne güzel ortak noktalarımızın olması, kendimi daha mutlu hissediyorum :) Bende gözden kaçırdığım iki üç parça ürün vardı diye bu sefer adam akıllı bir liste hazırlayıp öyle alayım diyorum. Hem daha düzenli oluyor.

      Sil
  5. ooooooooooooooooooooo ne cok urun bak bak oku oku gozleırm kamastı :)))) dudak urunlerı ve nemlendırıcılere bayılıyorum ben , hepsını mıs gıbı gunlerde sevgıyle kullan canım kocaman sevgıler hzuur dolu bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bende öyle söz konusu rujlar ve dudak balmları oldumu akan sular durur :) Çok teşekkür ederim sağolun bende sevdiklerinizle güpgüzel bir bayram diliyorum :) Sağlıcakla kalın

      Sil
  6. Güle güle kullan canım aldıklarını. Oku oku bitmedi :) Ecotoolsun kapatıcı fırçası çok güzel ama fiyatına zam gelmiş sanırım. Kate rujlara da bayılıyorum. Ağız çalkalama sularını kaçırdığıma üzüldüm indirimde :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevdam :) Ecotoolsu çok methettiler bende merak ettim. Sadece kapatıcı fırçası değil Gratisteki birçok şeye zam geldiğini fark ettim. Kate Rujları bende çok beğeniyorum. Mat yapılı kremsi rujlar her daim favorim :) bir sonraki indirim yılbaşına denk gelir muhtemelen o zaman alabilirsin tatlım. Fiyatına göre iyi iş çıkaranlardan.

      Sil
  7. Merhaba tatlım, sıhhatle geri döndüm. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte buna çok sevindim her şeyin önemlisi sağlık hep iyi ol. Rica ederim :)

      Sil
  8. Merhabalar yeni takipçinizim :) hepsini güle güle kullanın çok kullanışlı ürünler hepsi, zaten insan watsons ve gratise girdi mi kendini kaybediyor :) bende beklerim görüşmek üzere ;) http://pamuksekerblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoş geldin Pamuk Şeker :) Çok teşekkür ederim, aynen öyle katılıyorum :) Tabi gelirim, sevgiler.

      Sil
  9. Merhaba Burcu;
    Ah bir de ben güzel makyaj yapabilsem, ama yinede her çıktığımda Watson uğrak yerim,
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Sevda hanım, gül yüzünüze makyajda yakışır neden olmasın. Aradığımız her türlü ihtiyaç için en pratik yerlerden biri Watsons diğeri Gratis. Rafların arasında kayboluyor insan :)

      Sil
    2. Renkli Masallar, çok yakışmış sizin blogunuza bu isim. Çok duygulandım, çok teşekkür ederim, gül yüzlü olmak çok hoşuma gitti. İltifatınız ve güzel sözünüz için ayrıca teşekkür ederim.
      Kocaman sevgiler

      Sil
    3. Güzel görüşünüz için çok teşekkür ederim. Fotoğrafınızı görerek yorum yaptım sevgiyle mutlulukla kalın :) Ricalar ne demek.

      Sil
  10. güle güle kullanın hepsi harika, indirim döneminde insan kendini kaybediyor :)

    http://rebeltakipte.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlı yorumunuz için :) Aynen öyle geçici şuur kaybı yaşıyoruz sanki :)) o yüzden artık bir liste yapıp ona göre gitmek istiyorum.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)