18 Kasım 2013 Pazartesi

THE BALM - BAHAMA MAMA

The Balm markasını ne kadar çok sevdiğimi daha önceki yazılarımda da belirtmiştim. Ambalajlarına aşık olmamak elde değil, şunun sevimliliğine bakar mısınız :)
Tasarımları dahiyane ve eğlenceli. Koleksiyonuma kattığım her ürün için büyük bir mutluluk duyuyorum. Bahama Mama da iyi ki katmışım dediklerimden. Bronzer, allık vs olarak kullanılıyor. Yüz kontürleme işleminde de oldukça başarılı. Beyaz tenli biri olarak; yüzümde çamurlu, kirli görüntüsü vermeden tam anlamıyla kontür yapabildiğim tek bronzerım, içiniz rahat kullanabilirsiniz. Ayrıca buğday tenlilere, esmerlere de yakışacaktır.
Turuncu alt tonlu veya kızıllık içeren bronzerlardan değil. Diğer the balm allıkları gibi aynı zamanda göz farı olarak kullanılabiliyor, özellikle crease bölgesine yoğunluk vermek için bizlere tatlı bir alternatif sunuyor. 
Yumuşacık ipeksi bir yapısı var, rengini hemen ilk sürüldüğü an vermiyor üstelik ipeksi yapısını koruyor. Bir kaç kat geçip istediğiniz koyuluğu zahmetsizce ayarlayabiliyorsunuz. Bu yüzden tüm tenlere hitap edecek türden. Kolayca dağıtılıp karışabiliyor ve çok pigmentli bir ürün. Kalıcılığı da oldukça iyi. 
Tenimdeki duruşu ise şöyle;
Tek kat sürülmüş halini dağıtmadığım halde ben burdayım demiyor, doğal ve güzel duruyor. Bir kaç kat sürdüğüm halinde tozlaşmış olmasının sebebi yumuşacık yapısından ve ürünü fazlaca alıp parmağımla  uyguladığımdan dolayı.
Görevini tam anlamıyla yerine getiren, kaliteli bir bronzer. Uygulama yaparken yumuşak kıllı fırçalardan en iyi sonucu alabilirsiniz. Ben aldığımdan beri severek kullanıyorum ve arayış içinde olanlara gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. 
Fiyatı 27tl, Gratislerden bulabilirsiniz.



10 yorum:

  1. Canım güle güle kullan.Ne çok marifeti varmış Bahama Mama'nın...
    Bende son indirimden alırken açıkçası bu kadar çok işe yarayacağını hesaplamamıştım.Henüz deneme fırsatım olmadı ancak Balm ürünleri genellikle şaşırtmıyor beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kelebeğim :) The balmın allıklarının hepsinde göz farı olarak kullanılma gibi ikinci bir işlev olunca sevmem için nedenlerim artıyor. Bahama mamada dediğin gibi çok işe yarayanlarından, çok seviyorum. Zaten diğer toz ürünleri de öyle, oldukça kaliteliler.

      Sil
  2. Tamam konturde cok iyi degilim ama bi bende mi belli oluyor bunun rengi? :/ ne zaman sursem fazlaligi atsam da kirli duruyo. Beyaz tenliyim ama bu kada da beyaz tenli oldugumu bilmiyodum valla :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumral kız, bence beyaz tenli olmakla o görünüm pek etkili değil sanırım fırça ve ne kadar sürüp dağıttığınla ilgili çünkü ben de süt beyazı denecek tendeyim. Yumuşak bir fırçayla (ecootolsun allık fırçası) ile tek kat uygulayıp iyice dağıtıyorum, aldığım miktar az az oluyor beğenime göre artırıyorum.

      Sil
  3. merhaba, evet the balm'ın ürünleri de ambalajları da oldukça şık ve kaliteli :)
    güzel günlerde kullan sen de tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum Meltem, teşekkür ederim tatlı yorumun için :)

      Sil
  4. Balm urunleei benimde favorim. Hem kaliteli hem ambalajlari cok sirin hemde en onelisi hayvanlar uzerunde test etmiyorlar :)
    Gule gule kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum, ben de hem kaliteli ürünlerini, tatlımı tatlı ambalajlarını çok seviyorum :) teşekkür ederim.

      Sil
  5. ben bu tonlara bayılıyorum bronz tonlar allıkta benim için çok ideal . pembe tonlarını bi sevemedim gerçi bunda sacın rengi de önemli bir etken : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de hem kontör için kullanışlı buluyorum, hem de turuncu alt tonlu olmayan rengini beğeniyorum :) yumuşacık ipeksi, gel de the balma aşık olma işte :) Pembe tonlarını çok severim, ten ve saç rengi önemli bir etken tabi.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)