11 Kasım 2013 Pazartesi

ESSENCE SİLKY TOUCH ALLIK - SECRET İT GİRL


Essence markasının Silky Touch serisinden Secret it girl isimli allığı, doğallık arayanlara hitap edecek türden. Fotoğrafta iki farklı ışıktaki görünümü var. Tatlımı tatlı rengine kayısı da diyebiliriz turuncu alt tonlu şeftali de. İçinde az da olsa gün ışığında kendini belli eden simler var ama yanakta pek belli değil. Açık ve beyaz tende rengini daha iyi gösteriyor. Pigmentasyonu orta, ilk katta rengini az verirken birkaç katta daha iyi bir sonuç almak mümkün. Fırçaya ne çok ürün geliyor ne az. Öyle tebeşir gibi sert bir yapısı yok. Hafiften tozutuyor ama rahatsız edecek türden değil. Parmaklarınızı gezdirirken ipeksi bir dokusu olduğunu hissedebiliyorsunuz. Kalıcılığı ortadan iyiye, tabi yağlı veya karma bir ciltte bu süre kısalacaktır.
Tenimde görünümü şöyle;
 Farklı ışıkta görünümü ise şöyle;
Fotoğraflarda iki kez üst üste uygulanmış hali var. Fiyatı makul, cep yakmıyor. Çok beğenerek kullandığım bir allık. Sırf renginin sevimliliği için bile tercih edilebilir.
Gratislerde ve Rossmanlarda bulabilirsiniz. Fiyatı 9tl


19 yorum:

  1. merhaba, evet haklısın sırf renkleri için bile alınabilir, çok hoşmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Meltem, dediğin gibi renginin tatlılığı yeter :)

      Sil
  2. renk tonu çok güzel görünüyor <3

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlıymış rengi :) Elimde kullanacağımdan fazla allık olduğu için artık allık almamaya çalışıyorum henüz dibini gördüğüm bir tane bile allığım yok :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi bir fikir aslında, haklısın ama içimizdeki kozmetik aşkı olmaya görsün.

      Sil
  4. renklerini ben de çok sevdimm:)

    YanıtlaSil
  5. Bu sene ki makyajda natural bir görünümden yana. Bu allık da çok doğal duruyor. Canım blogunu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet daha çok nudeler, doğal renkler ön planda. Tabi gelirim, sevgiler benden :)

      Sil
  6. Bu allıkları hiç görmemiştim canım.Her ikiside çok güzelmiş.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kelebeğim. Aynı allığın farklı ışıktaki görünümleri öyle tatlım. Teşekkür ederim.

      Sil
  7. çok tatlıymış cnm! ben de böyle hafif ve doğal bir allık istiyodum aslında deneyebilirim, teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Tavsiye ederim Melis.

      Sil
  8. hep gördüğüm almak istedigim ama çok fazla allık kullanmadıgım için hep erteledigim bi ürün ..artık almam lzm sanırım çok güzel bi rengi var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum ben ama :)) Beğenmene sevindim. Rengini bende çok beğeniyorum.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)