7 Kasım 2013 Perşembe

**HAYALLERİMLE GELDİM MİMİ **

Kalemi güçlü, kalbi güzel Maviye iz süren bloğunun sahibesi Bahar hanım, oldukça güzel bir mime beni de kattı. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Bembeyaz bir tuvali kendi renklerimizle boyamamız için fırçayı elimize alıyoruz ve hayallerimizin rotasında, somut olanların ötesinde, masalsı bir yolculuğa çıkıyoruz...
"Gökyüzü gibi bir şey bu çocukluk
 Hiçbir yere gitmiyor. "
                        Edip Cansever

Günün güneşli, insanların neşeli olduğu zamanlardan, susam sokağından kalma bir düş kuralım seninle.
Sarı uçurtmalar uçuralım göğün elleriyle...
Gülüşümü bıraktığım gelincik tarlasına gidelim mesela.
Sokağın tavanı kadar sevelim birbirimizi, en çocuk kaldığımız yerden hem de.
Bırakalım salçalı ekmeğe bulaşsın ellerimiz, dut lekesine, yakan toplara,gazoz kapaklarına..
Dalga seslerine, yumuşacık kumsallara karışalım,
Turkuaz sularına müptela olduğumuz bir deniz manzarasına
Ya da istiridyenin içindeki boşluğa...


Çocukluğumuzun en güzel yıllarına karışalım,
Savrulan masumiyeti yakalamak için, 
minik avuçlarımızla...
Gülüşlerimiz hep o,
saf sevgiler diyarında...

Çocuklarla ve çiçeklerle boydan boya atlas serili,
 kocaman bir dünya göz kırpıyor geçmişimize...
**Sevgiyle kalın, ben de bu mimi yapmak isteyen herkesi mimliyorum.**




















































6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Güzel görüşünüze teşekkür ederim, mutlu ettiniz :)

      Sil
  2. çocuksu, naif,içten ve sıcacık...
    öyle güzel bir yere çağırdın ki, oradan ayrılmak istemiyorum..
    güzel kalbine sağlık,en beyaz sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle güzel betimlemişsin ki inanılmaz mutlu ettin beni :) Ne zaman hayatımızın keşmekeşi yorsa bizi, oraya kaçalım bundan sonra...Zamanın yetişkin bireyi olsak da geçmişimizin en güzel yılları çocukluğumuzdan dem vurduğumuz yıllar. Şimdilerde ne yazık ki durum pekte öyle değil. Yeni Türkünün de dediği gibi, biz büyüdükçe kirlendi dünya...

      Sil
  3. içindeki ,içimizdeki çocuğa hep kulak vermeli.güzeldi sevgilerimle
    http://icmdkiyolculuk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum, kulağında çocukluğun kırıntıları kalanlara selam olsun. Teşekkür ederim değerli yorumun için, ihya ediyorsun.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)