18 Aralık 2013 Çarşamba

CÜMLE TAMAMLAMA MİMİ

Pırıl pırıl dalgalı bir denize karşı, yan gelmiş diz boyu sulara, hepimize iyi niyetle gülümseyen bir deniz, uçsuz bucaksız bir mavi, sevgili Baharım, güzel mi güzel bir mimle buluşturdu bizi. Kendisine teşekkür ediyorum ve başlıyorum. Mor olanlar kendi fikirlerim.
1- Elimden gelse, çocukluğumun o en güzel yıllarında kalmak isterdim. 
2- Kendi kendimi kontrol etmekte zorlandığım anlar oluyor.
3- Beni en çok kaygılandıran şey ülkemin geleceği.
4-Hayatımın en kötü anı, yaşamların son bulduğu anlar.
5-Yalnızken kafa dağıtıp, ruhumu arındırıyorum, güneşin tatlı tatlı vurduğu bir saatte, müzik dinleyerek denizi izlemek, evde kahve eşliğinde kitap okumak, film, dizi ve tv izlemek, yemek, tatlı vs yapmak, blogları gezmek, makyaj youtuberlarını doyasıya izlemek, resim çizmek, şiirle ilgilenmek, orman manzarasına karşı birşeyler yudumlamak, bol bol düşünmek ve dua etmek seçimlerim arasında. Ama öyle bir zaman geliyor ki, uzunca bir süre bu güzelliklerden fedakarlık yapıp planlı bir şekilde kpss sınavına hazırlanmam, derslerime ağırlık vermem gerekiyor. Bazen sorumluluklarımız isteklerimizin önüne geçebiliyor.
6-Nefret ettiğim, üslubu ve kişiliğiyle, cahilliği mizacına işlemiş insanlar. 
7-İşim olmadığı için yorum yapamıyorum.
8-kadınlar/erkekler; kadınlar can veren, erkekler de can alan.
9-Hayat, hem merhamet denizinde bir damla, hem adaletsiz semtlerde sonu olmayan bir cadde.
10- Çocukken masumiyet tacını başımızda gezdirirdik, yetişkin olduğumuz da ise öfke tacını gezdirir olduk.
11-Başkalarının zayıf tarafı, onarılmak içindir. Üstüne gitmek için değil.
12-Yalan söylemek; karşımızdakine yaptığımız hileyi, kendi vicdanımızın susturmasıdır. 
13-Her şey kötü gittiği zaman, okyanusta küçücük bir damla gibi hissederim kendimi, üzülürüm, paylaşırım, sorgularım, mücadele ederim, çözüm ararım, en çokta düşünürüm.
14-Geceleri, gündüzlere göre daha çok zihnim açılır, ilham gelir ve bir şeyler karalarım.
15-Başkalarına göre ben, oldukça merhametliyim.
16-Kurtulmak istediğim korku, uçak yolculuğu olabilir.
17-Bazen düşünüyorum da, gün geçtikçe olgunlaşıyor ve dibine düşüyor insan.
18-En çok utandığım şey, olur da eğer bir davranışımla, sözümle pot kırarsam, bakışların bir anda bana döndüğü an. 
19-Keşke ben, yağmaya hazır bir bulut olmasaydım. 
20-Anlamıyorum, neden farklılıklarımıza tolerans göstermiyoruz ve hoşgörüyü başımızın tacı etmiyoruz ? Yaşamın bir dahası yok...
İşte böyle sevgili okur, ben de bu mimi,
sevgili Sinemmakyajkelebeğibeautybysyln,bulutağacıHazelkozmetikperisiSevdaseregonsworldsurdarcencielmooimiatuğbaateşkoyukirmizimkediminhobidefterimorrimelmakeupbyjade,kelebegingozundenmakyajayenibaslayankizmakyaj odamkozmetik turumakyajlı kareler,
bir dilimlimonjunkheadinpurpleland, deepbeauty ve ece güçel bloglarının sahibelerini mimliyorum. Eğer gözümden kaçan, yapmak isteyenler varsa onları da mimliyorum. **Sağlıcakla kalın.**


26 yorum:

  1. Ah önce adımı göremedim üzülmüştüm. Sonra tekrar okuyunca gördüm adımı çok sevindim..
    Vallahi süper bir mim ve süper cevaplar. Yarın çok da severek cevaplayacağım..
    Çok çok teşekkürler..
    Çok selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman aklımdasınız, mutlu olun yeter ki :) Çok teşekkür ederim tatlı sözleriniz için, beğenmenize de ayrıca çook sevindim :) Bende heyecanla bekliyorum cevaplarınızı :) Sevgiler benden olsun, sağlıcakla kalın :))

      Sil
  2. Teşekkürler canım.Bir kaç gün içinde cevaplayacağım bu mimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim kelebeğim, merakla bekliyorum :)

      Sil
  3. Yaaaaay bende varım çok teşekkkürler :)
    Ülkemin geleceği beni de korkutuyor ama bir kaç gündür gelişen olaylar sonunda!! dedirtti :)
    Güzel günlerde huzur ve mutlu dolu yeni bir yıl geçirmen dileğiyle şimdiden mutlu yılllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazeellll çook tatlısın, rica ederim :)) ülkemiz adına her zaman bir umudumuz var başa ne gelirse gelsin vazgeçmeyeceğimiz fikirler var ve fikirlere kurşun işlemez...
      oy oy oy güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, yeni yıl da sana eşinle sevdiklerinle mutluluk sağlık getirsin, gelecekte de minik bir can getirsin :)

      Sil
  4. Canımm masalım nasıl da güzel bir kalbin var.
    her cevabını sevdim inan.
    çok teşekkür ediyorumm ve sıcacık sevgilerimi gönderiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavim nasıl da mutlu ettin beni oralardan buralara, günümü güzel kıldın :) Ben de senin sıcacık içten dost yanına sarılıyorum huzurla :)) ve varlığına teşekkür ediyorum :)

      Sil
    2. Çok tatlısın, renkli masalım demeyi çook seviyorum sanaa:)
      öpücükler, sevgi dolu kalpler, kelebekler benden kalbine..

      Sil
    3. oy oy oy çook mutlu oldum :)) kelebekler kalpler avucumda :) bende mavim demeyi, senin kalbini, fikirlerini, şiirlerini ve huzur diyarında bitmek bilmeyen yolculuklara çıkarmanı seviyorum :))

      Sil
  5. Hihiii keyifli olacak yine :)
    Cevapların çok içten çok tatlı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşşasın o zaman :)) Mussmutlu oldum ama ben :))

      Sil
  6. En sevdiğim şey mim cevaplamak, çok teşekkür ederim, yarın 10'da yayınlayacağım çok sağol canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa buna çok sevindim :)) rica ederim, zaman vermen ve dakik olman ne güzel yahu :)

      Sil
  7. Çok güzel bi mim olmuş canım en kısa zamanda yazacagim bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Merveciğim, heyecanla bekliyorum bende :)

      Sil
  8. Sağol canım, değişik bir mimmiş :) Hemen bugün yapacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birşey değil, alışılagelenlerden biraz farklı ve orjinal diyebiliriz :) Ben yaparken eğlendim de, hemen bakıyorum o halde:)

      Sil
  9. Çok teşekkür ederim bu güzel mim için! Hemen cevapladım :)
    "Keşke ben, yağmaya hazır bir bulut olmasaydım"
    Bu cevabına da bayıldım. Birden gözümün önüne, bulutunu üstünde taşıyan tatlı mı tatlı bir kız geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Mor rimel :) hızına bayıldım hemen bakıyorum :)
      İşte bu güzeldi...Hayal gücümüzün ipleri bizim elimizde avucumuzda ne de olsa :) tatlı görüşün içinde ayrıca teşekkür ederim, musmutlu oldum :)

      Sil
  10. çok güzelmiş teşekkür ederim canım mimlediğin için beni de , mimim yayında bile :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geliyorum, rica ederim :) Beğenmene de ayrıca sevindim. Dahası da olsun, mimlerin.

      Sil
  11. mim için teşekkürler canım. severek cevapladım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, asıl ben teşekkür ederim, hemen geliyorum:)

      Sil
  12. Ben her zaman ki geç gördüm kusura bakma canım. Çok teşekkür ederim. Cevapların harika, mülayim, hoş görülü bir insan gördüm o cevaplarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhya ediyorsun çok teşekkür ederim, inanılmaz mutlu oldum Sevdam, ne güzel betimlemeler öyle :) Ayrıca geç görmen sorun bile değil. Önemli olan birlikte paylaşacak cümlelerimizin olması, tanımamız için attığımız adımlar ve bir arada birşeyler yapmanın verdiği hazza, mutluluğa ortak olma.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)