9 Aralık 2013 Pazartesi

RİMMEL LONDON - LİVE PİNK ALLIK

Rimmel London markası, Watsonsun ithal ettiği drugstore olarak tabir edilen, uygun fiyatlarıyla göz kırpan ve sevilen bir marka. Kate moss rujları, apocalips likit rujları, göz kalemleri ve dudak kalemleri en beğendiğim ürünlerinden. Bazen öyle sevimli ürünler görüyoruz ki, yine de -biz kozmetik tutkunları- almadan duramıyoruz. Live Pink isimli allığı da benim için öyle bir durum teşkil etti. Rengi sarı alttonlu bir pembe allık. Tatlımı tatlı bir rengi var. Yalnız açık tenlilerde, beyaz tenlilerde rengini belli edecek türden. Çünkü yapısı biraz sert, rengini tek katta pek vermiyor. Ambalajındaki rengi elde etmek için en az iki üç kat sürmeniz gerekiyor. Parmağımı bir kez değdirdiğimde verdiği renk şöyle;
Kalıcılığına gelirsek, orta denilebilir, dört saat tazelemeden rengini canlılığını korudu. Tabi bu cilt tipine, mevsime vs göre değişiklik gösteriyor. Yağlı veya yağlıya dönük karma ciltlerde, kış ayına göre yaz ayında kalıcılığı daha az olacaktır.
Tenimde görünümü şöyle;
alt tarafta tek kat sürülmüş hali varken, üst tarafta iki üç kat sürülmüş hali var, yani renginin doğallığını veya canlılığını siz ayarlayabiliyorsunuz.
Not: Eğer beyaz tenliyseniz iki katta porselen bebek görünümüne ulaşabilirsiniz. Sırf renginin güzelliği için alınabilir bir allık. Hele de ten ürünü olarak missha shinny bb krem, the balmın transparan pudrasıyla tadından yenmez bir uyum ve muhteşemlik içerisinde oluyor.
Fiyatı 16tl, Watsonslarda bulabilirsiniz.

14 yorum:

  1. Rımmel'in oje ve Apocalips rujlarını seviyorum bende ama allıklarını deneme fırsatım olmadı hiç. Çok hoşmuş rengi.Güle güle kullan güzelliğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy oy oy çok mutlu oldum o güzel kalbine sağlık :) Rimmelin ojelerini nasıl unutmuşum onlarıda çok severim, benim de aldığım ilk allığı, keşke yapısı yumuşak ipeksi olsaydı sadece rengi için alınma seçeneği olmazdı. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. çok tatlıymış rengi canım beyaz tenler için güzel bir alternatif. Markanın birçok ürününü seviyorum bende özellikle apocalips rujlar her rengini seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Apocalipslerin celestial rengini çok beğeniyorum. Allığa gelince senin tenine de çok yakışacak bir allık Özgeciğim. Ben de öyle, Rimmelin bir çok ürününü seviyorum.

      Sil
  3. Rengi tam yemelik yaa bayıldımmm güle güle kullan :) Keşke eskisi gibi beyaz tenli olsaydım dedirtti bu allık bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ya ilk gördüğüm an bende öyle dedim :) Beyaz tene gelince, fotoğraflarına özellikle altın kahve göz makyajının olduğu fotoğrafa bakıp maşallah dedim ne kadar güzel bir yüzün ve tenin var. Ama kış aylarında portakal, mandalina tüketimi, salataya katılan limon ve maydanoz teni bir kaç ton açıyor diye biliyorum.

      Sil
  4. Rimmelin rujlarını, stay matte pudrasını ve ojelerini çok severek kullanıyorum. Allığını denemedim, Hımm yazınla pek çekici gelmedi. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, dediğim gibi yapısı vs için değil sadece rengi için almayı seçtim. Stay matte pudrasının methini çok duydum ama içeriğinde talc olduğu için almıyorum. The balmın sexy mamasına bayılıyorum. Rica ederim :)

      Sil
  5. Ne kadar şirin,ne kadar güzel bir renk:)güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlı görüşün için :)

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)