11 Aralık 2013 Çarşamba

ESSENCE - KAŞ KİTİ

Kusursuz makyajın son dokunuşu hiç şüphesiz kaşların doldurulması. Birçoğumuz kaşlarını aldırdığından bu işlemi es geçtiğimizde kaşlarımızın arasındaki boşluklar pek iyi bir görünüm sergilemiyor. Ben ömrü hayatımda kaşlarımı hiç aldırmadığım halde, sık durduğu halde kaş sonlarına ya da başlangıç noktasına kaş farı uyguluyorum. Daha doğal ve sağlıklı bir görünüm elde ediyorum böylece. Öyle kalemle çizilmiş gibi keskin hatlardan pek haz etmiyorum. Sizin de tercihiniz doğallıktan yanaysa essence kaş kitini öneririm. Sol tarafında küllü kahve ya da taupe alt tonlu kahve rengi diyebileceğimiz kısım, sağ tarafta ise koyu kahve rengi olan kısım bulunuyor. Açık ton, sarışınlara, beyaz tenli siyah saç ve kaşa sahip kumrallara, koyu ton ise esmerlere yakışacak türden. Her ikisini karıştırdığınızda da uyumu yakalayabilirsiniz. Yapıları ne yumuşak ne sert, tam kararında. Çünkü yumuşak olsalar toz toz dökülür ve kaşa tutunamazlar, sert olsalar uygulamada zorluk yaşardık, böylesi en iyisi olmuş. Rengini hemen veren bir yapıda. Parmaklarımı dokundurduğumda elde ettiğim renkler şöyle;
  Tenimde görünümü ise şöyle;
İçerisindeki fırça oldukça sert ve uygulama yaparken zorluk çıkarıyor ve farı tozlaştırıyor, onun dışında kesik uçlu kendi far fırçanızı kullanmanızı öneririm. Eyeliner fırçaları bu işlem için gayet iyi iş görüyor. Ambalajın arka kısmından nasıl uygulayacağınıza dair kullanım klavuzu ve üç adet kaş şablonu çıkıyor. Nasıl kullanmak istediğiniz beğeninize kalmış. 
Kalıcılığına gelirsek uzun saatler dayanıyor, bulaşmıyor ve siz makyaj temizleyicisiyle çıkarana kadar da çıkmıyor. 
Not: Koyu kahverengi olan rengin alt tonu kızıllık içermediği için zaman geçse de kendi rengi koruyor, beğendiğim diğer bir özelliği de bu oldu. Her yönüyle beklentilerimi karşıladı. Tavsiye ederim.
Fiyatı 9tl, Gratislerden bulabilirsiniz.

18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim perim, seçimlerimizin bir olması ne güzel.

      Sil
  2. Kaş doldurmadan makyaj yaptığım yıllara çok üzülüyorum gerçekten insanın yüzünü açığa çıkarıyor. Essence ürünleri de fiyatlarına göre gerçekten başarılı, şu anda avon far paletimi kullanıyorum kahve tonu bitince aklımda bu ürün var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte buna sevindim :) Söylediklerine katılıyorum, kaş doldurmaya başladıktan sonra aslında daha önce yaptığım makyajlardaki en dikkat çeken eksiği görmüş oldum. Essencenin kaş kitindeki renkler tam istediğim görüntüyü veriyor, daha önce farla denedim ama farların yapısı yumuşak olduğu için toz toz dökülme yapma olasılığı artıyor.

      Sil
  3. Teşekkürler tatlım yine güzel bir tavsiye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Sinemim, mutluluk sebebisin :)

      Sil
  4. ben de severek kullanıyorum bunu : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz tenine de çok yakışacaktır, bende severek kullanıyorum Mooi Mia :)

      Sil
  5. İşte aradığım ürün! Bu postun için teşekkürler! Blogunu cok sevdim ve takibe alıyorum bana da beklerim :)
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı ve içten yorumun için teşekkür ederim :) Rica ederim, tabi gelirim :)

      Sil
  6. Renkli masalım mimin var blogumda:)
    güzel haftalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim uçsuz bucaksız mavim, seve seve başım, gönlüm üstüne hemen geliyorum :) Teşekkür ederim senin de haftan güzel keyfin daim olsun...

      Sil
  7. Bende severek kullaniyorum kaslarim seyrek bazi noktalarda cok ise yariyor :))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle işe yarıyor ve görünümü doğallaştırıp eksikliği tamamlıyor :) Sevgiler benden...

      Sil
  8. Merhaba,
    Kaşlarım almaktan küsüncü ben de kalın kaş görüntüsü vermek için kaş kalemi kullanıyorum. Ama bu kaş kitlerini de çok merak ediyorum elim varıp da alamadım. İstanbul'a gittiğimde tavsiyene uyup Gratis'ten alacağım.
    Bu arada blogunu takibe aldım.
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Necla hanım, kaş küsmesi durumu biraz tatsız, umarım bir çözüm bulup eski hallerine getirirsiniz. Sarımsağı kesip sürmeyi, badem yağı sürmeyi vs denediniz mi? Kaş kiti günlük makyajda tamamlayıcı gibi olmadığında renk uyumu, düzgün hatlar tamamlanmamış gibi hissediyorum ben. Merakınızı gidermek, rutine koymak adına alabilirsiniz tabi ki, eğer şu an elinizde kaş kiti yoksa, kaş küsmesi görüntüsünden muzdarip olduğunuza göre geçici olarak herhangi bir mat koyu kahverengi farı kesik uçlu eyeliner fırçasıyla uygulayabilirsiniz. En azından İstanbula geçene kadar sizi idare eder diye düşünüyorum. Bloğunuzu takipteyim, Sevgiler benden :)

      Sil

  9. merhablar..bloglarda okuduğum üzre başarılı bir ürün o kadar çok ürün aldım ki (kaş kalemi ) ya cok koyu ya cok acık renk geldi.kaşlarım kumral kendimde kumralım ..sizce bu kit bana uygun olur mu*? bunu da alıp bir kenara koymak istemiyorum koyusu çok koyu açığı çok açık sanki sizce bana uygun olur mu ? yardımınız içim şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar Derin hanım. Kaş farının olması gereken yapısında. Dediğiniz gibi beğenilen bir kit. Yalnız anladığım kadarıyla siz bu konuda bir çok seçeneği deneyip elediğiniz için artık arayışlara girmek istemiyorsunuz onun için şöyle bir önerim var, flormarın 07 nolu paleti veya the balmın meet mat paletindeki kahve, küllü kahve taupe gibi tonları birbiriyle karıştırıp veya tek başlarına kullanıp kaşlarınıza uygulayabilirsiniz. Belki yapı olarak yumuşak gelebilirler ama en azından rengi tutturmuş olursunuz. Bir de uygulama yaparken tüm kaşa değilde boşlukları dolduracak şekilde far sürülmesi önerilir onu da söylemiş olayım.

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)