22 Kasım 2013 Cuma

FLORMAR - MİNİ GRATİS ALIŞVERİŞİ




Bildiğiniz gibi Flormar kiosklarında kasımın sonuna kadar belirli ürünlerde indirimler var. Lights of flowers koleksiyonunda %80 indirim var. Göz farları 4.40tl, rujlar ve glosslar 3.50tl, pudra ve allıklar 7tl. Duş jellerinin, deoderantların hepsi 2tl, vücut losyonlarının hepsi 3tl, Ojelerin hepsi 2tl. Keşke hep böyle güzel indirimler olsa. Açıkçası Flormar böyle iyi bir indirimle şaşırttı beni. Yaptığım alışverişten keyifle ayrıldım. Üç tane göz farı, bir tane gloss aldım. Beğendiğim bir ruj vardı pembe attonlu nude olan ama ne yazık ki hiç gelmediğini söylediler. Oradan Gratiste uğradım, 27 kasıma kadar vazgeçilmezim olan sensodeyn markasının diş macunu, diş fırçası, diş fırçası kabı teneke bir kutuda 15.75 tl gibi iyi bir fiyata geliyor. Eğer hala denemeyen varsa şiddetle öneririm. Diş fırçaları hassas diş etimizi de göze alarak uyarlanmış yumuşacık kulları var, diş macunları da dişteki tartarı giderip, pırıl pırıl bir yüzey sağlamada oldukça başarılı. Beyazlık konusunda da fena değil, tabi sigara içmediğimi, günde iki kere fırçaladığımı, her fırçalamamda da en az üç dakika fırçaladığımı da belirtmem gerekir. Önerileni uyguladığımda daha iyi verim aldığımı söyleyebilirim. Teneke kutu da sevimli geldi bana. İçerisine hidrofil pamuk koymayı düşünüyorum. İhtiyacınız varsa bu kampanyadan yararlanın derim.

6 yorum:

  1. Güle güle kullan çok güzel bir alışveriş olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım, Flormar dan aldıklarının renklerini merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim, o halde ilk postum flormardan gelecek :)

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)