22 Aralık 2013 Pazar

GÜNÜN OJESİ - 4

Flormar ojelerinden nail enamel serisi ( hem pastel hem sedefli renkler mevcut) en beğendiğim seri. Pürüzlü, bozulmaya müsait ve kalın bir yapısı yok, insanı uğraştırmıyor, yormuyor. İnceltilmiş, akışkan yapıda, kat kat sürmeye imkan veren, parlak yapılı ojelerden. Tek katta az renk versede iki üç katta tam şişedeki rengi veriyor. Hemen ilk günde uçlarından çıkan, soyulan ojelerden değil ama tırnak yüzeyini zorlayıcı uğraşlarda bozuluyor, çıkıyor. İyice kurumasını beklemek ya da oje kurutucu kullanmak lazım. Fotoğraftaki oje 320 numaralı tam bir gül kurusu rengi. Kahve-nude ve koyu pembenin harika bir karışımı da denilebilir. Severek kullanıyorum, oje renklerini mevsimlere göre sınırlandıranlardan değilim, öyle düşünenler için de tam sonbaharlık-kışlık renk diyebiliirim. Ben aynı renk ruja aynı tonlarda oje sürmeyi seviyorum bazen. Bu ojeye de en yakışan ruj renkleri, Maybelline mousture extrem - thats mauve, Rimmel London - apocalips Celestial, Mousture Renew - Vintage Pink, Essence long lasting- natural beauty, Loreal Color Riche Serum 201, 202 gibi rujlar olabilir.
Not: Ojeleri iki ya da üç kat sürerim, kalıcılığı ve rengi tam elde etmek için. Fotoğraftaki renk ve duruşu elde etmek için de üç kat oje sürdüğümü belirtmeliyim.
Fiyatı 2tl Flormar kioskları, Gratis ve Watsonslarda bulabilirsiniz.

14 yorum:

  1. bu ojeyi 2yil kadar oluyor bi blogda görmüshtüm.rengine vurulmushtum.romantik renk derim ben gül kurusu rengine.ben de flormarin bu seri renk çesitlerine hayranim.gördüce de alirim ama bu rengi bulamadim malesef.bu arada tatlim golden rose paris serisinin yapisini mi degishtirmish ne bilmiyorum ama yeni bi tane aldim.süper tam 5 gun dayandi.33 numara çok sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel betimleme "romantik renk" :) buradan Baküye kargo gidiyorsa gönderebilirim :) ben de renk çeşitliliğini beğeniyorum. Golden Rose parisin yapısının değiştiğinden haberim yoktu ama color richi serisi çıkardı onların parlaklığı dayanıklılığı oldukça iyi. 33 numaraya bi bakayım:)

      Sil
  2. ojenin rengini beğendimm bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim :) hemen geliyorum.

      Sil
  3. Oo tam benlik doğal birrenk!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte buna çok sevindim Sinemim :)) renginin tatlılığına vuruldum bende :)

      Sil
  4. Çok güzel bir renk.ben de alacağım:)
    senin zevkini hep beğeniyorum kii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huyy yaa musmutlu olduumm ki ben :)) çok teşekkür ederim :))

      Sil
    2. ben dee:)
      yeni yılın kutlu olsun canım, kalbindeki tüm dileklerinin gerçekleşmesini dilerim:)
      öpücükkk

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim :) Seninde yeni yılın kutlu olsun, sağlıkla, mutlulukla, güzelliklerle, dolu dolu bir yıl geçirirsin umarım. Bende öptümmm :)

      Sil
  5. Rengi çok tatlı ve doğal bir ton, alışveriş listeme eklendi :)
    http://gorgeousappearance6.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim, o zaman yaşşasıın :))

      Sil
  6. Çok güzel bir renk, çok severim gül kurusunu ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanılmaz sevindim ne güzel aynı yönlere bakmamız :)

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)