4 Ekim 2013 Cuma

NEW YORK COLOR - SMOKY GREENS FAR PALETİ


NYC markası, Watsons mağazalarına çok yakın bir zamanda geldi, uygun fiyatlı ürünleri ile biz kozmetik severlerin beğenisine sunuldu. Beklentimiz Sleek, Wet& Wild, Revlon, Urban Decay, Tarte vs gibi markaların da gelmesi. Dipnotları düştükten sonra gelelim far paletimize. Dört adet far, bir adet göz bazı ve bir adet aydınlatıcıdan oluşuyor. Farların koyu renkleri olan mürdüm ve koyu kahve-mürdüm karışık rengin pigmentasyonu,yumuşaklığı iyiyken, açık renklerin pigmentasyonu yok denilecek kadar az. Özellikle beyaz rengi parmağınızı ilk değdirdiğinizde değil en az iki üç kez değdirdikten sonra rengini alabiliyorsunuz ve sert yapılı. Far bazıyla renklerini daha iyi veriyorlar. Kalıcılıkları fena değil. Beyaz renginin kalıcılığı diğerlerine göre daha az. Fiyat performans olarak ortaya yakın diyebiliriz. Mürdüm rengini ve mürdüm-koyu kahve karışık rengi çok sevdiğimi söyleyebilirim. En koyu olan renk mat yapılı, diğerleri ise sedefli. Parmaklarımı bir kaç kez değdirdiğimde renkleri şöyle,
Aydınlatıcının ve bazın yapısı ise kremsi, yumuşak. Far bazı renkleri olduğundan daha canlı gösteriyor, yapısı da oldukça ince ama ilerleyen saatlerde hafiften çizgilenme yapıyor ve ne yazık ki farların uzun süre kalıcı olmasını sağlamıyor. Birkaç saat sonra farların uçup gittiğini gözlemleyebilirsiniz. Aydınlatıcıda gün ışığında minik simler görünüyor. Göz pınarını, kaş altını aydınlatmak için palette olması da oldukça kolaylık sağlıyor. Tenimde görünümleri şöyle;
Paletin numarası 943, ismi Smokey Greens. Uygun fiyatlı, renkleri güzel bir palet arayanlar için şans verilebilir. Kalıcılığı ve pigmentasyonu iyi olsun diyenler memnun kalmayabilir.
Fiyatı 12 tl, Watsonslardan bulabilirsiniz.

8 yorum:

  1. hep gözüme takılıyor benimde bu palet sonra içindeki renkler elinde var alma diyorum kendime:) ama böyle tüm güzel tonlar birarada olunca hoş görünüyor. Biraz artırdılar sanki bu markada fiyatları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sırf renklerine dayanamadığım için aldım Özgeciğim :) Zaten ilk geldiğindeki fiyatlarıyla tanınıp kalsalar şaşarım, sık sık küsüratlar eklenmeli illa.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Mürdüm rengi vs gibi tonları beğeniyorsanız güzel :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım hep elime alip geri biraktim bu ürünü ama artik almaliyim sanirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayramda watsonsdan güzel bir indirim bekliyoruz o zaman alabilirsiniz daha da uyguna gelebilir :)

      Sil
  4. Özellikle koyu renkleri çok beğendim. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle :)) teşekkür ederim canım.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)