14 Ekim 2013 Pazartesi

MİM- BENİMLE İLGİLİ YİRMİ GERÇEK

Yeni bir mimle karşınızdayım, Beautybysyln bloğunun tatlı sahibesi tarafından mimlendim, kendisine teşekkür ediyorum. Birbirimizle ilgili fikir sahibi olmamız için güzel bir adım olduğunu düşünüyorum. Kendimle ilgili yirmi gerçeğimden bahsedeyim.
1- Denize müptelayım, çeşit çeşit deniz kabuklarına da ilgim var. Mutluluk sebebim :)
2- Köpeğimi öpüp kokladığımda içime yaşam enerjisi yüklendiğini hissederim :) 
3- Dizi- Film izleme, aburcubur keyfini de evde vakit geçirmeyi de severim. Keyfi yalnızlığımı da.
4- Mutfakla aram iyidir, yeni tarifler denemeyi, bol bol pasta, tatlı , yemek yapmayı severim. 
5- Kadife olan kumaşa, terliğe, giysiye vs dokunamam, içim gıcıklanır.
6- Yuvarlak ve dar yakalı bluzlerden, tişörtlerden sıkıntı alırım. Bu yüzden geniş yakalıları tercih ederim.
7- Tam bir yaz çocuğuyum, günlük güneşlik aydınlık havalara bayılırım; kış mevsimi, karanlık havalarda içim daralır. 
8- Rengarenk kalemleri, defterleri kısaca kırtasiye ürünlerini çok severim. Ayrıca karikatür dergilerini de severim.
9- Bir işe başladıysam sonuna kadar eksiksiz, kusursuz olmasını isterim ufacık bir hata yapmışsam, bir yanlışlık varsa en baştan alırım, strese girerim mükemmelliyetçilikte diyebiliriz sorumlulukta.
10- Merhametli biriyimdir kin tutmam, kolay bağışlarım ama yapılanı da asla unutmam.
11- İnsanın yaşadıkça, öğrendikçe ve olgunlaştıkça bir başak gibi eğilmesi gerektiğini düşünürüm.
12- Amatör olarak şiir, deneme, köşe yazısı vs yazarım. Ayrıca yazı yazarken karışık, düzensiz değil de inci gibi yazmaya özen gösteririm. 
13- Kitap okumayı çok severim, çocukluğumdan beri en iyi alışkanlıklarımdan biri, gece geç saatlere kadar okuyup kitapla sızdığımdan, gözlerim bozulunca şimdilerde o kadar geçe kalmıyorum.
14- Resim çizmek en güzel kafa dağıtma yöntemlerimden biridir
15- Sıla Gençoğlu ve Sezen Aksuyu çok beğenirim, şarkılarına müptelayımdır. 
16- Bana anlatılanları, yaşadıklarımı yıllar geçse de hatırlarım, görsel hafızaya sahibimdir, olay akışları resim olarak zihnimde kaydolur. 
17- Eğer içimi rahat ettirmeyen bir durum söz konusu, birşeyi kafaya taktıysam bunu mutlaka dile getiririm, konuşarak halletmeye çalışırım, yoksa içim içimi yer ve aklımdan çıkmadığı için iyice strese girerim.
18- Yaşamın sevgi üstüne kurulu olduğuna inanırım, eğer öyle olmasaydı Allah kullarını, anneler evlatlarını böylesine sever miydi?
19- Üniversiteyi bitirip işsizler kadrosuna girmiş biri olarak kpss- memurluk vs çabalamaktayım umarım hepimiz ayaklarımızın üstüne sağlam basmanın haklı onurunu yaşarız bir gün. 
20- Siyasi görüşüm "Mustafa Kemal Atatürk" ve onun ilkelerine bağlı kalmaktır. 
Bende bu mimi,
http://bahargulce.blogspot.com/ bloglarını ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum.
** Şimdiden Kurban bayramınız kutlu olsun.**





12 yorum:

  1. Aahhh okadar benziyoruz ki birbirimize gercektrn bu mim cok iyi oldu birbirimizi tanimak icn:) cok t.ederm cevapladigin icn eline saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılmaz sevindim ve çok mutlu oldum böyle düşünmene :) Rica ederim :)

      Sil
  2. mim için teşk.ederim cnm uygun zmnımda yapacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım benim şu aralar herkes yoğun o yüzden ne zaman fırsatın olursa heyecanla bekliyorum :)

      Sil
  3. Son derece güzel cavaplar çok severek okudum..:))
    Yazı ben de çok severim..
    Mutfağa düşkünlüğüm zaten her halimden belli benim..:))
    mim için çok çok teşekkürler ediyorum ama ben cevaplamıştııım..:))
    Olsun beni düşündüğünüz için çok çok teşekkürler ediyorum..
    Bayramınızı kutluyorum güzel bayramlar diliyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ortak noktalarımızın olması. Bende tek tek bakıp bulamamıştım mimi, meğer dikkatimden kaçmış, rica ederim :) Bende bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum sevdiklerinizle birlikte sağlıkla mutlulukla güzel bir bayram geçirin inşallah :)

      Sil
  4. teşekkürler canım mim için görsel hafıza bendede çok fazla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ricalar Özgeciğim, işte bu güzeldi :)

      Sil
  5. cevapların çok hoş, dilerim gönlünce olur her şey
    mim için teşekkür ediyorum:)
    kozmetik mimini yeni yaptım bunu da yapacağım.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyi dileklerin ve güzel yüreğin için. Rica ederim. Sevgiler benden :)

      Sil
  6. Canım cevaplarına bayıldım. Şu hafıza ve unutmama olayı bende de var. Seni daha yakından tanıdığıma memnun oldum :) Mim için teşekkürler, en kısa zamanda yazacağım canım. Notumu aldım ama az biraz yoğunum mutlaka ve mutlaka yazacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak noktalarımızın olmasına çok sevindim, güzel görüşlerin için teşekkür ederim. Hiç önemli değil ne zaman müsait olursan severek okurum. Seni anlar dinlerim :) Bende seni tanıdığıma çok memnunum. Rica ederim.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)