28 Kasım 2013 Perşembe

FLORMAR - LIGHTS OF FLOWERS FARLAR, LİPGLOSS VE MANGOLU VÜCUT LOSYONU

Flormarın Lıghts of flowers koleksiyonu dört far, iki allık, iki pudra, dört lipgloss ve dört rujdan oluşuyor. Ambalaj tasarımları şık, farların yapısı ne yumuşak ne sert orta halli. Tozutmadan şikayetçi olanlara hitap edecek şekilde. Ben daha çok ipeksi, oldukça yumuşak farları beğeniyorum onlarda tozutuyor bu durumdan pekte şikayetçi değilim biliyorum ki çözümü var. Farların kalıcılığı ve renk verişi iyi. Far bazı ile rengini daha belirgin hale getirmek mümkün. Yukarıdan aşağıya tenimde duruşları şöyle;
Lacivert alt tonlu füme rengi, fıstık yeşili ve bakır renginden oluşuyor. Farlar sürüldüğünde dikkat çekmeyen, pek belli olmayan hafiften ışıltı varmış gibi. Sağlıklı bir parlama- matlık arası görünümdeler.
Parmağımı iki kez değdirdiğimde verdiği sonuç böyle;
Koleksiyonda en beğendiğim, doğallığıyla, nude-pembe rujların üstüne en yakışacak renkte olan lipglossu LF-43. Şeftali- pembe karışımı. Açık yavruağzı diye tabir edilen renkte. Koleksiyonda aynı tonda ruj ile kombini çok iyi olurdu ama ne yazık ki gittiğimde yoktu. Lipgloss rengini iyi veriyor, dudakta yapış yapış bir his bırakmıyor. Yalnız dudak çizgilerinde birikme yapıyor.
Rengi ve duruşu şöyle;

Koleksiyondan aldığım mangolu vücut losyonu ise mango meyvesinin o tatlı eşsiz aromasına sahip değil ne yazık ki. Daha çok salatalık ile mango karışımı olmuş, tatlılığı eklenmemiş gibi. İçeriğinde shea yağı da var. Yalnız kıvamının yoğunluğu, cilde yedirilmesi, nemlendirici etkisinden memnun kaldığımı söyleyebilirim. Ayrıca cildime bol kepçe yedirdikten üç saat sonra tenimi kokladığımda kokusunun hala kalıcı olması hoşuma gitti.
Yapısı ise şöyle;
Not: Duş jelleri şeffaf yapılı, yeşil olan happy time isimli olanın kokusu erkek parfümlerinin ana esansı gibi. Odunsu, ağaçsı bir kokusu var, biberiye ile çam terebentin karıştırılmış gibi geldi bana. Palmolivenin hammam detox duş jelinin kokusuna oldukça yakın. Eğer çiçek, meyve, şeker gibi kokuları beğeniyorsanız mutlu zamanlar geçirmiyorsunuz, ismiyle müsemma yani. Kırmızı olan ise çiçeksi kokuya sahip. Birazda baharatlı gibi. Duş sırasında aldığınız kokuyu, duştan çıkınca almıyorsunuz.
Fiyatlarını şurada belirtmiştim. Flormar kiosklarından bulabilirsiniz.

5 yorum:

  1. LF 23 ü demi alsam acaba şimdi görünce beğendim..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf LF23ü almak için sabırsızlandığımı çok severek kullandığımı söyleyebilirim :)) böyle kolay bulunmayan farklı renk tonları elimizin altında olmalı. Altın, kahve, taupe vs tonlarıyla gayet iyi uyum gösteren gölgeli makyajlar yapılabilir, kasım bitmeden almalısınız o halde :)

      Sil
  2. renkler öyle bakınca çok tatliş ama makyajda uygulamaya geçince ben pek beceremıyorum bu tonları : ) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Aslında bakır ve füme rengi olanı kolay kombine edilebilir, ben de yeşil için nasıl bir sonuç çıkacak diye düşünürken, göz pınarına altın, göz kuyruğuna crease bölgesine doğru asker yeşili ile olan uyumu çok hoşuma gitti öyle de deneyebilirsin :)

      Sil
  3. Gri ve bakır farlara ve glosa bayıldım canım. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)